Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Noh, yhtä hyvin sitten Viking Line saisi pyytää Tapsalta anteeksi huonoa järjestyksen pitoaan. Hyvä järjestäjä ei päästä tupakin ja kaljatuoppien kanssa yleisöä tanssilattialle hillumaan ja heidän pitäisi myös vahtia sitä ,ettei kukaan pääsee kaljojaan heittelemään esiintyjän päälle. Nih!
15.01.2007 21:38
Siinä ne sitten näemmä lähti ne sun viimeisetkin järjenrippees... Kerrohan nyt ,että tekikö se kovasti kipeääkin ? Hauskaa se ainakin tuntuu olevan ;)
15.01.2007 20:41
Joo- o ... Oot sä kyllä aikamoinen satusetä täytyy myöntää ;)
Sun pitäis ryhtyä toimittajaks vaikka Seiska- lehteen, kun osaat värittää noita juttuja tolleen "kivasti" ;)
15.01.2007 15:32
Joo Tapsa on hyvin säilynyt. Ei ole päästänyt itseään plösähtämään, kuten esim. Vesa-Matti Loiri yms. vaan on hyvässä timmissä.
Ja on miehen näköinen ja oloinen.
14.01.2007 18:27
Joo aika siirappisilta ukoilta nuo Mikko Siltala ja Charles Plogman vaikuttivat. Erityisesti se M.Siltala ärsytti. Joku täällä kirjoittikin osuvasti hänen oravamaisista ilmeistään. Se pitää paikkansa ja oli mainio vertaus :D
Kummankaan lauluäänikään ei minussa mitään viboja herättänyt.
Paras oli ehdottomasti Eini. Hän oli erottui edukseen. Esiintyi fiksusti ja ääni on ihan hieno. Ja näyttävän näköinen nainenhan hän on. Einissä on tyyliä!
Toisin, kuin Marita Taavitsaisen pallinaamassa, joka kekkuloi koko ohjelman ajan siellä irvokas tekohymy naamallaan. Näkeehän sen siitä hymystäänkin ,ettei sen muijan päätä ainakaan liika järki pakota hyvä osoitus siitä oli mm. se kun repi laulupariltaan Einiltä mikrofoniakin pois kädestä siinä yhdessä kohtaa, kesken Einin laulun.
14.01.2007 18:11
Sulla on ihan samoja nimiä listassa kun mullakin on :)
Tyylittöminpiin miehiin lisäisin vielä vaan Dannyn ja Frederikin.
Ja tyylittöminpiin naisiin Saija Varjuksen.
14.01.2007 17:59
Pidän aina lupaukseni. Sanoinhan ,että tulen takaisin sitten taas joskus. Nyt oli se joskus.
14.01.2007 11:14
En tiedä vaan ,että mikä sun on, mutta mikä on "alter-ego" ?
14.01.2007 11:12
Ruumiiksi sanotaan kuollutta. En minä ole kuollut vielä.
14.01.2007 11:11
Olisko sen sitten pitänyt vaan jatkaa laulamista ihan niinkuin ei mitään olisi tapahtunutkaan ? Mun mielestä oli ihan oikein ,että keskeytti esiintymisen siihen. Ei artistin päälle saa juomiaan heitellä.
No en tiedä jäikö tahallaan siitä laivasta pois. En usko. Tapsalla on vaan sellanen tyyli ,että se se sitten jättää aina viimetippaan kaikki ja siksi nyt sitten myöhästyi laivasta. Ja en usko, että sitä uudelleen esiintymistä mitään pelkäsi, mutta voi olla, että ei kovin suurta hinkua ollut laulaa siellä laivassa toistamiseen, kun pahoitti varmaan mielensä siitä kaljan roiskimisesta. Eihän siellä ollut minkäänlaista järjestystä muutenkaan, kun kaljamukien kanssa sai tanssilattialla heilua ja sauhuttaa tupakkia ihan siinä tanssilattialla esiintyjien edessä.
14.01.2007 11:07
Se oli kyllä aika harmi niiden ihmisten takia, jotka olivat tulleet Tapsaa kuuntelemaan ,että Tapsa ei sitten paluumatkalla esiintynyt, koska ei ollut laivassa, mutta kyllähän sitä jokaiselle aina joskus tollasia ns. lapsuksia sattuu.
14.01.2007 02:14
Pointsit Tapsalle, kun ei lissauttanut sitä ääliötä, joka ne kaljat sen päälle heitti.
Mä olisin ainakin motannut sillai ,että se tyyppi olis ollut kaksviikkoo sairaalassa pilliruokinnassa.
14.01.2007 02:10
No niin. Tommonen siitä sitten tuli :
http://p2.foorumi.info/tapanikansa/
Kylläpä on upea!!! ;)
Mä tappelin tuon kanssa ainakin pari päivää, kun siinä lukee ,että testifoorumi. Mä en tähän päivään mennessäkään keksinyt ,että miten siitä pystyy tekemään ns. "oikean" foorumin.
Eikä tosta muutenkaan tullut sellasta kun mä ajattelin. Mä ihmettelen, että miten ne muut ovat sen fooruminsa tehneet, kun ne on ihan erillailla saaneet ne aihealueensakin luokiteltua.
Mikä pahinta, niin en osannut nyt poistaakkaan tuota foorumia, mutta olkoon se nyt siellä sitten vielä toistaiseksi.
14.01.2007 01:59
Sorry.
Ajattelin vaan ,että se tolpillaan pysyminen(tai pysymättömyys) OLISI sopinut Kari Tapioon paremmin. Siksi sen kirjoitin.
07.01.2007 10:05
Minkä takia ite sotket mua tähän aiheeseen? Ja mene ite vaan takaisin sinne hourulaan, josta olet karannutkin.
06.01.2007 22:03
Katselin vähän aikaa ja kyllä se mun mielestä enemminkin sellasta puhelaulua oli. Ei sitä oikein voi kauniiksi lauluksi sanoa, tai lauluksi yleensäkään.
06.01.2007 21:05
Mistäs arvasit ? Just viimeyönä näin Tapsasta unta, että olin sen keikalla. Oli kiva uni se :)
Ja kyllä mä menisin paljon mielummin Tapsan kanssa avaruuslennolle, kun olisin täälä joidenkin kuraperseitten kalvettavana.
06.01.2007 18:37
Tapsa on ihan eri planeetalta, kuin Kari "tekari" Tapio ja nimenomaan Tapsan eduksi.
Ja sittenhän ne olisi ihan sanoinkuvannolisestikkin eri planeetoilla, kun Karin ampuisi avaruus-sukkulassa avaruuteen mörisemään vähäksi aikaa. Siinä sitä olisi humanoideillakin ihmettelemistä ja järkytyksen aihetta, kun Kari mylvähtelisi siellä heille ,että: " Tooo-iiii-seeet o-o-ooon luotuja kulkemaan... "
06.01.2007 16:28
Manne vastasi vaan mun epäilyihini, kun mietin ,että onko Karin vaimo missään töissä itse .... Mutta se mun kommentti on näköjään nyt poistettu täältä ( en itse poistanut ).
06.01.2007 14:38
En tiedä vaan,että kuka manne on, mutta viisasti hän kirjoittaa ja asiaa !
06.01.2007 14:07
116 / 198