lompen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
7
Kommenttia
5
Mistä saa tennismaila Gamma Big Bubba 29
Voiko joku neuvoa mistä internetkaupasta Suomessa tai Europaasta voidaan ostaa otsikossa mainittu tennismaila ?0107Säästöjä mietitään ja eduskunta pelaa jalkapalloa
Eduskunnan jalkapallojoukkue virkamiehineen oli menossa Sveitsiin pelamaan jalkapalloa. Tässä olisi säästämistä !!! Ma082Pc ei tunnista uutta kovalevyä
Minulla on Fuijtsu-Siemens pc Scaleo 600 A7V600F ja ostin siihen Western Digital Cavia Green 1TB SATAII 32 MB-3,5" koval41396Kuinka ohjelmalista muutetaan XP:ssä
Minulla on Windows XP käytössä ja olen asentanut paljon ohjelmia joten lista "Kaikki ohjelmat" on tullut pitkäksi ja en3326IE 7 internet yheys vaikeuksia
Minulla on Mozilla Firefox käytössä ilman ongelmia. Asensin IE 7 mutta en pääsee intenettiin sillä. Olen yrittänyt etsiä1384Meidän erikoiskirjaimet
Osaako joku antaa vinkkiä miten korjaan seuraavavn ongelman. Käytän Firefox ja hakuvastauksissa (Google)pc ei osaa kirjo0940Ruotsi selvästi parempi
Ruotsi oli valitettavasti selvästi parempi tässä ottelussa. Urheuilussa täytyy osata häviä - tässä palstassa on niin pal6688