Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla on ihan yhtäläinen oikeus saada puolustaa suosikkiani kun sullakkin, joten turha siitä on ilkkua ja napista.
Ei kai se Mikko Mäkeläinen mitään erityistä ole tehnytkään, mut senpä vuoksi se onkin nyhverö. Liekö kiltissä esiintyminen jännittävintä mitä on eläessään tehnyt. Tiedä häntä.
ps.Tapsa ei ole mikään kiukkuinen papparainen ! Hän on hyväntuulinen useimmiten aina keikoillaan, mutta sitä tempperamenttia on sen verran , että tulistuu helpommin kun joku rauhallisempi tyyppi.
18.06.2011 20:25
"Vinku-Annu" se jaksaa taas piipittää. Oma nyhverö-nyssykkä lempiartistinsa ( Mikko Mäkeläinen) on sellanen joka paikan mielistelijä ettei mitään rajaa.
ps. Tapsa ei muuten kelpuuttais säestäjäkseen yhtäkään Myrskylyhdyn muusikkoa. Tapsaa säestävät on ammattimiehiä eikä mitään pillipiipareita.
18.06.2011 15:44
Ei meinaa kiusallanikaan kertoa ikääni. NIH! Pähkäile sitä nyt rauhassa mutta älä liikaa , ettei ne vähäiset aivosolusi rasitu ja ylikuumene liikaa ;) Tällä palstalla on sitäpaitsi tarkoitus keskustella ihan muusta kuin siitä minkä ikäinen mä tai joku muu palstan keskustelija on. Ja NIH tähän loppuun kerran vielä.
14.06.2011 21:04
JIPPII!!!! =D Tosi mageeta, että syksyllä on konsertteja luvassa ! =D
Kuuntelitko puhelimitse kokonaan sen Tapsan ekan esiintymisen siellä Tulkkilan yössä vaiko vain osan siitä ? Kauankohan se keikka kesti ?
Olis ollut mukava päästä näkemään kun Tapsa ja Lasse Viren niitä asuja arvosteli :)
14.06.2011 06:12
Kiitos konserttikuulumisten kirjoittamisesta ! Oli kiva lukea sitä :) Noista turhanpäiväisistä hetkottajista ei kannata välittää. Kun järki loppuu niin hetkotus alkaa. Niinhän se on.
14.06.2011 06:06
Voisitko kerrankin Annu pitää pääsi kiinni? Kiitos. Tympäsee ja tuli niin kurja olo kun joku/ jotkut pitää Tapsaa ihan mulkvistina vaikkei hän ole semmonen suinkaan oo !
10.06.2011 17:39
Harva sitä niin esimerkillisesti jatkuvasti käyttäytyy. Kyllä kai Tapsa osaa olla varsin omapäinen ja hankalakin tapaus välillä, mutta
Mukava ja huomaavainen Tapsa on kyllä mua ja muuta yleisöä kohtaan ollut niillä monilla keikoillaan joilla oon vuosien aikana ollut ( takavuosilta muistuu mieleeni vain poikkeuksena pari satunnaista kertaa, jolloin oli vähän tuittuilevalla tuulella).
Taksikuskien käytöksessä ja palvelualttiudessa olis kyllä toivomisen varaa. joten tuokin Tapsan morkkaaja vois miettiä sitä että onko aina ite ollut asiakkailleen kohtelias.
10.06.2011 16:45
Timo Soini oli vaimonsa kanssa Hartwall-areenalla Tapsan 40-vuotistaiteilijajuhlakonsertissakin. Ainaskin siis musiikinpäälle Soini ymmärtää, muuhun en sitten kantaa ota.
04.06.2011 21:17
Onko joku väittänyt, että Tapsa on maailman napa ? Tapsa on tosi hyvä laulamaan ja mun suosikkini kaikista nykyajan artisteista. Jos se tekee musta hullun ja hoidon tarpeessa olevan ,että puolustan netissä suosikkilaulajaani kun jotkut häntä inhoavat mulkuksi, kakkakasaksi, törkyturvaksi haukkuvat niin okei voi mä sitten hoitoon mennä, mutta mitäs tehdään niille ihmisille jotka lähettelee rakkauskirjeitä ja ihailijapostia vankiloihin kaikenmaailman murhaajille ja pedofiileille tai niille jotka kaduilla ja toreilla plakaatein ja asein varustettuina pitävät mielenosoituksia yms. kaikenmaailman sotapääliköiden ja terroristijohtajien puolesta ?
