Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sorry vaan, mut mä en rupee viikonloppuani pilaamaan tommosen älykääpön kanssa tappelemalla.
07.05.2011 08:51
Paraskin arvostelemaan toisia kun itse jaksaa jatkuvasti paasata ja haukkua jos jollakin ihmisellä on rako etuhampaiden välissä ja jos ne hampaat ei oo hohtavan valkoiset. Kyllä luulis olevan tärkeämpääkin tekemistä kun toisten hampaiden kyttääminen. Voisit lähettää tänne kuvan omista hampaistas kunhan puutarhatöiltäsi ehdit ( tai tekarithan sulla on. Noin happamalla ihmisellä kun ne omat hampaat on varmasti syöpyneet jo aikapäiviä pilalle )
06.05.2011 18:30
Tapsa on vetreä miekkonen. EI ole papparainen eikä edes ole yhtään papparaisen oloinen olemukseltaan eikä muutenkaan ( ei ole pappa siinäkään mielessä ,että hällä ei ole vielä lapsenlapsia) .
Ja se ,että Tapsa on onneton piipertäjä Mikko Mäkeläiseen verrattuna on VAIN SINUN mielipiteesi. Se EI todellakaan ole faktaa . Kaikkea muuta !
Sä voit työntää ne käpysi sinne mihin päivä ei paista. Annu "anusaukko" on yhtä surkuhupaisa tapaus kuin idolinsa Mikko "mekko" Mäkeläinen.
06.05.2011 18:21
Voi vitja......Se nyt vasta ällöä olisi jos Tapsalla olisi sellaiset luonnottoman häikäisevän valkoiset hampaat. Enkä ole varma onko Tapsalla se rako edelleen etuhampaiden välissä vai ei. Semmonen rako on jokatapauksessa ihan söde mun mielestä.
06.05.2011 05:07
Tapsa ei ole mikään papparainen ! Sitäpaitsi itse kuolasit Kari Tapiota joka on Tapsaa neljä vuotta vanhempi.
Tapsa voi olla kummonen tuittuilija tahansa, mutta charmi puree ja laulunsa lumoaa 100 kertaisesti Mikko Mäkeläiseen ja muihin " iskelmäprinsseihin" verrattuna.
06.05.2011 05:00
Joo, Totta kirjoitat nim.merk "money,money". Mä keksinkin uuden lempinimen Mikko Mäkeläiselle : " mekko- Mikko " ;D
Kyl sais joku tyylikonsultti pikkasen antaa neuvoja Mäkeläiselle miten pukeutua, ettei toiste enää nolaa itteensä keekoilemassa lavalla kiltissä, eli toisinsanoen mekossa . Kyllä niitä ns. " ilmakylpyjä" munilleen voi ottaa jossain muuallakin kuin esiintymislavalla.
05.05.2011 20:16
Tapsa on upeääninen ja komia mies eikä hampaansa ole mitkään mustuneet. Tiedä mistä semmosen olet päähäs saanutkin.
On se vaan kumma kun aina täytyy keksiä jotain jonninjoutavia syitä mistä nälviä.
04.05.2011 21:11
Kyllä niitä lässynlässyjä ja umpitylsiä joojoo -artisteja on tässä maassa jo ihan kylliksi. Turha Tapsasta yrittää semmosta lammasmaista sielua on yrittää tehdä. Tapsassa on särmää jota kaikki ei hyvällä katso enkä toki itsekkään aina käytöstään ja kaikkia tekemisiään hyväksy, mut väriläiskiäkin aina kaivataan, siis niitä jotka herättää tunteita puolesta ja vastaan.
04.05.2011 21:04
Hyvä, että Tapsan polvi on nyt leikattu. Sehän on vaivannut sitä jo vuosia kun sen silloin aikoinaan loukkasi. Leikkauksella se varmasti tulee nyt hyvään kondikseen. Pikaista paranemista Tapsalle !
04.05.2011 20:55
Voi pyhä yksinkertaisuus ! Kun mä en juhli vappua ei se tarkoita etten tykkäis muista juhlapäivistä. Ehdoton ykkönen on joulu ! Se on juhlista jaloin ! Toiseksi paras juhla on pääsiäinen ja sitten on uusivuosi ja sen jälkeen juhannus.
Vappu on ainoa juhlapäivä josta en jaksa innostua.
Sun mielestä oikeaa elämää lienee semmonen, että jokaikinen juhlapäivä riekkuu kännissä räkäposkella.
Enkä muuten osaa kutoa.
30.04.2011 21:23
Sanoppa se. Sardiinipurkin älykkyyden mittaaminen on yhtä mahdoton ja toivoton tehtävä kuin sinun ja sen samanmielisen kaverisi ÄO:n mittaaminen ja siksipä vertaus oli vallan osuva.
Mä en mitään vappua juhli ettäs tiedät. Turhempaa juhlaa ei paljon olekkaan. Onneksi vähän sentään tämä viileä ilma rauhoittaa juhlijoita.
30.04.2011 20:16
Teikäläineen se vasta on ihan umpitollo, kun alkaa jotain uskontoa sotkemaan taas tähänkin asiaan ja toineen hoopo peesaa minkä ehtii. Sinun ja Annun yhteenlaskettu älykkyysosamäärä yltää varmaan hikisesti juuri ja juuri sardiinipurkin tasolle.
