Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joopa joo...Tapsalla on kylläkin ihan oma hyvä tyylinsä. Ei hän yritä matkia ja esittää ketään muuta.
Tosta Tuomaksen esiintymisestä mulle tuli lähinnä mieleen Jari Sillanpää... jotenkin semmosta samanlaista makeilua... mut ehkä hän sitten on livenä parempi, kuin tuossa videolla. (Täytyis varmaan joku kerta mennä keikalle, jossa esiintyy.)
18.07.2008 00:12
Olihan toi ihan hauska videoväännös.
18.07.2008 00:03
Enpä tiiä... mun mielestä just toi kyseinen esitys ja laulu menee kyllä jotenkin jo tahattoman komiikan puolelle ( mahtaakohan yrittää vähän liikaa?).
Äänenväri on kyllä semmonen ,että sopii tangoihin.
17.07.2008 20:08
Se ei ollut kylläkään mikään läppä, ettäs tiedät ! (Sun mielestä tietysti joku toinen voi olla paras, mut mun mielestä Tapsa ON paras!)
17.07.2008 20:05
Taidat vaan reppana-Grets olla kateellinen. Voi pikkuraukkaa....
17.07.2008 16:28
Sä nyt et ymmärräkkään mitään hyvän päälle... mut mm. mulle, vain PARAS on kyllin hyvää. NIH !
17.07.2008 16:25
Ei kuulu kyllä mun suosikkeihini. On vähän liian lipevä mun makuuni ja esiintyminen on semmosta ärsyttävää keimailua. Muutenkin oon kuullut juttua, että osaa olla aikamoinen diivailijakin.
Lauluääni on ihmeellistä kähinää. Onhan se toki persoonallisen kuulosta ( ja ainakin joidenkin miesten mielestä kai seksikästäkin), mut kyllä esim. Katri-Helenan ääni on mun mielestä huomattavasti parempi.
15.07.2008 20:27
Makuja on monia... toiset tykkää toisesta ja toiset taas jostain toisesta.
13.07.2008 18:59
Mulla olis noi sanat nyt tässä, mut en taida viitsiä kirjottaa niitä tähän, ettei siitä tulesitten mitään jälkiseuraumuksia. SORRY! :(
ps. Tuo lauluhan on Tsaikovskin romanssi, johon Tapsa on tehnyt suomalaiset sanat.
13.07.2008 18:14
Tapsa ON nykyään hyvässä vedossa. Parempi kuin koskaan ennen.
Muuten.....Kuinkas moni suomalainen iskelmälaulaja iästä riippumatta sitten esiintyy samalla tavalla, kuin Bruce Springsteen ? Niin just ei kukaan. (Kaikkein viimeksi se eräs sun ihannoimasi laulaja, joka on kuin joku muumio siinä lavalla. Hiukan käsi saattaa liikahtaa sillointällöin, kun tarkkaan katsoo.)
Tapsa on hyväkuntoneen heppu ja vauhdikkaampien biisien aikana innostuu välillä jammaamaankin, eli ei ole mikään paikallaan pönöttäjä kokoaikaa. Tapsa on myös LAULAJA isolla L:llä. Silloin ei tarvita mitään ylimääräisiä yleisön kosiskeluja sun muuta. Äänikin on huomattavasti upeempi, kuin Springsteenillä, joka otsa- ja kaulusuonet pullollaan ja leuka pitkällä, naama punaisena ja kaamea irvistys naamalla, vetää jotain "Born in the U.S.A:ta ". Lähinnä siitä tulee joku Kirka mieleen, eikä hänkään kuulunut mihinkään mun suosikkilaulajiin.
13.07.2008 18:11
Tangomarkkinat nyt ovat menettäneet hohtonsa ja arvostuksensa kauan sitten, mut se tangosävellys ja-sanoitus kilpailun voittanut uusi tango jonka ne kuningatarkisaajat yhdessä lauloi oli mun mielestä tosi hieno.
13.07.2008 13:23
Lunnas on ihan hyvä, mut mä en ainakaan tiedä siltä mitään muuta hittiä, kuin " Seine".
13.07.2008 13:18
Mä en sitä ihan tarkkaa määrää osaa sanoa, mut suunnilleen 50 kertaa olen Tapsan keikoilla jo tähänmennessä ollut... eikä minkäänlaisesta kyllästymisestä ole merkkiäkään ! :)
13.07.2008 12:27
Kiitti konserttikuulumisista!
Tapsa ja orkesteri on tosiaan sen konserttiohjelmiston esittänyt viimeks maaliskuussa, joten eipä kai se ole ihme, että jos jossain kohtaa oli sitten orkesterin ja solistin kesken jotain pientä "säätöä"... etenkin kun oli varmaan pikakomennuksella hälytetty rumpalikin puikoissa.
Oliko muuten se kansansävelmä-potpuri ja rock-sikermä mukana ohjelmistossa? Oliko paljon yleisöä paikalla ?
05.07.2008 19:44
Painu sä nyt sitten vaan räyhäämään sinne toisaalle... Mä en aina jaksais tapellakkaan sun kanssa.
30.06.2008 20:32
No, luin joo viikonloppuna senkin jutun ja olin kuolla nauruun ! Kari Tapio vaikutusvaltaisin julkkis... Just joo... Miten ihmeessä siitä äijästä tekee vaikutusvaltaisen se, että se on useinten lehtien sivuilla pällistelemässä tai se, että netistä löytyy eniten osumia , kun kirjoittaa hakusanaksi hänen nimensä ?
30.06.2008 16:06
Teillä Tapsan mollaajilla on totisesti aina selitys valmiina. Mahtaa ottaa koville, kun Tapsaa kehutaan... ja ansaitusti !
30.06.2008 11:12
Oli kyl mukava juttu kaikenkaikkiaan! Oon lukenut sen jutun Iltalehdestä jo kolme kertaa läpi. Paljon ihania kuviakin esim. sieltä Riutanharjun keikalta ym.
28.06.2008 14:33
Eivät ole ei, mut sitäkin suuremmalla syyllä mä arvostan sitä, että ovat olleet jo niin pitkään yhdessä ( yli 20 vuotta ), koska jos olis sen luonteinen ihminen,että eroais heti vastoinkäymisten tullen, niin tottahan silloin olis helponpi ja pienempi kynnys erota, kun ei ole naimisissa.
Onneks Tapsalla ja Ninan suhde tuntuu olevan nyt hyvällä mallilla! :)
Nina vaikuttaa tosi kivalta, fiksulta ja ystävälliseltä tyypiltä. Ja on mun mielestä paljon kauniimpi, kuin esim. kaikenmaailman takavuosien missukat ( Anne Pohtamot, Riitta Väisäset, yms...)Tapsa ja Nina ovat tyylikäs ja näyttävä pari.
28.06.2008 14:29
Joo, täytyy ilmanmuuta ostaa huomenna tuo Iltalehti. Toivottavasti se olisi sitten vaan sellainen mukava ja asiallinen juttu, niinkuin Ninakin tuossa blogissaan sanoi.
27.06.2008 11:11
63 / 198