eety87

eety87 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

tälläne poitsu jumalan selän takkaa=) läläläläälälälläälälläläälälälälälä :S joo o sori niille raukoille jotka hiljennän :P mitäs vieelä hmmm jooh ei kai muuta. tulkaa ksyyn! hmmm juu hitto mun piti tähän kirjottaa jotn... kirjotan jahka muistan Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Liittynyt 22v sitten
4 aloitusta · 30 kommenttia
Sinut pitäisi poistaa kokonaan. Mutta huomaa kirjoitus virheistä ettet ole käynyt peruskoulua pitemmälle...
Itse olen onnellinen että nytten olen vielä iltatöissä (teen 13h vuorokaudessa sisältäen koulun) JOTTA pystyn maksamaan edes vuokran. 410+23 vesimaksua.
Siihen sitten auto, netti, puhelin, vakuutukset, verot, ja muita juoksevia tärkeitä menoja päälle. Asumistuki on huimat 201€ ja opintotuet 226€. Noillahan eletään...
Se opintolainakin on peräti 300€/kk joten ei silläkään pitkälle pötkitä.

Mutta onneksi on meitä hyvin kouluttautuneita ja ahkeria ihmisiä maksamassa tommosten toistaitoisten pällien eläkkeet ja työttömyysturvamaksut (ei pahalla työttömille, olen itsekin ollut työtön 5 vuotta :))

Joten jos et tiiä mistään mitään niin pidä turpasi kiinni, kasvata karvat ja opettele kirjottaan suomea jos edes olet Suomalainen.