Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joskus oot vastannut siihen tyyliin ,että hanki elämä , kun mä olen iloinnut siitä ,että pääsen Tapsan keikalle. Ei semmonen mun mielestä mikään kovin mieltä kohottava vastauskaan ole.
13.12.2009 20:29
Tosi upeeta! Toivottavasti Tapsa laulais ainaskin yhden joululaulun.
13.12.2009 19:25
Hienoa, viisasta ja sovittelevaa tekstiä. Täytyy nyt tosiaan laittaa riita poikki ja voita väliin näin joulun kunniaksikin. Muutenkin vähän aiheen vierestä meni toi kinastelu. Annulta ja muilta joita mä olen loukannut pyydän anteeksi. Mä en oo mikään tunteeton ja itekkin tulen surulliseksi jos tiedän jonkun mielen pahoittaneeni. Sitä vaan innostuu vähän liikaa ja adrealiini alkaa virtaamaan jos omaa suosikkia joku morkkaa, niin sitä haluaa puolustaa ja antaa samalla mitalla takaisin. Ehkei pitäis ottaa kaikkea niin vakavasti.
13.12.2009 19:21
Hieno juttu ! Katri- Helena ja Arja korisevaainakin ovat tosi hyviä. Tomi Metsäketokin siinä sivussa nyt menettelee, vaikkei mun lempparisuosikkeihini kuulukkaan, kuten Arja ja Katri.
(ps.Katsokaa kans huomenna Huomenta Suomi nyt maanantaina, kun Tapsa Kansa on siinä 8.49)
13.12.2009 19:09
Ihan täyttä asiaa kirjoitit. Täytyy tästä lähtien jättää semmoset vänkyttäjien viestit vaan kylmästi noteeraamatta.
13.12.2009 17:46
Äläkä aina sotke mua mukaan, jos oot jollakin mielipiteelläs jotakuta loukannut. Ja muutenkin on turha esittää viatonta pyhimystä ja väärinymmärretyä marttyyria. Ihan riittävän usein olet mullekkin pahan mielen aiheuttanut ilkeillä kommenteillas mun suosikistani. Ja kun innoissani oon kertonut jostakin keikasta, niin etkös vaan ole ollut senkin ilon pilaamassa ja vesittämässä kommenteillas hyvin äkkiä. Haukkusit sitten vaikka ennemmin mua. Tapsa ei oo sulle mitään pahaa tehnyt. Siihen on turha vihaansa purkaa. Mä en ole moksiskaan jos haukkuisitkin mua pallopääksi tai ties miksi. Mä kestäisin sen kyllä helposti. Tapsan mollaamineen satuttaa mua paljon enemmän.
13.12.2009 17:40
Toi Annuhan on aina märisemässä joka asiasta ja sitten on nokka solmussa ja niin loukkaantunut, kun hänen suosikkejaan arvostelee. Aina luulee olevansa oikeessa ja aina täytyy saada sanoa viiminen sana. Siitä pallopäästä ei kannata välittää.
En mä tuosta Matista ja Teposta niin kauheesti välitä, joten en missään ekstaasissa tosta konsertista ollut, mutta kyllähän ne hyviä ja viihdytäviä esiintyjiä ovat. On huumoria ja silmänpilkettä mukana. Ihan hyvä-äänisiäkin ovat, mutta ne biisit on kyllä vähän liikaa samankaltaisia keskenään. Etenkin ne reippaammat rallit.
13.12.2009 11:43
Tottakai Tapsa laulaa ne samat joululaulut tämän joulukiertueen kaikissa konserteissa, koska ohjelmalehtienen on jo painettu, niin siihen on vähän paha mennä niitä lauluja vaihtelemaan, eikä tarvitsekkaan, sillä ihania ja kauniita lauluja se ohjelmisto sisältää.
Tapsa ei myöskään ole mikään pallinaama, eikä kailottavaääninen. Tapsa on upeaääninen ja charmikkaan tyylikäs laulaja.
päreitään ei Tapsa polttanut Hausjärvelläkään, vaikka osa yleisöstä taputti, vaikka Tapsa oli juuri toivonut ,että aplodit jätettäisiin väliin. Eikä polttanut päreitään Hausjärvellä siihen rimpulaan nuottitelineeseenkään, joka meinas kokoajan kaatua, kun sitä siirsi vähän lähemmäksi. Sydämeeni joulun teen laulun alussa Tapsa joutui säätelemään sitä niin, että mä meinasin ,että ei se huomaa aloittaa laulamista ollenkaan, mutta huomasi onneksi kuitenkin.
13.12.2009 11:36
Tapsalla oli kyllä nuottitelineessä sanat, jos olisi sattunut unohtamaan. Ei hänen niitä sanoja juurikaan tarvinnut luntata, paitsi " Sydämeeni joulun teen" laulussa.
13.12.2009 11:28
Oli kyllä ihana konsertti jälleen ! Urjalan konsertti oli vielä ehkä hitusen parempi, mutta tosi hyvä oli tämäkin. Tämä hausjärven konsertti oli hiukan lyhyempi, kuin se Urjalan konsertti, ei paljoa ,mutta ehkä jotain 10 minuuttia. Johtui varmaan siitä ,että aplodeihin ei mennyt niin paljon aikaa, kun Tapsa pyysi ettei taputeta joka välissä. Lopussa Tapsa ja pianisti Mikko Helenius huusivat yhteenääneen ,että : HYVÄÄ JOULUA ja yleisö vastasi samallamitalla takaisin :)
13.12.2009 11:25
No oli mikrofoni, mut mitä siitä.
