Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

2

Kommenttia

22

1. Ns. sivistysvaltioissa ovat rangaistukset olleet lähinnä eripituisia vankeuksia ja kuolemantuomiot pyritään tekemään siististi ilman kidutusta. Vankilaolosuhteet vaihtelevat alueittain kuitenkin voimakkaasti. Esim. Suomessa vankiloista yleensä selviää hengissä ja terveenä. Vankilaan joutuu yleensä vasta oikeuskäsittelyn jälkeen, toki tutkintavankeudet saattavat ainakin Suomessa olla hyvinkin pitkiä.

Toinen juttu on psykiatriset hoitolaitokset. Pakkohoito on usein sama kuin kidutus+kuolemantuomio ja sellaiseen voi joutua ilman oikeuskäsittelyä. Kun hoitelu tapahtuu neljän seinän sisällä ja usein lopullisen kuolemaanjohtavan liikkeen tekee "potilas" itse, ei asiasta yleisesti tiedetä. Eikä kyllä välitetäkään.

Länsimaissa paheksutaan muslimimaissa julkisesti tehtäviä hammurabin lakiin perustuvia rangaistuksia, joissa veri tirskuu. Onhan se rumaa, mutta ainakin rehellistä. Toimimmeko itse yhtään paremmin. Psykiatrinen pakkohoito on usein tekopyhä tapa oikeuttaa äärimmäisen julma kiduttaminen ja kuolemantuomio

Tämä Itävallan insestijamppa on epäilemättä elinkautisensa ansainnut ja olisi ehkä ansainnut kuolemantuomion, mutta en voi hyväksyä sitä, että ihmisiä kidutetaan hengiltä suljetuissa laitoksissa lääketieteen nimissä.
  2. Onko kukaan huomannut halvempien kotimaisten oluiden takana valmistusaineluettelossa kohtaa "tärkkelys". Se on suomeksi "käymiskelpoista jätettä erinäisistä teollisuusprosesseista". Saksassa oli ennen eurostoliittoa selvät säännöt mistä olutta saa tehdä ja mistä ei. Vaikka Saksassa on aina juotu paljon olutta, puhdas aine on pitänyt sairastumiset vähäisinä. Nämä ekonomin speciaalioluet ovat paljon käytettynä takuuvarmoja terveydenpilaajia. Itse en voi enää juoda lainkaan suomalaista olutta eikä kyllä tee mielikään. Suolistotähystys on edesssä aiheutuneiden vahinkojen selvittämiseksi. Suosittelen samaa kaikille paljon huonolaatuista olutta nauttineille ja sille allergisoituneille