Vapaa kuvaus

Aloituksia

45

Kommenttia

238

1. Jaahas...hohhoijaa...

Saanen tehdä teille yhden asian selväksi: Minun ei tarvitse olla täällä kokoajan päivystämässä vääriä viestejä. Minu ei
    Yleistä somesta
    6
    630
  2. J.K Rowlingin kotarien salaisuudet!

Olen löytänyt kaikki salaisuudet todella hyvin Patin avulla. Oletkos Pat kuule itse löytänyt ne omin avuin, vai oletko
    Harry Potter
    2
    625
  3. Todella hyvää uutta vuotta!

Todella hyvää uutta vuotta kaikille ja erityisestikkin Harry Potter keskustelupalstan kävijöille. Kaikkea hyvää uudell
    Harry Potter
    6
    616
  4. ÄÄKK!!! KUKA KEHTAA??

Kuka kehtasi esittää minua ja laittaa julkaisemattomat sivuni näytille??????? NYT KAIKKI MELKEIN NÄKI NE!!! Ei ole kuin
    Harry Potter
    0
    562
  5. Mainostajille

Päätin ilmoittaa näille rakkaille mainostajille, että suosittelen menemään osoitteeseen: http://keskustelu.suomi24.fi/sh
    Harry Potter
    2
    545
  6. Noidat & Velhot: Halloween lähestyy

Hei, te kaikki nuoret tai vähän vanhemmatkin noidat sekä velhot. Olette kait havainneett, että pientä taikaa on jo ilmas
    Harry Potter
    1
    543
  7. TAMMI: Osaatko Potterisi?

Harry Potter kirjojen kustantaja TAMMI on julkaissut kilpailun jonka aiheena on: Osaatko Potterisi? Sinun täytyy vastat
    Harry Potter
    2
    521
  8. Taianomaista tulevaa Uutta Vuotta kaikille :)

Huhhuh. Nyt sitten on tallattu taas yksi vuosi eteenpäin. Voimme vihdoinkin taas vetään vuoden hyvät muistot talteen ja
    Harry Potter
    1
    507
  9. Avadan ongelmat! (foorumi)

Heips, kaikki Avada Kedavran käyttäjät ja muutkin. Joudun ilmoittamaan valitettavasti, että Avada Kedavra foorumin liik
    Harry Potter
    3
    500
  10. Velhot & Noidat: Halloween lähestyy

Hei, te kaikki nuoret tai vähän vanhemmatkin noidat sekä velhot. Olette kait havainneett, että pientä taikaa on jo ilmas
    Halloween
    0
    482
  11. Moony + muut kumppanit

Suomi24 Keskustelu on vapaa keskustelualue, eikä kukaan, niin ei kukaan voi varata itselleen tuota nimerkkiä. Niinhän se
    Harry Potter
    5
    478
  12. Upeaa kesää kaikille ;)

Heihei kaikki öttiäiset, turriaiset ja immeiset siellä ruudun takana. Oletteko huomanneet, että kesä on taas tulossa to
    Harry Potter
    3
    452
  13. Avada toimii taas! (foorumi)

Heips, kaikki! Avada kedavran liikennemäärä on nyt nollattu kokonaan ja foorumiin pääsee taas tavallisesti. Kaikki ova
    Harry Potter
    1
    426
  14. Tammen Harry Potter sivut uudistuneet

Kustannusosakeyhtiö Tammi (www.tammi.net) on uudistanut Harry Potter aiheiset sivunsa. Nyt sivuilta voi kuunnella näytte
    Harry Potter
    3
    412
  15. 2003: Poliisi ratsasi Neverlandin

"Neverland edusti Michael Jacksonille pakopaikkaa kylmästä maailmasta. Ennen julkaisematon video näyttää Jacksonilta läh
    Michael Jackson
    29
    398
  16. 1. Vuosipäivä: Michael Jackson on kuollut

Michael Jackson menehtyi 25.6.2009 eli 25.6.2010 vietetään hänen kuolemansa vuosipäivää. Vieläkö muistat tämän viestin,
    Michael Jackson
    1
    359
  17. Tulipalo/Tuhopoltto (Kirkkopalo)

Yksi hirveistä tavoista on säikäyttää ihminen tulipalolla. Varsinkin jos talossa on eläimiä tai jotain todella arvokasta
    Rikokset
    2
    333
  18. Rauhaisaa Joulua :)

Oikein rauhaisaa Joulua 2006 ja Onnellista uutta vuotta 2007! Olette varmaan jo huomanneet, että J.K. Rowling on yllät
    Harry Potter
    4
    331
  19. Hei, Kaikille!

Hei, kaikille! Olen tämän palstan uusi Sheriffi. Päätin näin ilmoittaa teille, jos että ole huomanneet tuolta ylhäältä
    Kirjallisuus
    0
    315
  20. Hei, Kaikille!

Tulin tänne ilmoittelemaan että: Kaikki, käykäähän laittamassa palautetta Suomi24 Keskustelun pääsivulta. Siellä on lin
    Harry Potter
    0
    313