Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En mä oo Tapsaa rikkeettömäksi väittänytkään. Tottahan toki Tapsakin mokaa ja tekee virheitä siinä missä varmaan jokainen joskus. Ja onhan Tapsa kummiskin aina välillä myöntänyt tehneensä väärin. Esim. viime vuonna kun hän unohti sen yhden keikkansa Asikkalassa, niin kyllähän hän myönsi mokanneensa kun unohti sen ja pahoitteli sitä.
23.07.2011 16:03
Joopa joo.... noi ei siellä nyt sentäs mitään pituutta hypätty sen mäkin tiedän.
Ja mistäs sen tietää vaikka nuo raadit ja tuomaristot Tapsaa noissa jossain laulukisoissa oliskin oikeesti vähän ylenkatsoneet. Ei Tapsa oo mikään turhasta valittaja.
23.07.2011 15:56
Ei semmosta artistia ookkaan joka ei kimmastuis jos oman bändin kitaristin päällle joku kännikala ääliö rojahtaa. Ei tartte ihan mitätahansa käyttäytymistä sietää artistin ja muusikoidenkaan. Edes jonkinasteinen työskentelyrauha on suotava heillekkin jopa tuollaisella juoppoja hyysäävällä Viking Linenellä. Tapsan tempperamentti kuohahtaa tollasissa tilanteissa, kun se ei känniörisijöistä tykkää muutenkaan. Ajantasalla oleva henkilökunta ilman artistin käskyä/ pyyntöäkin tajuais poistaa umpihumalaiset häiriköimästä ja häiritsemästä esiintyjiä ja muuta yleisöä, mut ei Viking Linen patalaiska henkilökunta, joka ei välitä muiden kun laivalle juopottelemaan tulevien mukavuudesta ja viihtyvyydestä. Heitä kyllä paapotaan.
23.07.2011 07:30
Voi suakin älykääpiötä ! Ei Tapsa väkisin oo naamaansa tunkenut mihinkään lehteen. Toi oli sitäpaitsi hyvä haastattelu. Tapsa jutteli ihan asiaa siinä, eikä turhanpäiväistä lässytystä, kuten jotkut laulajat/julkkikset joilla ei ole mitään järkevää sanottavaa, mutta lehteen taäytyy vaan tupata ( Esim. Paula Koivuniemen iänikuisilla mies-jutuillaan)
23.07.2011 07:18
Ei Tapsa todellakaan oo mikään pyromaani (Kerran VAHINGOSSA Tapsa poltti siskonsa mökkisaunan ) ,eikä palomiesten perään kuolaaja ettäs tiedät !!!! >:(
Ärsyttää oikein tommoset ääliömäiset kirjoittelut !
23.07.2011 07:13
Niin no. Eipä sen "Hyppypeppu"- biisin sanat kovin kummoiset olet. En kans tiedä mistä / mitä siinä alkuperäisessä biisissä lauletaan.
Sen "Kalajoen naiset" oon kuunnellut Youtubesta enkä kyllä siihen kauheesti ihastunut. Kyllä tapsan versio on parempi.
14.07.2011 23:50
Hehheh... Tapsa on pukeutunut lökähousuihin, koska on olevinaan äidin pikkupoika, eli se kuuluu siihen esityksen rekvisiittaan. Ei sinne housuihin mitään ole rojahtanut vaikka ne silleen lötköttääkin. NIH!
Kannattais sunkin nyt keskittyä siinä esityksessä johonkin muuhun, kun Tapsan hampaiden kyttäämiseen sillä oon joskus sen nähnyt tuon esityksen tallenteena ja se oli ihan mukavasti esitetty vaikkei sitten menestystä sillä kisassa tullutkaan, mutta myöhemmihän siitä on sitten tullut hyvinkin suosittu hitti.
14.07.2011 17:38
Joo joo... Negatiivisia otsikoita oot vaan kaivanut esiin, vaikka positiivisiakin olis runsaasti. Vaikka harvemminhan lehdistö positiivisia juttuja ja lööppejä kirjoittelee yleensäkään kenestäkään, koska ne myyvät huonommin kuin jotkut negatiiviset kohujutut, eikä siksi ole uutisoinnin arvoisia heidän mielestään.
14.07.2011 17:28
Tänä perjantaina ( siis huomenna) tulee muuten sitten tuossa MTV3:n Syksynsävel- ohjelmassa tuo Tapsan Äidin pikkupoika esityskin. Ihan kiva nähdä se. Toivottavasti Tapsaa haastatellaankin siinä.
14.07.2011 00:53
Tässä esimerkkinä yks biisi jonka maunuksela laulaa mun mielestä ihan kivasti :
http://www.youtube.com/watch?v=y5kt_zxgwYk
13.07.2011 20:10
HAHHAAHH ja just joo.... vielä kun sais sanoistakin selvää ilman että tarvis korvat hörössä koittaa kuunnella niin olis ihan kiva. Tapsan laulaminen on paljon selkeämpää.
13.07.2011 19:58
No joo... mut mä kyllä tykkään kultaniityistä enemmän Tapsan kuin Stingin versiona. Ei ne suom. sanatkaan siinä mitenkään huonot/tyhmät oo. Päinvastoin ihan kauniit.
12.07.2011 16:36
On se kyllä älytöntä puolin ja toisin vaivata Tapsaa tämän palstan jutuilla ,niin että hänen hänen pitäisi ryhtyä valvomaan mitä tänne kirjoitetaan. On meinaan vähän tärkeämpääkin tekemistä hällä kun tällänen yks surkuhupaisa palsta ja senk irjoittajien paimentaminen. Jos ei nyt aivat törkeyksiin mennä, niin tälläisen keskustelupalstan jutuille kannattaa antaa piutpaut. Tänne kun voi kirjoitella nimimerkin suojissa niin jutut sitten näillä mollaajillakin on sen mukaisia ,eli ala-arvoisia.
