Näiden artistein/ yhtyeiden TOP 3

paz

sun mielestäsi eli nimeä kolme kysyisen laulajan/yhtyeen parasta kipaletta just sun mielestäsi

a mikko mäkeläinen

b janne tulkki

c tommi soidinmäki

d kari tapio

e tapani kansa

f jari sillanpää

g anne mattila

h eini

i yhtyeistä mukaan taikakuu

j yölintu

15

1421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomi finlandia

      a. On tullut moni on mennyt moni
      b. Kirje
      c. Johnny Blue
      d. Olen suomalainen, En pyydä paljon, Viisitoista kesää
      e. Kalajoen hiekat, R.A.K.A.S, Kultaniityt
      f. Satulinna, Kaduilla tuulee, Bum bum bum
      g. Asfalttiviidakko, Taivaan kartta, Enkeleitä onko heitä
      h. Kun kosket mua, Kesä ja yö, Kiitävän hetken hurma
      i. Kuuntelen, hiljainen on laulu rakkauden
      j. En ole pyhimys, Sitä saa mitä tilaa, Mä putoan

    • Amppari

      A) Mikko Mäkeläinen :Hmm... Kun en oikein tiedä tämän hepun biisejä... Iskelmässä on soinut ainakin sellainen, kuin "En ole hän" Sanon siis sen. Muuta en nyt tähän hätään keksi.

      B) Janne Tulkki : 1. Kulkurin kuu 2. Nadja 3. Tulvii Pohjanmaa

      C) Tommi Soidinmäki: 1.Laulu joutsenten 2. Johny blue 3. Se uusi laulu joka soi Iskelmässä usein ( en muista sen nimeä )

      D) Kari Tapio: 1. Olen suomalainen 2. Olen kuullut on kaupunki tuolla 3. Ei eksy taivaan lintukaan

      E)Tapani Kansa: 1. Veljeni Jan 2. Käymme yhdessä ain 3. Anniina

      F)Jari Sillanpää: 1. Satulinna 2. Se viimevuonna julkaistu laulu jossa lauletaan ,että lensi liian lähelle aurinkoa ,kuin Ikaros ja siivet paloi. (Tuli ihme oikosulku ,kun en muista sen laulun nimeä nyt) 3. Valkeaa unelmaa

      G)Anne Mattila: 1.Taivaan kartta 2.

      H)Eini: 1.Huone 105 2. On, on kesä ja yö 3. -

      I) Taikakuu: Tämän bändin biisejä en nyt kans muista nimeltä :(

      J)Yölintu: 1. Kaikkea hyvää 2. Tytöt ovat kauniita 3. Se haitari- laulu ( telkkarin kokoinen haitari tms. )

    • Betra

      A on tullut moni,en ole hän ,
      b tulvii pohjanmaa,
      c johnny blue,laulujoutsenten,
      d paalupaikka,talven yli,myrkyn jälkeen
      e r.a.k.a.s. , kultaniityt,
      f valkeaa unelmaa,maailman lapset ,vie täältä pois
      g taivaan kartta, asvalttiviidakko,
      h huone 105 ,
      i hiljainen on laulu rakkauden,
      j mä putoan ,

      • Betra

        d myrskyn jälkeen


      • Betra kirjoitti:

        d myrskyn jälkeen

        Se myrkky olis kyllä ollut hauskempi ;DD


      • Betra
        Justiinax kirjoitti:

        Se myrkky olis kyllä ollut hauskempi ;DD

        onneksi huomasin mokani....; D


      • rita
        Betra kirjoitti:

