blue-tree
Vapaa kuvaus
Aloituksia
45
Kommenttia
238
Jaahas...hohhoijaa...
Saanen tehdä teille yhden asian selväksi: Minun ei tarvitse olla täällä kokoajan päivystämässä vääriä viestejä. Minu ei6630J.K Rowlingin kotarien salaisuudet!
Olen löytänyt kaikki salaisuudet todella hyvin Patin avulla. Oletkos Pat kuule itse löytänyt ne omin avuin, vai oletko2625Todella hyvää uutta vuotta!
Todella hyvää uutta vuotta kaikille ja erityisestikkin Harry Potter keskustelupalstan kävijöille. Kaikkea hyvää uudell6616ÄÄKK!!! KUKA KEHTAA??
Kuka kehtasi esittää minua ja laittaa julkaisemattomat sivuni näytille??????? NYT KAIKKI MELKEIN NÄKI NE!!! Ei ole kuin0562Mainostajille
Päätin ilmoittaa näille rakkaille mainostajille, että suosittelen menemään osoitteeseen: http://keskustelu.suomi24.fi/sh2545Noidat & Velhot: Halloween lähestyy
Hei, te kaikki nuoret tai vähän vanhemmatkin noidat sekä velhot. Olette kait havainneett, että pientä taikaa on jo ilmas1543TAMMI: Osaatko Potterisi?
Harry Potter kirjojen kustantaja TAMMI on julkaissut kilpailun jonka aiheena on: Osaatko Potterisi? Sinun täytyy vastat2521Taianomaista tulevaa Uutta Vuotta kaikille :)
Huhhuh. Nyt sitten on tallattu taas yksi vuosi eteenpäin. Voimme vihdoinkin taas vetään vuoden hyvät muistot talteen ja1507Avadan ongelmat! (foorumi)
Heips, kaikki Avada Kedavran käyttäjät ja muutkin. Joudun ilmoittamaan valitettavasti, että Avada Kedavra foorumin liik3500Velhot & Noidat: Halloween lähestyy
Hei, te kaikki nuoret tai vähän vanhemmatkin noidat sekä velhot. Olette kait havainneett, että pientä taikaa on jo ilmas0482Moony + muut kumppanit
Suomi24 Keskustelu on vapaa keskustelualue, eikä kukaan, niin ei kukaan voi varata itselleen tuota nimerkkiä. Niinhän se5478Upeaa kesää kaikille ;)
Heihei kaikki öttiäiset, turriaiset ja immeiset siellä ruudun takana. Oletteko huomanneet, että kesä on taas tulossa to3452Avada toimii taas! (foorumi)
Heips, kaikki! Avada kedavran liikennemäärä on nyt nollattu kokonaan ja foorumiin pääsee taas tavallisesti. Kaikki ova1426Tammen Harry Potter sivut uudistuneet
Kustannusosakeyhtiö Tammi (www.tammi.net) on uudistanut Harry Potter aiheiset sivunsa. Nyt sivuilta voi kuunnella näytte34122003: Poliisi ratsasi Neverlandin
"Neverland edusti Michael Jacksonille pakopaikkaa kylmästä maailmasta. Ennen julkaisematon video näyttää Jacksonilta läh293981. Vuosipäivä: Michael Jackson on kuollut
Michael Jackson menehtyi 25.6.2009 eli 25.6.2010 vietetään hänen kuolemansa vuosipäivää. Vieläkö muistat tämän viestin,1359Tulipalo/Tuhopoltto (Kirkkopalo)
Yksi hirveistä tavoista on säikäyttää ihminen tulipalolla. Varsinkin jos talossa on eläimiä tai jotain todella arvokasta2333Rauhaisaa Joulua :)
Oikein rauhaisaa Joulua 2006 ja Onnellista uutta vuotta 2007! Olette varmaan jo huomanneet, että J.K. Rowling on yllät4331Hei, Kaikille!
Hei, kaikille! Olen tämän palstan uusi Sheriffi. Päätin näin ilmoittaa teille, jos että ole huomanneet tuolta ylhäältä0315Hei, Kaikille!
Tulin tänne ilmoittelemaan että: Kaikki, käykäähän laittamassa palautetta Suomi24 Keskustelun pääsivulta. Siellä on lin0313