Sillanpään rakas jätti

Jari -raukka

Tukholmassa asunut rakas jätti Jarin, oliko muuten mies vai naispuolinen?

17

2405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E.f.E

rakas on yhtä rakas, mitä väliä ;D

• En tiedä, eikä se ole niin tärkeetäkään tietää, Se on ihan Jarin oma asia, että kenen kanssa seurusteli.

Sorry nyt vaan Sillanpää-fanit mutta sitä mä vaan ihmettelen ,että miksköhän Jarin täytyi nyt tälläinen juttu lehtiensivuilla tilittää ? Mua jotenkin ällöttää tollasten asioiden puiminen julkisuudessa. Valitetaan ,ettei ole yksityiselämää ja sitten kuitenkin itse tilitetään lehdissä kaikki mahdollisimmat rakkaushuolet yms. Miks koko Suomen kansan täytyis tietää, että tuli bänät ? Alkaa jo uhkaavasti muistuttamaan Paula Koivuniemeä moinen touhu.
      Kai sitä on yhdellä jos toisellakin artistilla on joskus ryppyjä rakkaudessa, muttei ne siitä juurikaan ryntää lehtiensivuille puimaan . ( paitsi jos ovat julkisuudenkipeitä)

• E.f.E

olevansa vapaita,
        valmiina uuteen suhteeseen,
        hakupäällä,
        available :D

• muuu .......
        E.f.E kirjoitti:

olevansa vapaita,
        valmiina uuteen suhteeseen,
        hakupäällä,
        available :D

luulen et Jari halusi jutullansa nyt raottaa sitä kaapin ovea.

• E.f.E
        muuu ....... kirjoitti:

luulen et Jari halusi jutullansa nyt raottaa sitä kaapin ovea.

kauan Hän on piilossa ollutkin ;D

• Tanya
        E.f.E kirjoitti:

aika epätoivoista huomionhakemista koko lehtijuttu. Kannessa mainostetaan jättiotsikoin kuinka Jari Sillanpää kertoo nyt kaiken: "RAKAS JÄTTI MINUT", mutta itse jutussa vain sitten sivutaan ohimennen aihetta. Kaikkihan sen tietää, että rakas oli miespuolinen. Jos Jari haluaa varjella yksityisyyttään niin miksi hän antaa tällaisia vihjailevia haastatteluita? Alkaako hänen harkintakykynsä pettää?

• E.f.E
        Tanya kirjoitti:

aika epätoivoista huomionhakemista koko lehtijuttu. Kannessa mainostetaan jättiotsikoin kuinka Jari Sillanpää kertoo nyt kaiken: "RAKAS JÄTTI MINUT", mutta itse jutussa vain sitten sivutaan ohimennen aihetta. Kaikkihan sen tietää, että rakas oli miespuolinen. Jos Jari haluaa varjella yksityisyyttään niin miksi hän antaa tällaisia vihjailevia haastatteluita? Alkaako hänen harkintakykynsä pettää?

Onko tässä toimittajan vastuulla mitään tekemistä?

Onko Toimittaja halunnut esittää asian näin?

Onko Jari saanut päättää tekstin ulkoasusta, sananmuodosta, tarkistaa ennen kuin se juttu painettiin?

Mitä luulet???

• rita
        Tanya kirjoitti:

Niinhän lehdissä aina tehdään.Ensin on isot lööpit ja itse asiasta vain pieni pätkä.Mut kas kummaa,aina lehdet menee kuin kuumille kiville.
        Ja jos asia on kuten kirjoitit että"kaikkihan sen tietää"niin miksi kummassa se muka olis pitänyt kertoa?

• rakas oli mies
        rita kirjoitti:

Niinhän lehdissä aina tehdään.Ensin on isot lööpit ja itse asiasta vain pieni pätkä.Mut kas kummaa,aina lehdet menee kuin kuumille kiville.
        Ja jos asia on kuten kirjoitit että"kaikkihan sen tietää"niin miksi kummassa se muka olis pitänyt kertoa?

Totta kai rakas oli mies. Jutussa ei mainittu kuka tai puhuttu edes sukupuolesta (yleensähän niissä on aina jotain "Sari-rakas" tms., jos kyseessä ei ole tunnettu seurustelukumppani).

Eli mainitsematta jättäminen on käytännössä aivan sama kuin olisi suoraan kirjoitettu, että miesystävä jätti. Veikkaisin, että tuolla olisi lehteä saatu vielä enemmän myytyä :) Muttei ollut riittävästi uskallusta, mitä en toisaalta ihmettele. Ei ole helppoa...

• rita
        rakas oli mies kirjoitti:

Totta kai rakas oli mies. Jutussa ei mainittu kuka tai puhuttu edes sukupuolesta (yleensähän niissä on aina jotain "Sari-rakas" tms., jos kyseessä ei ole tunnettu seurustelukumppani).

Eli mainitsematta jättäminen on käytännössä aivan sama kuin olisi suoraan kirjoitettu, että miesystävä jätti. Veikkaisin, että tuolla olisi lehteä saatu vielä enemmän myytyä :) Muttei ollut riittävästi uskallusta, mitä en toisaalta ihmettele. Ei ole helppoa...

