Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
valtterimakinen
profiilit
valtterimakinen
valtterimakinen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ajovalopesuri rupes toimimaan, yllättäen. Olisko se sitte ollu jäässä?! No, mutta tuulilasin pesuri ei toimi edelleenkään, vaikka sulatin auton tallissa huolella. Valopesurin yhteydessä pumppu ääntää selvästi, mutta tuulilasiin ei pissaa lennä. Mikähän mättää?? Onko valoille ja tuulilasille oma pumppu? Ja missähän halavatussa se rele on??? Oikeen kiukuttaa ku ei tajua... Auttakee hyvät ihmiset
12.01.2010 17:44
No hei jotain rajaa! Eihän tuossa ole mitään järkeä, että heti alussa kierrokset kirmaa 4000!!!
Isukilla on kans bensa V50 (aj 2300km), eikä ainakaan minun tietääkseni kertaakaan ole startatessa huudattanut konetta noin pahasti. Sen mitä itse olen ajanut siää, niin kierrokset ei nouse edes ku hädin tuskin 1500 ja sittenkin putoaa alas ja nopeasti.
Muutama päivä sitten käynnistin kylmän (-16C, eikä esilämmitetty) koneen, eikä silloinkaan kierrokset noussu, ku juuri tuohon 1500RPM!
Ei muuta kun saman tien huoltoon ja vaadi, että VIKA korjataan!
PS: moottori on 1,8 litrainen
02.12.2004 18:22
Kyllähän se vaihteisto kestää, oli se manuaali tai automaatti, kun sitä oikein käyttää ja huoltaa.
Jos jollain on joskus vaihteisto hajonnut niin se on siitä tullut tänne palstoille ruikuttamaan (tai sitten keksinyt koko jutun provoillakseen). Harvoin kukaan tulee tänne palstalle sanomaan, että vaihteisto toimii ?!#%%&!!!
Jos jossain testissä leviää laatikko tai tulee muuten joku vika, niin heti aletaan yleistämään ja puhumaan tyyppivioista yms...
Itse olen omistanut yhden manuaali Volvon ja kaksi automaattia. Jokaisen Volvon olen ajanut aina sinne 300 000km tuntumaan ja vaihtanut uudempaan, eikä yhdessäkään ole ollut koskaan mitään vikaa. Tällä hetkellä v70 -99' automaatilla ja 220 000km, eikä mitään ongelmia. Kaikenlaista muuta pientä laittoa on ollut aina sillon tällöin, mutta siinä vaiheessa kun vaihteisto on paskana, ei autosta ole enää mitään muutakaan jäljellä!
18.11.2004 11:02
1 / 1