Tapsan fanit jaantifanit käyvät täällä kiivasta keskustelua. Mä olen yrittänyt olla morkkaamatta muita laulaja viimeaikoina, mutta kun jatkuvasti mm. Jorma Hynnisen fanit kirjoittelevat tänne jatkuvasti mollaavia viestejä Tapsasta ja ylistävät Hynnistä ja olettavat vielä kaiken sen jälkeen ,että mun pitäisi yhtyä ylistämään Hynnistä myös, niin on se vähän outoa. Niin metsä vastaa kun sinen huudetaan on sanontakin. Sama juttu esim. Annun kanssa. Se morkkaa Tapsaa suut ja silmät täyteen ja sitten on nokka kippurassa jos välillä hermostun ja kuittaan morkkaamalla häneen suosikkiaan.
Mä en ymmärrä yleensäkään sitä miksi pitää puuttua toisten tykkäämiseen. Ylistäisi ja kehuisivat Hynnis-fanit omaa idoliaan ja esim. Annu omaa idoliaan Mikko mäkeläistä ja jättäisivät he Tapsan rauhaan. Mutta ei. Täytyy vaan mahdollisimman paljon yrittää aiheuttaa mielipahaa toisille ja märistä aina jotain negatiivista. Se on kumma kun muilla palstoilla saa kyllä fanit hehkuttaa omaa idoliaan ties millä ylisanoilla, mutta täällä kun ilmaisee tykkäävänsä Tapsasta ja tämän musiikista, niin johan on sen päiväinen älläkkä päällä ettei ole tosikaan.
05.07.2011 06:04
"Se on hieno asia kun aktiivisesti olen täällä Tapsukkaa antifanittanut ;D."
Joo-o... v'ähän liiankin aktiivisesti. Pidä vaikka välillä vähän kesälomaa siitä. Jookos ? ;)
03.07.2011 11:21
Annulla olis taas kuulokojeen paristojen vaihto aika ihan selvästi käsillä. Tai sitten vois mennä tutkituttaan päänuppinsa jos kaakatusta ja kimitystä kuulee. Yks vaihtoehto onlis kans , että alkais kuunnella kunnon laulajia mörinä- Mikon sijasta .
Tapani Kansalta toivoisin tangolevyä minäkin. Tangot sopii Tapsan upealle äänelle ja tulkintataidoille kuin nappi takkiin.
01.07.2011 18:24
On siinä Hynnisen levyllä muutama ihan ok tangokin, mutta suurempi osa niistä kuulostaa luonnottomasti Hynnisen laulutyyliin sopivilta. En mä sitä kiellä ostamasta kuitenkaan. Makuja kun on niin monenlaisia tässäkin asiassa.
01.07.2011 18:18
Joopa joo. Olen mä ainakin valokuvia joskus keikoilla ottanut ,eikä Tapsa ole pois käskenyt eikä järjestysmiehiä paikalle pyytänyt. On tietysti ihan kohteliasta kysyä lupa, että saako kuvat. etenkin jos on ihan ekoja kertoja keikalla eikä Tapsa tunne. Monta vuotta keikoilla kietäneitä Tapsa on oppinut tuntemaan, eikä heidän varmaan välttämättä tarvi ainakaan joka kerta lupaa kuvaamiseen kysyä.
Tapsalta kannattaa nimmaria pyytää väliajalal tai keikan loputtua. Niin mäkin olen tehnyt ja oon aina nimmarin saanut. Laulamisensa lomassa Tapsa ei nimmareita jaa, muttei se siitä sentään loukkaannu ja pelihouusujaan revi vaikka hältä sattuisi silloin nimmaria pyytämäänkin.
Tanssiharrastajat saavat aivan täyden vastineen rahoilleen Tapsan laulaessa. Kyllä Tapsan tanssilavalla laulama ohjelmisto kaikkein yleisimmät tanssimusalajit sisältää.
01.07.2011 18:11
Höh! Kyllä se on ihan ymmärrettävää että kun kovalla kiiruulla kirjoittaa, niin voi joku virhe siihen tulla vahingossa.
01.07.2011 18:03
Kiitti Uralin värikkäästä tapahtumakerronnasta. Onneksi en ollut paikalla, sillä siellä olis voinut syntyä tappelu, kun todennäköisesti olisin kiukustuksissani tirvassut lättyyn sitä ääliö muijaa joka Tapsaa sillä rannekorulla heitti. Onneks tilanteesta selvittiin säikähdyksellä Mut kyllä siinä olis hermostunut rauhallisempikin kaveri kun yhtäkkiä joku viskaa raukkamaisesti sua jollakin esineellä kun olet laulamassa, eli tekemässä työtäsi lavalla. Oikein ärsyttää !
Muun yleisön kannalta oli hyvä ,ettei Tapsa sitten kuitenkaan keikkaansa jättänyt kesken.
Juhannuksen aikoihin etenkin lavoillakin pyörii kaikenlaista porukkaa. Ihmettelen kyllä sitä järjestysmiesten jahkailua. Aika ala-arvosta toimintaa heiltä.
28.06.2011 00:10
Miks sun täytyy aina olla niin ilkeä ? Aina saa mielensä pahoittaa sun jutuista.
19.06.2011 09:36
20 / 198