Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On sitä muutkin sanoneet kuin minä, että Kaija Koon biisit kuulostaa kaikki melkein samanlaisilta.
Tapsa sentään uskaltaa tehdä aina vähän erillaista ,eikä pelaa vaan varman päälle hoilottelemalla vuodesta toiseen esim. jotain R.A.K.A.S:n kaltaisia lauluja.
Tapsa ei myöskään ole ratsastanut millään Rautavaaran hiteillä. Se ei ole mikään helppo homma laulaa legendan lauluja uudestaan uudenlaisilla sovituksilla vielä. Se on haastavaa .
05.09.2005 16:15
Taas ihan samanlainen haastattelu, kun ne kaikki hänen aikaisemmatkin haastattelunsa. Eiköhän olisi jo aika jutella vähän ajankohtaisempia juttuja, kuin jotain ,että kuinka kolmekymmentä vuotta sitten tapasi vaimonsa yms. Nuo jutut on jo aika monta kertaa kuultu ja luettu.
05.09.2005 16:08
Eipä olisisuoraansanottuna niin väliksi. Ärsyttää kun sen kaikki laulut on kuin samasta nuotista valettu.
04.09.2005 20:26
Sä olit kyllä itse vähän typerä, kun aloit nimittelemään Tapsaa vanhaksi dokuksi.
04.09.2005 20:23
Tuo on hyvä idea !:) Kiitti vinkistä. Saatampa noin tehdäkkin .
04.09.2005 20:21
Miks ihmeessä tuollasta asiaa täälä tunnutaan pitävän nyt melkein maailmanloppuna ? Kyllähän sitä ihmiset aina sillointällöin saattaa muuttaa toiselle paikkakunnalle asumaan.
Minkä takia se joistakin vaikuttaa tuntuvan niin mahdottomalta ajatukselta ,että Karin poika olisi muuttanut Kuopioon ? Kuopio on ihan kiva kaupunki.
04.09.2005 20:18
Jeps!:)Mä odotan,että Tapsa ensivuonna olisi Iskelmäfinlandia-ehdokkaana. Käsittämätöntä jos ei ole.
04.09.2005 13:14
Milloin sä olet nähnyt dokun, jolla on siisti tummapuku yllään ja mirri kaulassa ???
04.09.2005 13:11
Kiitti kehuista Saapas! :D
Olishan se kirjan kirjoittaminen varmasti mielenkiintoinen ja antoisa projekti, mutta olis sen kaiken aineiston kerääminen melkoinen duuni. Ei varmaan vuodessa selviäis, kuin täytyis Tapsan lisäksi haastatella kaikkia ihmisiä, jotka hänet tuntevat. esim. perhettään, sukulaisiaan, ystäviään, työtovereitaan, muusikoita, faneja ja muita musiikinystäviä, toisia artisteja, yms, yms...
En tiedä olisko mulla tarpeeksi pitkäjännitteisyyttä moiseen urakkaan...
Mun mielestä Vexi Salmi tai esim. Jyrki Hämäläinen osais varmasti kirjoittaa Tapsasta hyvän kirjan. He tuntisivatkin Tapsan vähän paremmin, kuin mä.
04.09.2005 13:08
Makuasioitahan nämä ovat, mutta en mä silti voi olla ihmettelemättä, kuinka kukaan voi kuulla Tapsan äänen NAISELLISENA ???
04.09.2005 09:26
Joo, Tapsa on tosi miehekäs ja tyylikkään näköinen aina, mutta erityisesti puku päällä.
Tapsa on näytellyt esim. " Anussa ja Mikossa", "Vihreänkullan maassa " yms. ja sen näkee kyllä hänen lavaesiintymisestäänkin. Osaa nimittäin kyllä esiintyä viihdyttävästi ja pitää sellaista showta lavalla. Karismaa piisaa... ja ääntä :)
Tapsasta ei ole kirjoitettu mitään kirjaa. Olisi kyllä kiva, jos Tapsata kirjoitettaisiin joskus sellainen kirja,k un esim. Kari Tapiosta, Jari Sillanpäästä, Kirkasta yms. on kirjoitettu.
