Vapaa kuvaus

Aloituksia

45

Kommenttia

238

1. Puoliverinen Prinssi täällä jo huomenna

Sangen hauska lueskella, miten moni jännittää uuden Potterin ilmestymistä. Suomennoksista liikkuu huhuja yms. Foorumeiss
    Kirjallisuus
    161
    22230
  2. Taskukellot

Heips, asioista tietävät ystäväni :) Omistan tällä hetkellä kaksi (2) taskukelloa. Toinen niistä on kultaisen värinen (
    Antiikki
    2
    4652
  3. HPB suomalainen kansi.

Onkos muut täällä jo nähneet sen Harry Potter and the Half-Blood Princen (puoliverinen prinssi) uuden kannen? Osoite ka
    Harry Potter
    22
    1895
  4. Sydämelliset onnittelut Suomi24!

Oikein sydämelliset onnittelut rakkaalle Suomi24:lle, maailman parhaalle portaalille. Onnea vielä kerran :) Terveisin,
    Onnittelut
    0
    1576
  5. HpFanien tekniset ongelmat

Monet ovat saattaneet ihmetellä, että miksi HpFanit.vuotis.net sivuston uutisia tai muutakaan ei ole päivitetty. Tämä s
    Harry Potter
    5
    1026
  6. Albuksen koko nimi?

Mikähän taas olikaan vanahn kunnon Albuksen koko nimi? Viitsisikö joku kertoa. blue-tree
    Kirjallisuus
    3
    959
  7. Harry Potter fanilistaus

Internettiin on avattu täysin uusi ja toimiva Harry Potter fanilistaus. Listauksen tarkoituksena olisi kerätä mahdollisi
    Harry Potter
    0
    888
  8. Naurettavaa....

Tämä viesti on muutamille: Tiedättekö mitä? Ei tuo teidän haukkuminen minua mitenkään luokkaa tai muutenkaan vahingoit
    Yleistä somesta
    8
    882
  9. Mietintää....

Elikkäs.. ajatellaanpas järkevästi. Tänne kaikki tulevat valittamaan että ei pidä Habosta tai haukkuvat sitä jne. Jos
    Yleistä somesta
    6
    870
  10. Kuulkaas...!

Valitan, mutta mulla menee kohta hermot tämän palstan kanssa. Eikö tällä palstalla voitaisi pitää rauha ja välttää mahd
    Yleistä somesta
    12
    843
  11. Harry Potterit kuohuttavat maailmaa

Jo suomalaistenkin keskustelupalstat ja tietysti myös ulkomaalaisten täyttävät huhut uudesta tulevasta kirjasta nimeltää
    Harry Potter
    7
    806
  12. Michael Jacksonin uusi albumi: MICHAEL

MichaelJackson.com on julkistanut tiedotteen, jonka mukaan Michaelin uusi albumi ilmestyy Joulukuussa 2010, 14. päivänä.
    Michael Jackson
    4
    753
  13. Harry Potter ja Liekehtivä Pikari täällä jo tänään.

Monet ovat odottaneet jännittyneetä Harry Potter ja Likehtivä Pikari elokuvan ilmestymistä VHS/DVD:lle. Kaikki eivät sui
    Harry Potter
    7
    726
  14. Huomiointia...

Olen lueskellut näitä viestejä ja siten todennut, että todella moni näistä on asiattomia tai sitten niissä pilkataan Hal
    Halloween
    6
    705
  15. Information

Kuten kaikki varmaan tietäväkin, että tämä on Harry Potter aiheinen keskustelupalsta. Minusta kuitenkin tuntuu, että muu
    Harry Potter
    9
    703
  16. Tiedoksi kaikille...

Öhöhöm... Minä kyllä kestän viestit, mitä tälle palstalle tulee, koska eihän ne minua koske. Syy, miksi poistan vieste
    Yleistä somesta
    2
    678
  17. Asiaa!

Heips, Habbo Hotel palsta keskustelijat! Teidän ei kannata tehdä keskustelun alkuja joissa kehotetaan minua poistamaan
    Yleistä somesta
    6
    672
  18. Hyvät Habbo Hotel palstan keskustelijat.

Hyvät, Keskustelijat! Minä toimin tämän keskustelu palstan Valvojana, eli Sheriffinä. Eli voisinkos pyytää muutamaa asi
    Yleistä somesta
    8
    663
  19. Kävelykeppi

Hei :) Omistan mustavartisen, hopeapäisen kävelykepin, johon on kaiverrettu TL, Närekerho, Pj. 1973-76. Kahvaosassa on
    Antiikki
    0
    662
  20. Avada Kedavran toimimattomuus

Avada Kedavran ( ajattomu.us domainin) liikennerajoitus on taas kerran ylittynyt. Olen setvinyt asiaa Futuron Internetin
    Harry Potter
    2
    652