Sulle näyttää olevan ylitsepääsemättömän kova paikka se ,että jotkut tykkää eri asioista kuin sä...myös musiikissa. Ihan henkilökohtaisiin solvauksiin asti täytyy mennä, kun et kestä sitä että Tapsasta tykätään ja hänen puoliaan pidetään täällä myös.
Muitten artistien fanit saa ihan rauhassa kehuakkin idoliaan ilman että oot siellä haukkumassa sekä laulajan ,että tämän fanit. En tiiä mitä pahaa Tapsa on sulle tehnyt , kun sulla on niin paljon sitä vastaan jotain ettet yhtäkään positiivista kommenttia ja mielipidettä hänestä hyväksy.
Opettele ensin ainakin vähän sitä suhteellisuudentajua ennenkuin alat täällä riekkumaan siitä ,että jonkun laulajan harmiton fanittaminen on sama kuin jotkut ääri-islamistit tms.
30.04.2011 17:17
Kylläpä umpimieli-annukin nyt on NIIN ymmärtävä ja hyväksyvä kun on omasta idolistaan kyse, mutta muuten ollaan kyllä tuomitsemassa muitten tekemisiä ja sanomia alta aikayksikön. Ja sitten on naama kippuralla ja nimittellään tiukkapipoksi ja kukkahatuksi kun jonkun toisen mielestä kiltti ja risoiksi revityt kauhtuneet farkut eivät ole yleisöään arvostavan artistin esiintymisasu tanssilavalla. Eri juttu on joku festari- ja bilekeikka. ja turha vedota siihen ,että on nuori artisti pukeutuu erilailla kuin kokeneempi. Kyllä sitä nuoretkin artistit osaa pukeutua siististi ja tyylikkäästi ja silti nuorekkaastikkin kun vain haluaa ja siitä esimerkkinä esim. Tomi Markkola ja Tommi Soidinmäki.
Tapsalla oli tuolla keikallaan Etelä-Pohjanmaan kansallisasu, koska hän esiintyi Etelä-Pohjanmaalla ja lauloi Etelä-Pohjalaisia lauluja. Eli se sopi siihen kuvioon vallan mainiosti. Tietääkseni Mikko Mäkeläinen ei ole tehnyt keikkaa Skotlannissa eikä laulanut niillä keikoillaan Skottilaisia juomalauluja joissa hän kiltissä esiintyi. Ei sillä pukeutumisella ollut mitään muuta tarkoitusta kun huomionhakuisuus ja kun ei sitä muuten saa niin pitää tuollaistakin yrittää.
30.04.2011 17:04
YÄK! Mä en kyllä pidä hitustakaan sellaista tyyppiä miehekkäänä joka kekkuloi esiintymislavalla kitltissä. Tosi sopiva tanssilava- esiintymisasu joo... Eikä se osoita mitään kanttia vaan kertonee jo paljon mörinä-mylvijä-Mäkeläisen tyylitajusta ja järjenjuoksun alhaisesta tasosta. Toivon mukaan sillä olis edes kalsarit siellä alla. Ei meinaan varmastikkaan olis ollut mitkään kauniit näköalat lavan edessä oleville sinne kiltin alle ;)
Tänne Tapsan inhoajat ova kirjoitelelet paljon muitakin perättömyyksiä Tapsasta, joten samaa ilkeämielisten pahansuopaa kitinää on väitteet Tapsan naismaisuudesta. Mä en enää jaksa edes hermostua tommosista jutuista niin naurettavia ne on.
29.04.2011 14:28
En mä siitä Mikko Mäkeläisestä kylläkään oo koskaan niin välittänyt. Tykkäsit sä hänestä sitten tai et se ei riipu siitä.
29.04.2011 06:18
Luojan kiitos niin alas ei oo tarttenut mun vajota, että Mikko Mäkeläisen keikalta olisin itteni löytänyt.
Eikä muuten oo kukkahattua mulla. Kukkamekkoja on kyllä ja sellaisen puen päälleni kun meneen tanssilavoille ( siis kesällä). (Sellanen pukis muuten varsin hyvin Mikko Mäkeläistäkin.)
29.04.2011 06:14
Mikä on suhdevammainen ? Mä en ainakaan sun kans ala minkäänlaiseen suhteeseen. Se on varma jos joku on. NIH !
28.04.2011 19:09
Mä taas en tiedä ketään yhtä äklöä artistia kun se sun idolis( eli M.M ) on.
Mulla on kyllä paljonkin sisältöä elämässä sun son siitä turha huolehtia.
Tapsan musiikista ja keikoista mulla on oikeus olla kiinnostunut koska olen sen fani. Eikä mulle ihan kuka tahansa idoliksi kelpaakkaan vaan vain paras !
28.04.2011 19:06
Sä saat itte niellä sen Amalita-soppas. Tiedä mitä keitoksia olet jo nauttinutkin kun noin sekaisin olet ja täynnä vihaa .
28.04.2011 19:02
Se kertoo yleisön arvostamisesta ,että esiintyjä pukeutuu keikalle siististi eikä ihan mihin tahansa rähjävaatteisiin.
Harva yleisöstäkään edes tanssilavoille laittaa risoja farkkuja.
Tapsa kelpaa paitsi kuunnella niin myös katsella. Pääasia on toki laulu ja musiikki, mut kyllä artistin täytyy osata myös pukeutua siististi Palveluammatistahan on kyse.
28.04.2011 18:59
22 / 198