Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllähän se ilman muuta Tapsa Kansa olisi! Se on kova hiihtämäänkin!! Jos niitä makkaroita olisi kolme , niin sitten ottaisin lenkille mukaan myös Tommi Soidinmäen. Kyllä mun kelpaisi siinä niiden keskellä hiihdellä :) Varmasti hauskaa juttua piisaisi ja sitten ne vois vaikka samalla lauleskella siinä jotain.
10.03.2006 10:08
Joo, se olisi kyllä hienoa! :D Riittäisi varmasti katseltavaa ja kuunneltavaa!
10.03.2006 09:40
Se onni taitaa olla molemminpuoleinen.
09.03.2006 19:48
Arvatenkin Kari fani kävi itkemässä ylläpidolle.
09.03.2006 19:41
Kari fanin kanssa olen tottunut ottamaan yhteen tässä aikojen saatossa, mutta ei se kyllä ihan noin ärtsynä ole aikaisemmin ollut.
Kai sillä on nyt joku tavallistakin ankarampi känkkäränkkä meneillään. Kyllä se siitä taas tokenee, kunhan saa nyt purettua suurimmat höyryt ulos.
Hyviä unia ja oman kullan kuvia! :)
08.03.2006 23:17
Eipä kovin tarkasti tullut seurattua sitä ohjelmaa, vaan vähän sillai vaan sivusilmällä.
Tomi Metsäketo vaikutti aika tönköltä ja kankealta. Ei parhainmillaan ainakaan tuollaisesa tanssissa.
Markus Pöyhönen taas hallitsi ainakin lantioliikkeen hyvin :) Sensuelli pari sen naistanssijan kanssa ja vaikutti olevan ihan elementissään.
Katja Kannonlahden ja hänen parinsa esitys oli ihan kauniin ja sujuvan näköistä.
Keke Amstrongin tanssista ei jäänyt oikein mitään mieleen.
Jone Nikula yllätti positiivisesti. Oli hienoa nähdä ,että rockihemmo on myös oivallinen parkettien partaveitsi . Oli ihan siedettävän näköinenkin ,kun oli hiukset kiinni.
Sen entisen Miss-Suomen tanssi oli aika kökön näköistä. Aika mitäänsanomaton esitys.
Kristiina Elstelän ja hänen parinsa tanssissa oli tunnetta ja eläytymistä oikein kunnolla. heillä näytti synkkaavan erinomaisesti. Se oli hienoa katseltavaa.
Leena Harkimo parinsa kanssa taas oli päinvastainen ilmestys, eli kolhon oloista tanssia, ilman eläytymistä.
08.03.2006 21:59
Kiitosta vaan ;D
Sainpahan senkin sanottua... :)
08.03.2006 19:14
No okei,korjataan nyt sen verran ,ettei kyseinen rumpali ole edes se ärsyttävimmän/ällöttävimmän näköinen kyseisessä poppoossa.
Mutta kuten sanottu ulkonäön arvostelu ei ole fiksua, joten jätänpä sanomatta niistä muista mitään.
08.03.2006 18:22
Sorry jos taas loukkasin jotakuta, ei ollut tarkoitus.
Kirjotin vaan sen mitä ajattelin.
08.03.2006 12:38
Jees! Tuota minäkin just ajattelin ,ettei niissä paljon varmaan mitään nähtävää tai kuultavaa ole ( se rumpalikin puoliraukeine silmineen näyttää siltä ,että meinaa hetkenä minätahansa nukahtaa sinne rumpusettinsä taakse), mutta varmasti tanssimisen kannalta soittavat monipuolista ja tanssittavaa musaa.
07.03.2006 19:31
JESH! Oikein ilahduttava uutinen on tuo, että Tapsa tekee taas joulukonsertteja ensijouluna !!!
07.03.2006 19:15
Kari Tapio-fanit näyttää olevan sen verran unessa taas, että täytyy mun sitten sanoa, että Kari Tapio tekee itse jotain lurituksia ja Matti ja Teppokin.
07.03.2006 19:12
En ole käynyt katsomassa enkä kuuntelemassa, enkä kyllä ihan helpolla meinaa mennäkkään, jos ei väkisin raahata. Sen verran on niitä valitettavasti tullut radiosta kuultua ja telkkarista nähtyäkkin ,että ei iske mun kaalini se. Mutta ketä kiinnostaa niin sinne vaan.
07.03.2006 19:09
Eipä tietystikkään. Ehkä vitsinä voisi jotain heittää, mutta kun kaikki ei kuitenkaan ymmärtäisi sitä vitsiksi niin parempi olla sitäkään tekemättä.
07.03.2006 19:04
Sä voisit kyllä vähän höllätä sitä pipoos ja juhlistaa Karin Emma-voittoa näin jälkikäteen vaikka korppukaffeella jos et muuta keksi.
06.03.2006 22:56
No ei ne kyllä nyt ihan samanlaiset aiheet sanatarkasti ole. Toisessa ylistetään Kari Tapion voittoa ja tässä Emma-gaala aiheessa aloittaja kritisoi sitä ,että Emma-gaala on pienen piirin showta.
06.03.2006 22:46
On Tapsa Kansalla omia sanoituksia ja Suomennoksia ja jotain sävellyksiäkin. Esim. "Veikko Nieminen" on muistaakseni kokonaisuudessaan alusta loppuun Tapsan tekemä biisi.
Ei silti tarvitse laulaa vaan ns. omia biisejä saahan sitä laulaa muutakin. Kyllä Tapsa Kansankin biisejä laulavat muut kuin hän itse. R.A.K.A.S:sää Kalajoen hiekkoja, Äidin pikkupoikaa, Kuljen taas kotiinpäin yms. olen kuullut muidenkin laulamana, miksei siis esim. Rautavaaran lauluja saisi laulaa muutkin kuin vaan Rautavaara aikoinaan ? Lauletaanhan Olavi Virrankin lauluja. Esim. melkein joka tanssibändillä on useampi Virran laulu ohjelmistossaan.
06.03.2006 22:36
Jees, upeita tangoja tuolla levyllä. Kannattaa kuunnella !
06.03.2006 13:50
Vai kuohitulla kuoripojalla... Kylläpäs oli pillipiiparilta niin töykeesti sanottu, että nyt olisi kyllä sille kaulimelle käyttöä.
Volyymiä tarvitaan jossain lauluissa ,mutta kyllä Tapsalla riittää runsaasti taitoa ja resursejakin muunlaisenkiin laulamiseen. Tunnettakin on ihan riittämiin ilman että tarvitsis ryypätä ääntään möreänmatalaksi, kuten Klappi on tehnyt.
05.03.2006 23:32
Sulla taas on outo tapa ruveta aina jossain vaiheessa häsläämään. Nytkin sä aloit taas häsläämään täälä. Onko Kari Tapio koskaan sanonut sulle ,että." älä nyt ala taas häsläämään" ?
05.03.2006 19:22
144 / 198