Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tapsa on loistava aina vaan !!!
Mut sulle on käynyt kuin pilaantuneelle viinille . Eli oot muuttunut etikaksi. Niin happamia sun kommenttisi aina on.
23.02.2010 22:45
Tää on ihan hieno biisi kyllä. Nätit sanat ja miellyttävä ääni tolla laulajalla. Nuo rummut taustalla on kans aika hienot.
22.02.2010 23:36
Tapsalla osas jo silloin 19- vuotiaana heittäytyä biisiin ja sen tunnelmaan täydellä tunteella ja intohimolla, mitä Mika Pohjonen ei osaa tänäpäivänäkään.
Joku kansallisoopperassa kiekuminen ei l todelllakaan mikään meriitti oo kun laulaja on sen sorttinen ettei tulkinnoillaan milläänlailla sävähdytä eikä kosketa. Mika Pohjosen laulamineen on tosi kalseeta. Ihan kuin laittais suoraan pakastimesta otetun makaroonilaatikon tarjolle. Eli ei paljon lämmitä.
22.02.2010 23:25
Sun kans ei näemmä saa asiallista keskustelua aikaiseksi sitten millään.
20.02.2010 23:26
Vai että Kari symppis tyyppi? Salli mun nauraa ! Toisaalta ainahan suomalaiset on juoppoja sympatiseerannut.
20.02.2010 23:24
Heikki Elo on ollut mukana monissa Tapsa Kansankin konserteissa. Mm. Tapsan 40-vuotistaiteilja juhlakonsertissa hän oli kapellimestarina. Ja onpa soittanut ja ttehnyt joitain biisejäkin Tapsan levyille. Taitava muusikko on kyllä vaikka lauluääneensä en oo sillai huomannutkaan kiinnittää huomiota.
20.02.2010 17:59
Niin on. Tapsa ei jää sanottomaks eikä teoissaan toimettomaks toisin, kuin esim. joku Kari Tapion nyhverö.Kas kun sen (siis Karin) mm. nössöhaastatteluin huolella ylläpitämä pyhimys-imago saattais saada kolauksen jos hän uskaltaisi hiukankaan puuttua kännisten örvellykseen.
20.02.2010 17:54
Jaa voi siinä sävelessä jossain kohtaa olla vähän jotain sama kuin siinä Tapsan esittämässä Papissa ja pakanassa, mut en mä plagioinnista sitä menissyyttämään.
20.02.2010 17:43
Mä kuuntelin Youtubesta tuon "The Devil Went Down To Georgia", enkä oo kyllä kuullut Tapsan laulamana tuommosta biisiä koskaan.... Se Pappi ja pakana ( Lauri Viidan runosta sävelletty ), jonka Tapsa laulaa on ihan erillaienen kuin tuo .
19.02.2010 21:28
Oot säsäälittävä kun nyt täytyy alentua jo ihmisen ikääkin mollaamaan. (Kas kun ei ole Kari Tapion iästä sulla valitettavaa, vaikak hän on 4 vuotta Tapsaa vanhempi.)
Kyllä miljoona kertaa mielummin kuuntelee ja katselee kokenutta, karismaattista ja komeaa ja artistia, joka kaikenlisäksi laulaa mahtavasti,kuin jotain tusinalaulajaa joka mylvähtelee kaameesti
19.02.2010 19:32
En ollut, mutta olitko sitten sä ?
19.02.2010 16:28
Joku muu kyllä otti nuo peräpään asiat tässä puheeksi ennen mua. Ei se ikä tee ihmistä.Tapsa on sitäpaitsi vasta kuuskymppinen eli ei lähelläkään ikäloppua ja on vetreässä kunnossa. Luulisi nuoremmaksi mitä on.
19.02.2010 16:26
Jaa monta ? Kerran on osallistunut Lappeenrannan laulukisoihin.
19.02.2010 16:06
Kukahan tässä nyt on puhunut mitään kenekään perän nuuhkimisista ? Vaikka toisaalta ,eikös siellä marakattihäkissä ne just nuuhki toistensa peräpäitä joten samaa voisi siellä sitten harrastaa Annu ja Mikkokin ;)
19.02.2010 16:04
Tapsa hoiti tuon Viking Linen tilanteen jämptisti ja kunnialla, toisin kuin moni muuu artisti olis saattanut keskeyttää koko keikkansa siihen tai olis antanut sen pöhnäsen mesota siinä vähätvälittämättä siitä ,että se häiritsi muuta yleisöäkin.
Ja mikäs Tapsan kirjanpitäjä sä olet kun luulet sen raha-asioista niin perillä olevan ?
19.02.2010 15:53
Koskahan sä ja muut sun kaltaiset kekkulit, joilla ei oo kaikki inkkarit kanootissa, tai muumit laaksossa tajuaa sen että noihin lööppilehtien ( siinäpä sulla menee päivä jos toinenkin kun pähkäilet mitä ne lööppilehdet on. Sähän et tunnetusti ole niitä penaalin terävimpiä kyniä ) juttuja ei pidä sokeesti uskoo. Juttuja paisutellaan , että ne olis vielä myyvempiä ja kohahduttavampia.
ps. Sun idolis ( Mikko Mäkeläinen) sopis Korkeesaaren orankihäkkiin möliseen ja sinä kanssa, niin saisit sitä siellä paijata .
18.02.2010 18:01
Martti Talvelaa mä tarkoitin. Vahingossa kirjoitin väärin.
18.02.2010 11:53
Tapsa ei oo missään sirkuksessa klovnina ollut ettäs tiedät ! Ja Tapsa on kehittänyt laulamistaan vuosien aikana paljon. Ja et tiedä Tapsan luonteesta mitään muuta kuin mitä lööppilehdet joskus kohuskandaaleja yrittää väsätä.
18.02.2010 11:50
Se on kumma kun joidenkin täytyy aina haastaa riitaa vaikka mä kirjottaisin mitä. En kai mä sieltä nyt mitenkään oli erottunut kun olisin vaan katsellut ja kuunnellut niitten laulajien esiintymistä. Eikä tuossa ohjelmassa edes yleisöä niin kauheesti näytetäkkään ja hyvä niin, sillä mua olis kiinnostanut vaan nähdä miten tollasta ohjelmaa tehdään eikä että olisin saanut lärvini telkkariin.
17.02.2010 17:28
Kari tapion palkitsemineen oli täysin ansiotonta, koska muitaparempiakin on. Mutta ennalta-arvattavissahan se palkinto oli, koska Kari on Iskelmäradion lellikki nro. 1. Nuoleskelu on molemminpuolista.
Arja Koriseva tai Katri- Helena olisi kyllä ansainnut sen naisartistin palkinnon paljon mielummin, kuin Paula Koivuniemi.
( ps. tosi hieno biisi muuten se Arja Korisevan uusi biisi " Minä taistelen" )
16.02.2010 18:39
39 / 198