Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
>ei tule mieleen hänen lauluja<
Justi joo... Missäköhän bambumajassa sinäkin oikein asut, kun et ole koskaan kuullut esim. Delilahista ?
02.02.2006 12:56
Tapani Kansalta :
-Kauempaa ja kauempaa ( ...jo äänet kiskojen mä kuulla saan )
- Kuljen taas kotiinpäin ( kyllähän siinäkin jotain tiestä lauletaa )
- Sitten on kans yksi sellanen Tapsan laulu, jonka nimeä ,en muista ,mutta sen sanat menee, että : " helppo tie tai raskas tie kumpaisenkin sain, paras tie vain kotiin vie vihdoin matkallain..."
01.02.2006 00:18
Se myrkky olis kyllä ollut hauskempi ;DD
30.01.2006 19:05
"Ontuvan Erikson" ( jommankumman Tapsan laulamana. Siis Rautavaaran tai Kansan)
"Konstan joululaulu" on herkkä ja koskettava ( kuten kyllä monet muutkin joululaulut).
30.01.2006 16:00
Tapsa Kansalla on ainakin pari sääaiheista laulua. Molemmat on tosi hyviä : Paista päivä ja
Luotan auringon voimaan .
Vicky Rostin: Sata salamaa on ihan hyvä biisi myös.
30.01.2006 15:55
No, en mä nyt usko, että mun "paapatuksellani" täälä on juurikaan merkitystä siihen, että mitä mieltä kukin Tapsasta on. Kunkin pitäisi se Tapsan osaaminen( jota riittää) käydä keikalla toteamassa ja muodostaa sitten mielipiteensä.
Mutta mä saan silti puolustaa suosikkiani täälä jos aihetta on. Samaa koskee myös muita.
28.01.2006 15:35
En mä nyt mitenkään kovin ihastunut siihen kantriin ole, vaikka kyllähän niitäkin nyt kuuntelee, mutta...
28.01.2006 15:27
Eiks se uusi Idols-voittaja eli Ilkka Jääskeläinen ole myöskin opettaja koulutukseltaan ?
28.01.2006 15:24
Eipä ole kyllä sattunut sellaista. Kyllä vähintään se silmänisku ja vilkutus sieltä lavalta tulee. Eli kyllä se huomioi, kun tutun naaman yleisönjoukossa näkee :)
Juttelemaan ja/tai nimmaria pyytämään en yleensäkään joka keikalla mene.
28.01.2006 09:32
Kyllä Janne Tulkki oli erinomainen tuossa "Pääroolissa" !
Esim. siinä tohtorin roolissa oli tosi hyvä.
Janne Tulkilla on näemmä myös näyttelijänlahjoja.
28.01.2006 09:23
Kyllähän se Tapani Kansa on mun ykkössuosikkini ! Varmasti hienoja keikkoja luvassa tänävuonnakin taas .
Janne Tulkki tulee siinä sitten seuraavana, eikä Anne Mattilakaan hassumpi ole.
Myös Tomi Markkola ja Tommi Soidinmäki ovat ihan OK.
28.01.2006 09:21
Oliko Reetulla muuten silmäkulmassa lävistys ? Huomasiko joku katsoa tarkemmin? Mun mielestä näytti siltä ,että sillä olisi ollut joku koru siinä.
24.01.2006 15:48
Frederik ei ihan mikään suosikkilaulajani ole, mutta kyllä hän omalla tyylillään osaa yleisönsä ottaa.
Lauluääni sopii sellaisiin vauhdikkaisiin ralleihin, kuin :Titanic, Harva meistä on rautaa, Sheikki Ali Hassan... mutta ei sen ääni muuten mikään kovinkaan kummoinen ole. Siinä sen hyvin huomasi kun se lauloi sellaisia rauhallisempia lauluja, niin niihin sen ääni ei mielestäni oikein sopinut yhtään.
Jutut on ehkä vähän liikaa alapää painotteisia, mutta kyllähän nekin hänen kuulijoihinsa näyttää hyvin uppovan.
Ei Frederik mielestäni kuitenkaan mikään konsertti, tai tanssilava esiintyjä ole. Ennemmin sen meininki sopii just tuollaisiin kapakoihin.
Hiukan kans ihmetyttää sekin ,kun sen pitää kokoajan nälviä Jari Sillanpäätä.
23.01.2006 22:54
Just noin on asia.
Juuri mikään tanssipaikka ei ole vielä julkaissut kesän esiintyjälistaansa, joten sen vuoksi noita tanssikeikkoja ei välttämättä monenkaan artistin kohdalla vielä näy. Varsinkaan kun aika monet laulajat just tähän aikaan vuodesta pitää lomaa tai tekee just jotain muita juttuja: konsertteja, musikaaleja tms.
23.01.2006 22:47
Delilah/Tapani Kansa
21.01.2006 13:40
Ihan mukavan kuuloista kyllä. Erottuvat edukseen massasta tuolla musiikilla. Piristävää.
20.01.2006 18:31
Loistavaa! Täytyypä katsellakkin se "Pääroolissa" tuolloin. Janne pääsee näyttämään näyttelijänlahjojaan . Varmasti hyvin siitäkin suoriutuu.
20.01.2006 18:29
Hieno juttu ! Pitääpä katsoa jos noistakin konserteista ainakin jompaankumpaan pääsis. Mieli tekis kovasti. Hieno homma on myös se , että TV2 taltioi tuon toisen konsertin !
ps. Laitoinpa vaan merkille ,että tuossa yhdessä kohtaa lukee, että Tapsa on tenori, mutta kyllä se mun mielestä on baritoni.
20.01.2006 18:26
Hienosti olette löytäneet biisejä, joiden nimessä on joku väri. HYVÄ!
Yllättävän paljon sellaisia biisejä näkyy muuten olevan.
18.01.2006 17:13
Akselin ja Elinan häävalssi on kaunis laulu
17.01.2006 22:44
149 / 198