Ai missä haastatteluissa muka yleensä mainitaan "rakkaan"nimi?Ei todellakaan voi sanoa että yleensä.
        Mutta oli niin tai näin,sama se mulle on.

• rita

Itsekin kieltämättä hämmästyin tästä lehtijutusta.Ei ole ollut Jarin tapaista.Mut tää oli Jarin kohdalla ensimmäinen juttu yksityiselämästä joten kuinka ihmeessä voit verrata Jaria tapaus Koivuniemeen jonka miesasiat sunmuut on väännelty ja käännelty lehtien palstoilla mennentullen.Kyllä se on omaa luokkaansa.Ja oma suosikkisi Tapsa saa olla onnellinen kun sille on sattunut kohdalleen vaimo joka näkyy todella sietävän ja kestävän tuittupäistä puolisoaan aina vaan.Kaikilla ei niin onnellisesti suju asiat.En tarkoita että asioitaan kuuluisi lehtien palstoilla puida,mut kumma juttu että ne juorut vaan myy ja uteliaita riittää.

• rita kirjoitti:

Itsekin kieltämättä hämmästyin tästä lehtijutusta.Ei ole ollut Jarin tapaista.Mut tää oli Jarin kohdalla ensimmäinen juttu yksityiselämästä joten kuinka ihmeessä voit verrata Jaria tapaus Koivuniemeen jonka miesasiat sunmuut on väännelty ja käännelty lehtien palstoilla mennentullen.Kyllä se on omaa luokkaansa.Ja oma suosikkisi Tapsa saa olla onnellinen kun sille on sattunut kohdalleen vaimo joka näkyy todella sietävän ja kestävän tuittupäistä puolisoaan aina vaan.Kaikilla ei niin onnellisesti suju asiat.En tarkoita että asioitaan kuuluisi lehtien palstoilla puida,mut kumma juttu että ne juorut vaan myy ja uteliaita riittää.

Mietin vaan tuon jutun ajankohtaa... Ettei olis vaan sellanen julkisuustemppu ja sympatiapisteiden keräämistä just konserttikiertueen alla ?
        Se Paula Koivuniemeen vertaaminen oli kyllä ehkä vähän liioittelua, mutta kuitenkin olis fiksumpaa olla ruotimatta kaikkia arkaluonteisempia asioitakin mediassa, kun tuonkaan seurustelun lopahtamisesta, ei olisi varmaan ulkopuolisista kukaan tiennyt mitään, ellei Jari olisi sitä itse ottanut puheeksi. Nyt taas kaikenlaiset huhut ja puheet saa lisää ilmaa siipiensä alle.
        Ja Tapsan vaimolle täytyy kyllä antaa tunnustusta. Varmasti joutuu usein aika koville Tapsan kanssa ja siinä pitkää pinnaa vaaditaan, mutta tosi rakkaus se kestääkin kaiken.

• ...
        E.f.E kirjoitti:

Hän ei tosiaankaan mikään hellapoliisi ole ja median suhteen pitää langat vakaasti hanskassa.

• onko eroa jos on pillu vai ...
        Tanya kirjoitti:

ei ole ,rakkaus on sukupuolikohteeton ilmiö.

• 000
        rita kirjoitti:

Sen kirjan julkaisemisen aikaan hänen yksityiselämänsä perään kyseltiin kovastikin. Jarihan yrittää aina täyttää toiveita ja ilmeisesti miettinyt pitkään, miten voisi suhteistaan puhua julkisuudessa. Hän kun ei ole mikään hellapoliisi, että puhuisi sen enempää miettimättä. Se vain on niin, että taiteilija tekee työtään koko persoonallaan eikä silloin yksityistä voi erottaa julkisesta. Yleisö vaatii aina sanallista tulkintaa kaikelle sille, mitä taiteilija on eikä kykene vetämään johtopäätöksiä ilman rautalankamallia.

• nauruun

kuolla ihan just nyt! Kuinka kukaan voi olla noin syvallisesti kiinnostunut jonkun touhuista..Jartsu on mahtava artisti, nautin musiikista ja Jarin esiintymistavasta, muu ei todellakaan edes kiinnosta..paitsi olis kiva tietaa onko Jari juorujen uhri vai onko asioissa jotain todellistakin:) Ei muuta kuitenkaan kantaani tuotteeseen jota ostan. Jokaisella on myos se yksityiselama ja ei kai se meihin unelmiin uskoviin vaikuta! Enemman vaikuttaa minuun nyt olympialaisten tulokset!! Ei ainuttakaan mitalia?? Mita ihmetta siella suomessa oikein tapahtuu, ettei kansalaiset saa edes yhta mitalia palkkioksi veromaksuistaan?? Ja nyt on ihan reaaliteetista kyse!

• Jutusta ei selviä

Lukekaapa lehtiä, vaikea tehdä sivun mittaista juttua ilman että kertaakaan ei mainittaisi sukupuolta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      379
      8371
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      173
      2740
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1032
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      978
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      883
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      866
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      853
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      832
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      796
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      762
    Aihe