09.12.2009 23:05
Joo , oli kyllä mahtava konsertti ! Porukkaa oli "tupa" täysi. Harmitti vaan hivenen kun valitsin vähän huonon paikan. Siellä Urjalan kirkossa kun ne penkkirivit menee vähän silleen ristinmuotoisesti ( tai T-kirjaimen muotoisesti), eli siitä lähtee kaksi sellaista "sivuhaaraa" niin mä menin sinne sivulle istumaan, mutta Tapsaa ei sitten siitä kovin hyvin nähnyt, kun yks pitkä äijä heilui koko ajan päänsä kanssa siinä mun edessä.
Kyllä mä sitä aina vilaukselta näin. Ja laulu kuului KOMEASTI , mut kun Tapsa puhui siihen mikrofoniin niin se puhe ei aina kovin hyvin kuulunut. Tapsan olisi pitänyt puhua siihen mikkiin vähän lähempää.
Kuulin Tapsan ekaa kertaa laulavan SYDÄMEENI JOULUN TEEN ja se oli kyllä kanssa upea esitys.
Tapsan ääni on kyllä niiiin HIENO. Jotkut väittää sitä kylmäksi ja kolkoksi, mutta ei sitä ole. Siinä on voimaa ja jylyä, mutta myös semmosta pehmeyttä ja herkkyyttä.
Huomasin kanssa siinä Tapsan itse tekemän laulun kohdalla ,että unohti hetkeksi sanat siitä, mutta sitä ei kyllä varmaan monikaan sellaineen edes huomannut, jotka eivät sitä laulua ole aikaisemmin kuulleet, sillä niin taitavasti Tapsa siihen tekaisi yhtähyvin istuvat sanat tilalle ihan extempporee
09.12.2009 15:54
Sorry, en mä voinut tietää... oon mä vähän idiootti välillä, mut poistin ne viestit nyt. Pikaista paranemista sun lapsellesi ja oikein hyvää joulua molemmille
05.12.2009 16:35
Tässä muutama linkki mun suosikkeihini:
- Sulo Saarits ja haikean kaunis "Tuikkikaa oi joulun tähtöset" :
http://www.youtube.com/watch?v=mnGFbqcQLq0
- Tapani Kansa ja ihana "Sylvian joululaulu" :
http://www.youtube.com/watch?v=MMX1BmML5PQ&feature=PlayList&p=F8C1FF44CBE9F188&index=0&playnext=1
- Vesku-Loirin tunnelmallinen " Sydämeeni joulun teen":
http://www.youtube.com/watch?v=WRCOd2NgOws&feature=PlayList&p=B48704617A0951DA&playnext=1&playnext_from=PL&index=30
05.12.2009 15:06
Silläkin uhalal ,että revit taas jumppatrikoos, mä sanon ,että Paulasta olen samaa mieltä sun kanssas, mutta Tapsasta en. Mun mielestä Tapsa ei oo mitenkään kovin diiva. Erään tanssipaikan järkkäri sanoi ,että Paula Koivuniemellä, Agentsilla ( ainakin siihen aikaan, kun Jorma Kääriäineen siinä lauloi) ja Kari Tapiolla on kaikista kovimmat takahuonetarjoilu vaatimuksetkin. Ne on kai olevinaan niin isoja staroja ,että katsovat voivansa laatia jotain raideri-listaa, kun isonmaailman staratkin niin tekee.
04.12.2009 21:48
Sä voisit nyt joulunalusajan kunniaksi löysätä vähän sitä pipoos, eikä aina ottaa kaikkia mun kommentteja sun mielipiteittes lyttäämisenä. Mä vain sanoin oman mielipiteeni tosta " Sydämeeni joulun teen" laulusta, jota pidän yhtenä kaunneimmista joululauluista kans.
04.12.2009 21:43
Sydämeeni joulun teen on upea, mutta Vesa-Matti Loirin laulamana, eikä minkään Korisevan. Tykkään kyllä Korisevasta muuten, mutta Veskun versio on mun mielestä just TÄSTÄ laulusta kaikkein hienoin.
Sylvian joululaulu on kans upea ja mieluiten Tapani Kansan laulamana.
04.12.2009 18:46
Ei se mikään vitsi ollutkaan vaan totisinta totta. NIH! Ja mun mielestä toi on tosi lapsellista antaa aina miinusta mun kommenteistani.
04.12.2009 18:26
Eiköhän se Jari menis siinä Karin daaminakin hyvin ;) Sitäpaitsi TAPSA kyllä laulaisi Karin ja Jarin suohon ja syvälle. Kari ei ehtis muuta kuin tekareitaan louskuttaa kun Tapsa on jo painanut nappia ja alkanut laulamaan.
04.12.2009 11:09
Kari Tapio se on Paula Koivuniemen kavereita, niin he voisivat vaikka olla Tapsan vastapelureita. Paula ja Kari sopisivatkin hyvin pariksi, kun molemmat ovat yhtä imeliä, ärsyttäviä ja teennäisiä.
Tapsan kanssa samalle puolelle toivoisin Katri-Helenaa tai Tarja Turusta.
04.12.2009 11:06
45 / 198