Tangomarkkinoiden kuolinkorinat

Ex-tangofani 33v

Minusta Tangomarkkinat on pilattu viime aikoina perusteellisesti. En yhtään ihmettele, ettei koko tapahtuma jaksa kiinnostaa ihmisiä, kun sovitukset ovat hirveätä pimputusta ja jytkytystä ja laulajatkaan eivät aina ole sieltä parhaimmasta päästä.

Mielestäni Tangomarkkinoiden kuolinkorinat ovat pahentuneet viime vuodesta. Tällä hetkellä näyttää siltä, että koko tapahtumat vetelee viimeisiä hengenvetojaan.

Lopuksi sanon tämän: Hyvä MTV3 ja Tangomarkkinoiden väki, luopukaa hirveistä sovituksista ja muuttakaan tangot takaisin tangoiksi! Tangot eivät ole pop-musiikkia, eikä niitä pitää modernisoida!

Mitä mieltä te muut olette tästä asiasta?

12

1183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyrsii nikin pirusti minuakin

Niin ja tangojen sävellys- ja sanoituskilpailu!!!

Missä muussa maassa esim. sama sanoittaja viidentoistavuoden aikana palkitaan 13 kertaa ja voittaa 10 kertaa kisan kuin mafia-Suomessa?
      Lähettäkää palkintorahat suoraan kotiin Toiviaiselle.

• Tangontanssija

Sama miltä.Tango on tango,tulinen intohimoinen kunnon rytmi,nyt uudet sovitukset on vetelää paskaa.Olen 60v ja olen kaikki nämä tangovuodet seurannut tätä touhua,nyt riitti kiitti.SILMÄT JA KORVAT AUKI JÄRJESTÄJÄT!

• Icie

Olen aivan samaa mieltä kanssasi. Suomalainen tangomusiikki on jotain hienoa ja ainutlaatuista, jota ei saisi pilata näillä uusilla sovituksilla. Suomessa on sadoittain upeita tangoja, miksi esim. Juicen Pyhä toimitus -kappaleesta pitää vääntää tango (Hallikainen tulkitsi sen kyllä hienosti).
      Samaten tämä kummitusmaisen äänen "Hyvät naiset, hyvät herrat, Antti Ahopelto" -esittely oli aivan naurettava.

• ne sitä jumputusta olivatkin?

Missä on se oikea ja aito tango, jota yleisö haluaa? Se löytyy vain vanhoilta levyiltä menneiltä vuosilta, ei sitä kuullakseen kannata tangomarkkinoille mennä. Oikea tango on tangomarkkinoista unohtunut ja nyt ne on pelkät markkinat.
      Aloittajan kanssa olen samaa mieltä, että ko. tapahtuma on pilattu kyllä perusteellisesti. Tango on tangoa, eikä vetelä tango edes sytytä tanssijalkaa. Suomalainen tango kyllä kuolee sukupuuttoon tällä menolla, onneksi jää toinen vahva laji eli argentiinalainen tango - vai modernisoidaanko sitäkin jo popiksi.

• Tangomarkkinat nyt ovat menettäneet hohtonsa ja arvostuksensa kauan sitten, mut se tangosävellys ja-sanoitus kilpailun voittanut uusi tango jonka ne kuningatarkisaajat yhdessä lauloi oli mun mielestä tosi hieno.

• paikalle eksynyt

samaa mieltä kanssasi. Eksyin sattumalta torin laidalla tangokaraoken SM-kisaan. Siellä oli todelliset tangolaulajat ja mikä tunnelma. Huippulaulajia kaikki! Pelasti mun tangot ja sai tanssia sateensuojassa.

• tango tangona

Oli aivan hirveää kuunnella niitä Toivasen moderneja sovituksia ja teki laulajien ja yleisön puolesta pahaa. Että pitääkin mennä muuttamaan ihanat tuliset ja tunteelliset klassiset kappaleet. Olen ihan samaa mieltä täällä monien kanssa, että suunta on väärä ja karkoittaa aikuisväkeä pois.

• Hyvät hyssykät

Kuten muutkin, ihmettelen, miksi esim. Juicen Pyhä toimitus on sovitettu tangoksi. Eikö meillä muka ole hienoja tangoja, siis OIKEITA tangoja näiden esiintyjien laulettaviksi.
      Vastaan itse. Vaikka uinka paljon..
      Hopeinen kuu, Yön kuningatar, Satumaa ynnä muut klassikot... näistä saisi käsityksen, osaako kilpailija tulkita TANGON oikealla tavalla ja tunteella ja syvyydellä.

Onko ensivuonna Säkkijärven polkkakin sovitettu tangoksi... ja letkajenkka?

Hirvittää!!

• kun nää

isin ja äiskän kullannuput EIVÄT OSAA VANHOJA TANGOJA. Eikä viitsitä opetella. Säkkijärven polkka olis aika vaikea tangoksi, sekin kun on vanha kipale, mutta miltä kuulostais Hard Rock Hallelujah tangona! HMMM

• käsityksen, että
        kun nää kirjoitti:

isin ja äiskän kullannuput EIVÄT OSAA VANHOJA TANGOJA. Eikä viitsitä opetella. Säkkijärven polkka olis aika vaikea tangoksi, sekin kun on vanha kipale, mutta miltä kuulostais Hard Rock Hallelujah tangona! HMMM

esitettävät biisit päätti viisaudessaan Auraviihde ja Mika Toivanen.
        Kilpailijat eivät vissiin siihen voineet vaikuttaa millään.

SITÄPAITSI, HOPEINEN KUU EI OO LÄHELLÄKÄÄN TANGOA! se on tanssilajiltaan slowrock. n. 6/8-rokki

• Icie
        käsityksen, että kirjoitti:

SITÄPAITSI, HOPEINEN KUU EI OO LÄHELLÄKÄÄN TANGOA! se on tanssilajiltaan slowrock. n. 6/8-rokki

Loppukilpailussa esitettävät tangot päätetään jo ennen karsintojen alkua.

• se ole
        käsityksen, että kirjoitti:

jonkinlainen trioli se hopeinen kuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      55
      1172
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      151
      1141
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1075
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      82
      956
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      45
      874
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      818
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      770
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      765
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      711
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      692
    Aihe