Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Syntymäajoista en osaa sanoa mittään, mutta nimet oli:
Jenni Vartiainen
Ushma Karnani
Susanna Korvala
Jonna Pirinen ( erosi bändistä muutaman viikon päästä)
21.02.2006 21:00
Lopettaisivat nyt p..kele jo sen vohkaamisen taas tältäerää. Kolmatta päivää jo kohotettu Iltalehdessä Sillanpään rakkaushuolista. Kyllä on jutunaiheet vähissä, ei voi muuta sanoa.
21.02.2006 13:13
Tuollainen mietekirja vaikuttais hyvältä idealta ! Kiitokset vinkistä Rhanna ! :) Täytyykin tästä heti huomenna mennä kirjakauppaan sellaista katsomaan :)
20.02.2006 19:08
Joo olet oikeessa! Pitäisi pystyä olemaan vaan provosoitumatta tollasista jutuista, mutta aina se ei onnistu. Yritän kuitenkin taas ottaa neuvosta vaadin :)
19.02.2006 23:34
Onhan se Mikon ääni ihan hienon matala , mutta jotenkin vaan mulle tulee siitä sen laulusta jotenkin vähän sellanen teennäinen vaikutelma. Ihan kuin se muuttais sitä ääntään paljon matalammaksi, mitä se oikeesti on.
19.02.2006 16:37
Mutta sitäpähän tässä ei nyt kysyttykkään.
19.02.2006 16:23
Sulla itelläs taitaa olla kyseisille kirjoille kaikista suurin tarve.
19.02.2006 15:22
Aika tusinatavaraa se biisi minusta. Enkä mä voi sille mitään, että mun korvissani Mikko Mäkeläisen laulu kuulostaa ihan Simo Silmun ja Topi Sorsakosken risteytykseltä.
19.02.2006 15:13
Joo!:D Onhan se,vaikka ehkä jotenkin hiukan imelä kuva tuo.
19.02.2006 15:10
Mietin vaan tuon jutun ajankohtaa... Ettei olis vaan sellanen julkisuustemppu ja sympatiapisteiden keräämistä just konserttikiertueen alla ?
Se Paula Koivuniemeen vertaaminen oli kyllä ehkä vähän liioittelua, mutta kuitenkin olis fiksumpaa olla ruotimatta kaikkia arkaluonteisempia asioitakin mediassa, kun tuonkaan seurustelun lopahtamisesta, ei olisi varmaan ulkopuolisista kukaan tiennyt mitään, ellei Jari olisi sitä itse ottanut puheeksi. Nyt taas kaikenlaiset huhut ja puheet saa lisää ilmaa siipiensä alle.
Ja Tapsan vaimolle täytyy kyllä antaa tunnustusta. Varmasti joutuu usein aika koville Tapsan kanssa ja siinä pitkää pinnaa vaaditaan, mutta tosi rakkaus se kestääkin kaiken.
19.02.2006 09:08
Joo, olet ihan oikeessa, se olisi kiusallista, mutta mä en aikonutkaan siellä Tapsan oven takana norkoilla lahjapaketin kanssa, vaan ihan vaan tuonne Tapsan ohjelmatoimistolle lähettää postitse pienen synttärilahjan ,jonka ne sitten vois toimittaa Tapsalle. En mä usko ,että se ketään häiritsis.
19.02.2006 00:31
Tuo on on muuten hyvä vinkki ! Mulla on Tapsasta lehtileikkeitä. Pitääkin niitä vähän selailla,jospa niistä saisi jotain ideoita lahjaan vielä lisää. Sellanen aforismikirjakaan ei ehkä olis yhtään hassumpi Tapsallekkaan tai joku vitsikirja, kun se tykkää jutella vitsejä keikoilla. Punaviinistä Tapsa tykkää, mutta sitä ei voi oikein postitse lähettää, kun menee niin herkästi sellanen pullo rikki.
19.02.2006 00:22
HAHHAA! Rita se murjoo taas... aika vempula ;)
19.02.2006 00:13
Joo, kyllä mä sitä kans tässä tuumin ,että jos mä olisin laulaja, niin en mä kyllä mistään fanin lähettämästä pienestä synttärilahjasta ainakaan pahastuisi.
19.02.2006 00:10
Niin, kyllähän reissumies tarvitsisi kissan, mutta seistä nyt Tapsan oven takana kissanpentu kainalossa.... Pikkasen liian jänskä paikka ainakin mulle :)
18.02.2006 18:36
Tuo kyllä nyt taas mutkisti suunnitelmia...
Mä en haluaisi sillä lahjalla mitenkään , tunkeilla vaan vain muistaa ja onnitella merkkipäivänä, mutta se on kyllä arvotus ,että miten laulaja suhtautuisi siihen ? Tekeeköhän sillä sittenkin vaan ittensä naurettavaks artistin silmissä ?
Jospa vaan lähettäiskin kortin...
18.02.2006 18:33
En tiedä, eikä se ole niin tärkeetäkään tietää, Se on ihan Jarin oma asia, että kenen kanssa seurusteli.
Sorry nyt vaan Sillanpää-fanit mutta sitä mä vaan ihmettelen ,että miksköhän Jarin täytyi nyt tälläinen juttu lehtiensivuilla tilittää ? Mua jotenkin ällöttää tollasten asioiden puiminen julkisuudessa. Valitetaan ,ettei ole yksityiselämää ja sitten kuitenkin itse tilitetään lehdissä kaikki mahdollisimmat rakkaushuolet yms. Miks koko Suomen kansan täytyis tietää, että tuli bänät ? Alkaa jo uhkaavasti muistuttamaan Paula Koivuniemeä moinen touhu.
Kai sitä on yhdellä jos toisellakin artistilla on joskus ryppyjä rakkaudessa, muttei ne siitä juurikaan ryntää lehtiensivuille puimaan . ( paitsi jos ovat julkisuudenkipeitä)
18.02.2006 17:18
Enhän mä nyt Tapsasta kaikkea tiedä. Enkä ole sellasta väittänytkään. Moni muu tietää varmasti paljon enemmän.
Ja saa sitä kai apua pyytää, kun omat aivot pläikii tyhjää.
18.02.2006 17:04
Joo, sinne vaan Pike ! Ehdottomasti kannattaa mennä, kesäkin on kauneimmillaan just tuolloin :)
18.02.2006 16:56
Aijaa... sä olet sitten kans horoskoopiltas kalat :)
Olenhan mä aika kova fani, mutta tämä olis nyt eka kerta, kun mä Tapsalle mitään lahjaa olen ostamassa. Synttärikortin olen muutamana syntymäpäivänä sille lähetänyt, mutta olis joskus kiva muistaa jotenkin muutenkin.
18.02.2006 16:45
146 / 198