04.09.2005 09:17
Kiva haastattelu. Tapsan haastattelut eivät yleensäkään ole mitään pelkkää huultenhöpinää, vaan niissä on mukana jotain ajatustakin.
04.09.2005 09:06
Joo, niin on. Ryhdikäs mies. Tapsa on nykyään vielä jonkin verran hoikistunut tuosta.
04.09.2005 09:01
Joo!
Edesmenneissä laulajissa on muuten monia, jotka vois kyllä noihin eri kohtiin merkata.
Esim. tunteikasäänisiä olivat: Tapio Rautavaara, Tapio Heinonen, Rauli Badding Somerjoki, Tamara Lund ja Laila Kinnunen.
Laaja-alaisenäänen omaavia olivat: Georg Malmsten, Olavi Virta ja Tamara Lund.
Erikoisen äänen omisti esim. Jamppa Tuominen
03.09.2005 12:37
Niin, mä en siis ole täälä mollannut Anne Mattilan ulkonäköä, hänen biiseistään yms. en kylläkään erityisemmin pidä. Luonteeltaan hän on varmaan ihan jees, mutta se laulajanlaatu ei ole mun makuuni.
Kyllähän sä hyvin syvällisesti asiaa kirjoitit. Kannattaa kaikkien funtsia sitä. Mä en ainakaan omaa elämääni mitenkään ankeaksi koe. En haluais olla kukaan muu. Mulla on paljon unelmia ja eiks niin pidä ollakkin ?
03.09.2005 11:39
Olenko mä tehnyt niin ? Sorry ! Mä olen kyllä yrittänyt olla ,niin että en mollaisi heitäkään jotka eivät Tapsasta tykkää, koska eihän kukaan voi kaikkia miellyttää. Mä ymmärrän siis sen kyllä, mutta mieluusti sitten lukisin kyllä sellasia vähän fiksumpiakin mielipiteitä, kuin että " Tapsa määkii".
02.09.2005 18:20
No empä kyllä tiedä ,että mistä mun pitäis olla Kari Tapiolle kateellinen???
Perjanatai on muuten hyvä päivä märistä erinäisistä asioista. Oletteko huomanneet sitä ?
02.09.2005 16:20
Mun mielestä on ihan okei ,että kunkin artistin fanit kehuvat suosikkiaan. Niin kuuluukin yleensä tehdä ( rajansa toki silläkin), mutta myös toisenlaiset mielipiteet olisi hyväksyttävä ilman ,että aletaan erimieltä olevia mollaamaan sekoboltseiksi ja/tai paskanjauhajiksi.
02.09.2005 16:15
Sensuuri ei ole tasapuolista. Siis mä en tarkoita nyt sitä ,että kaikenlainen asialliennkin kritiikki jotain artistia , biisiä tms. kohtaan pitäisi aina sensuroida pois, vaan että oltaisiin tasapuolisia. Ei paapottaisi jotain yhtä tiettyä artistia.
Täälä jouku kirjoitti Anne Mattilasta, että hän on epäsiisti, haisee hielle, on rasvainen letti ja vinot hampaat yms. ( HUOM. Mä en ole kirjoittanut noin)
Kari Tapiosta MÄ kirjoitin tuossa yhdessä keskustelussa ,että sille sopisi hyvin saparot, kun sillä on niin pitkä letti. Se oli sellanen tsoukki, mutta se poistettiin. Okei, olihan se tosi loukkaava kommentti esim. tuohon Anne Mattilan ulkonäköarvosteluun verrattuna.
02.09.2005 16:12
Juu, mutta siinä on vaan se PIENI ero ,että täältä ei poisteta ( ei ainakaan yleensä) sellaisia juttuja joissa arvostellaan T.Kansaa tai jotain muuta artistia, kuin Kari Tapiota.
02.09.2005 14:43
171 / 198