04.06.2011 21:13
Kiitti tiedosta "TimoSoini". En oo Lomaradiota kuunnellut, mutta nyt kyllä alan kuuntelemaan.
04.06.2011 20:39
Ja se ei sitten ole sun mielestä "oikeaa elämää" jos esim 3 kertaa vuodessa käy sellaisen artistin keikalla josta tykkää ? Kyllä siinä jää kuule aika paljon aikaa nauttia eri vuodenajoista , kesästä ja pelkästä olemisesta.
Kukaan ei oo pakottanut kuuntelemaan eikä ole yrittänyt väkisin repiä teitä Tapsan inhoajia hänen keikalleen, joten turha teidänkaään on yrittää kieltää Tapsan faneja nauttimasta hänen musiikistaan.
04.06.2011 20:36
No ehkä sitten Tapsa on jäänyt luokalleen kerran tai kaksi, mut ei se suinkaan Tapsan musiikillista lahjakkuutta kummiskaan pois vie vaikkei hän koulussa menestynytkään. Ei laulajan/taiteilijan tartte olla mikään neljän L:n ylioppilas tai joku kultalusikka suussasyntynyt hikipinko.
Ja jos oot jotenkin ite sitten olevinas niin fiksu ja sivistynyt niin ymmärrät varmaan senkin ,että tommosesta mulkku- nimittelystä tulee tosi kurja fiilis.
24.05.2011 23:19
"pystyn kuulemaan asioita, koska ymmärrän musiikista ja laulamisesta enemmän kuin sinä."
Voi voi... Itseään on hyvä kehua. Ei muuta voi tommoselle pölvästille sanoa. eikä Pianissimo tai kukaan muukaan oo täällä väittänyt kuuntelevansa "vain" Tapsaa. Kyllä mäkin kuuntelen hyvinkin laajasti eri tyylilajien musiikkia ja laulajia. Tapsa vaan kaikista kuulemistani miellyttää mua eniten.
"...itsekin laulan sen paremmin kuin Kansa. " HAHHAA! Niin varmaan laulatkin. Sopii laittaa näytettä kuultavaksisitten tänne veisuustasi.
24.05.2011 23:10
Kyllä täytyy olla raskasta teikäläisen musiikin kuuntelu kun pitää tavu tavulta laulamista analysoida. Tuossa Tapsan laulussa on tunnetta ja tunnelmaa. Se ei oo mitään steriiliä teflontaidetta.
23.05.2011 21:51
No hyvin Tapsa on kummiskin elämässään pärjännyt vaikka ei ookkaan mikään ylioppilas eikä keskikoulua läpikäynyt. Tapsalle elämänkoulu on ollut se paras ja opettavaisin koulu. NIH!
23.05.2011 21:46
Mä välitän Tapsasta kanssa tosi paljon. Tapsa on hyvä just sellaisena kuin on. Ei tartte muuttua miksikään. Mä en ainakaan edes välittäisi fanittaa jotain tylsää ja ennalta-arvattavaa laulajaa.
Laulajalla pitää hyvän laulutaidon lisäksi olla sopiva annos yllätyksellisyyttä ja karismaa ja näitä kaikkee Tapsalla on.
22.05.2011 10:20
Opettele nyt Pelle Hermanni edes luetun ymmärtämistä ! En sanonut missään kohtaa viestiäni häipyväni tältä palstalta. Enkä suinsurminkaan sitä tekisi sun kiusaksi. Päinvastoin taidankin alkaa kirjoittelemaan tänne kahtakauheammin. NIH!
Sopii teikäläisen sitten itse kadota palstalta.
22.05.2011 10:08
Mulla olis monta hyvää ja hauskaa Tapsan sutkautusta tidossa, mut en viitsi kirjoittaa niitä tänne, kun Annun kaltaiset huumorintajuttomat ilonpilaajat olis heti märisemässä ja valittamassa.
20.05.2011 16:07
Tapsa on todistetusti varmaan ainoa joka on pysynyt hereillä oopperanäytöksissä kun on siellä kerran mekkalaa pitänyt. Muut on kuin kusisukassa koska ovat simahtaneet untenmaille.
15.05.2011 20:12
Tapani Kansa voittaisi euroviisuissa jos olisi siellä laulamassa ja jos euroviisut olisi LAULUkilpailu , mut sitähän se ei nykyisellään ole vaan kauheeta räimettä ja räminää vain.
Tapsa on hyvä ja ansioitunut laulaja. Katkerat antifanit yrittää vaan kaikinkeinoin aina vähätellä ja mitätöidä Tapsan uraa ja osaamista.
15.05.2011 20:08
21 / 198