Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

116

Kommenttia

3958

1. Joopa joo.... noi ei siellä nyt sentäs mitään pituutta hypätty sen mäkin tiedän.
    Ja mistäs sen tietää vaikka nuo raadit ja tuomaristot Tapsaa noissa jossain laulukisoissa oliskin oikeesti vähän ylenkatsoneet. Ei Tapsa oo mikään turhasta valittaja.
  2. On se kyllä älytöntä puolin ja toisin vaivata Tapsaa tämän palstan jutuilla ,niin että hänen hänen pitäisi ryhtyä valvomaan mitä tänne kirjoitetaan. On meinaan vähän tärkeämpääkin tekemistä hällä kun tällänen yks surkuhupaisa palsta ja senk irjoittajien paimentaminen. Jos ei nyt aivat törkeyksiin mennä, niin tälläisen keskustelupalstan jutuille kannattaa antaa piutpaut. Tänne kun voi kirjoitella nimimerkin suojissa niin jutut sitten näillä mollaajillakin on sen mukaisia ,eli ala-arvoisia.

Tapsan fanit jaantifanit käyvät täällä kiivasta keskustelua. Mä olen yrittänyt olla morkkaamatta muita laulaja viimeaikoina, mutta kun jatkuvasti mm. Jorma Hynnisen fanit kirjoittelevat tänne jatkuvasti mollaavia viestejä Tapsasta ja ylistävät Hynnistä ja olettavat vielä kaiken sen jälkeen ,että mun pitäisi yhtyä ylistämään Hynnistä myös, niin on se vähän outoa. Niin metsä vastaa kun sinen huudetaan on sanontakin. Sama juttu esim. Annun kanssa. Se morkkaa Tapsaa suut ja silmät täyteen ja sitten on nokka kippurassa jos välillä hermostun ja kuittaan morkkaamalla häneen suosikkiaan.

Mä en ymmärrä yleensäkään sitä miksi pitää puuttua toisten tykkäämiseen. Ylistäisi ja kehuisivat Hynnis-fanit omaa idoliaan ja esim. Annu omaa idoliaan Mikko mäkeläistä ja jättäisivät he Tapsan rauhaan. Mutta ei. Täytyy vaan mahdollisimman paljon yrittää aiheuttaa mielipahaa toisille ja märistä aina jotain negatiivista. Se on kumma kun muilla palstoilla saa kyllä fanit hehkuttaa omaa idoliaan ties millä ylisanoilla, mutta täällä kun ilmaisee tykkäävänsä Tapsasta ja tämän musiikista, niin johan on sen päiväinen älläkkä päällä ettei ole tosikaan.
  3. Miks sun täytyy aina olla niin ilkeä ? Aina saa mielensä pahoittaa sun jutuista.