        onneksi huomasin mokani....; D

        Tuo oli kyllä oikeesti ihana ;D


      • jukepoksikki

        a On tuulut moni, on mennyt moni

        b Tulvii Pohjanmaa

        c Laulu joutsenien

        d Aikaan täysikuun, Ei rakastaa voi liikaa

        e Kultaniityt

        f Vie täältä pois, Pariisi-Helsinki

        g Perutaan häät

        h Kesä ja yö

        i Hiljainen on laulu rakkauden

        j Mä putoan

        e


    • ellu

      a) en ole hän, myrskylyhty, on tullut moni on mennyt moni
      b) tulvii pohjanmaa, kulkurin kuu, yksinäinen pitkä tie
      c) laulu joutsenien, mikä lähtee ei koskaan palaa, johnny blue
      d) myrskyn jälkeen, paalupaikka, maria dolores
      e) kultaniityt, mä olen veikko nieminen, r-a-k-a-
      s
      f) satulinna, bum,bum,bum, onnenetsijä
      g enkeleitä onko heitä, taivaankartta, asfalttiviidakko
      h) huone 105, yes sir alkaa polttaa, kun kutsut mua
      i) hiljainen on laulu rakkauden, kuuntelen, palavat sydämet
      j) en ole pyhimys, sitä saa mitä tilaa, mä putoan

    • d myrskyn jälkeen, olen suomalainen...
      e R-A-K-A-S, tulkaa tytöt takaisin...
      f Satulinna, oot täydellinen, bum bum bum
      g tuhlaajatyttö palaa, unihiekkaa, kutsuvasti tummut soivat
      h kultasein, kesä ja yö, täysikuu

    • minä

      a en ole hän, meidän laulumme, pohjantähti
      b sisältä kultaa, unten erämaa, kivilintu
      c mikä lähtee ei koskaan palaa, laulu joutsenien,
      johnny blue
      d ei kuulu minun suosikeihin mutta myrskyn jälkeen
      on ihan kuunneltava.
      e ei tule mieleen hänen lauluja
      f satumaa, hän laulaa,
      g asfaltti viidakko, enkeleitä onko heitä, ei kerro tuuli
      h en tiedä hänen lauluja
      i hiljainen on laulu rakkauden, kuuntelen, mietteiden hidas liitto
      j mä putoan, pieni lintunen, varjojen yö

      • >ei tule mieleen hänen lauluja<

        Justi joo... Missäköhän bambumajassa sinäkin oikein asut, kun et ole koskaan kuullut esim. Delilahista ?


    • rita

      a)Myrskylyhty,sen vois mainita kolme kertaa kun se on niin ihana,Hiljainen kitara,On tullut moni,on mennyt moni.
      b)Unten erämaa,Hän,Lumikenttien kutsu.
      c)Johnny blue,Laulu joutsenien.
      d)Myrskyn jälkeen,Uneen aika vaipuu,Muisto vain jää.
      e)En tiedä Kansasta kun en kuuntele,mut ehkä tää Kalajokimikäsenytolikaan...
      f)Tahdoin taikka en on ehdottomasti ykkönen,seuraavat tuottaa ongelmia-valinnan vaikeus,I´ll never fall in love again,Eilen kun mä tiennyt en.
      g)Ei kerro tuuli,Taivaan kartta,Pienen hetken.
      h)En tunne Einin biisejä.
      i)Hiljainen on laulu rakkauden,Kuuntelen,Palavat sydämet.
      j)Rakkaus on sininen,Vain yksinäinen,Uneton.

    • kaarina savosta

      A. EN OLE HÄN, ON TULLUT MONI ON MENNYT MONI
      B. KULKURIN KUU, SINISEN TAIVAAN SATEENKAARI
      C. LAULU JOUTSENIEN, HEI SAANKO LUVAN?, SOITTAKAA LUJEMPAA
      D. EN PYYDÄ PALJON, OLEN SUOMALAINEN, SIELU SYDÄN JA KYYNELEET
      E. KULTANIITYT, TULKAA TYTÖT TAKAISIN
      F. PIDÄ MINUSTA KII, ONNENETSIJÄ
      G. TAIVAANKARTTA
      H. YES SIR ALKAA POLTTAA
      I. PALAVAT SYDÄMET, KUUNTELEN
      J. MÄ PUTOAN, TV:N KOKOINEN HAITARI

    • Kari fani

      d) Kari Tapio: Muisto vain jää, talven yli ja paalupaikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe