V50:n

kierrokset?

Onko kenelläkään tietoa mistä voisi johtua autoa käynnistäessä aivan järjettömät kierrokset.Eli kun auton käynnistää kierrokset nousevat 4000 ja laskee samantien, tämä ei kuitenkaan tapahdu joka käynnistys kerralla. Ei varmasti tee hyvää kylmälle koneelle.
Kiitokset asiallisista vastauksista!

11

2807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volle autoista parhain

No eihän se hyvää tee jos heti kylmänä kamalat kierrokset koneessa.
      Tuo on niin uusi auto et siinä on takuu voimassa. Kandee kysellä merkkihuollosta.

• sf1

Itselläni on v50 nyt toista viikkoa. Myyjä sanoi korkeiden kierrosten käynnistyksen jälkeen johtuvan katalysaattorin lämmityksestä ja olevan aivan normaali ilmiö.

• volee

...niin kyllähän se sitten kannattaa uskoa. Eihän ne koskaan omaan pussii puhu.

• volee kirjoitti:

No hei jotain rajaa! Eihän tuossa ole mitään järkeä, että heti alussa kierrokset kirmaa 4000!!!

Isukilla on kans bensa V50 (aj 2300km), eikä ainakaan minun tietääkseni kertaakaan ole startatessa huudattanut konetta noin pahasti. Sen mitä itse olen ajanut siää, niin kierrokset ei nouse edes ku hädin tuskin 1500 ja sittenkin putoaa alas ja nopeasti.

Muutama päivä sitten käynnistin kylmän (-16C, eikä esilämmitetty) koneen, eikä silloinkaan kierrokset noussu, ku juuri tuohon 1500RPM!

Ei muuta kun saman tien huoltoon ja vaadi, että VIKA korjataan!

PS: moottori on 1,8 litrainen

• menossa!
        fsgvsfdgs kirjoitti:

No hei jotain rajaa! Eihän tuossa ole mitään järkeä, että heti alussa kierrokset kirmaa 4000!!!

Isukilla on kans bensa V50 (aj 2300km), eikä ainakaan minun tietääkseni kertaakaan ole startatessa huudattanut konetta noin pahasti. Sen mitä itse olen ajanut siää, niin kierrokset ei nouse edes ku hädin tuskin 1500 ja sittenkin putoaa alas ja nopeasti.

Muutama päivä sitten käynnistin kylmän (-16C, eikä esilämmitetty) koneen, eikä silloinkaan kierrokset noussu, ku juuri tuohon 1500RPM!

Ei muuta kun saman tien huoltoon ja vaadi, että VIKA korjataan!

PS: moottori on 1,8 litrainen

Toikin kone ottaa normaalisti kun käynnistää niin korkeintaan 2000 kierrosta.mut toi 4000 rupee jo kyllä pyörryttään! autolla ajettu noin 10tkm. mut kyllä se siitä! huomena huoltoon!

• sf1
        volee kirjoitti:

Mihinkähän pussiin siinä myyjän tartti puhua kun auto oli jo ostettu ja kysymyksessä oli käyttöönotto-opastus?

Ohjekirjan s.100 kertoo "tiettyjen moottorimallien joutokäynnin nopeuden olevan käynnistyksen jälkeen normaalia suuremman"
        Omani ei ole 1.8 vaan 2.4 joten empä osaa ottaa kantaa miten se Fordin-konsernin moottori toimii.Itsellä kierrokset hetken normaalia suuremmat, mutta eipä tietenkään ihan 4000.

• toimia...
        sf1 kirjoitti:

Mihinkähän pussiin siinä myyjän tartti puhua kun auto oli jo ostettu ja kysymyksessä oli käyttöönotto-opastus?

Ohjekirjan s.100 kertoo "tiettyjen moottorimallien joutokäynnin nopeuden olevan käynnistyksen jälkeen normaalia suuremman"
        Omani ei ole 1.8 vaan 2.4 joten empä osaa ottaa kantaa miten se Fordin-konsernin moottori toimii.Itsellä kierrokset hetken normaalia suuremmat, mutta eipä tietenkään ihan 4000.

Tänään kävi kärry hoidossa ja se "ohjelmoitiin" uudelleen ja jos toi ei auta niin sit pitää kuulemma tilata uus softa. moottori on T5 mut kyllä ne sano että ei sais olla niin korkeet kierrokset vaan niitten pitäs olla 2000-2500 kohdalla!!

• ei toimi sittenkään..
        toimia... kirjoitti:

Tänään kävi kärry hoidossa ja se "ohjelmoitiin" uudelleen ja jos toi ei auta niin sit pitää kuulemma tilata uus softa. moottori on T5 mut kyllä ne sano että ei sais olla niin korkeet kierrokset vaan niitten pitäs olla 2000-2500 kohdalla!!

eli uus softa maanantaina tilaukseen tai sitten se täytyy pyytää pukilta! joo o....

• s40t5

pakko oli kokeilla,ja kyllähän ne nousi kierrokset, käynnistettäessä kylmä auto, 1700rpm.

• on pakko

Taitaa olla sulla jotain vikaa tossa autossa kun kiertää noin vähä!Tosi autoissa ne pyörii tua 4000 paikkeilla! No joo...vitsi vitsi!

• s40t5
        on pakko kirjoitti:

Taitaa olla sulla jotain vikaa tossa autossa kun kiertää noin vähä!Tosi autoissa ne pyörii tua 4000 paikkeilla! No joo...vitsi vitsi!

joo totta tämä on, autossa on takuu päällä,jos se olis jotain muuta niin,enpä siitä valehtelisi,
        ehkä nämä ensinmäiset s40 volvot vaan toimii.
        19230 km ajettu,huoltosopimus tuntuu täysin turhalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1896
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1669
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1544
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1183
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1142
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe