Vapaa kuvaus

Olen pirteä isoäiti...Harrastuksiini kuuluu käsityöt ja soppailu lastenlapset. Matkailusta olen kiinostunut niin lähi kuin kauemmaksikin mutta kivaa matkaseuraa puuttuu. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

11

1. Olen jo seitenkymppinen mutta olen pirteä ja hyvin säilynyt . Vähän huulipunaa ja poskipunaakin sipasen kun lähden ulos. Rakastan värikkäitä vaatteita niistä saan hekua olemukseeni. Kun vartaloni on pysynyt simpsakassa kunnossa vaatteetkin näyttään hyvältä päälläni, ( en käytä varkkuja niistä tulee mieleen aika kun olin teollisuuden palveluksessa ja siellä käytettiin varkkuja työasuna.) Nykyäänhän en ole menossa töihin enää. Mutta siistit ja istuvat housut vedän usein jalkaani ja siihen joku pirteä yläosa...Ja rakastan myös huiveja , ainakin jos on yksivärinen kaulukseton pusero. Viihdyn myös pikku jakkumaisissa takeissa. Ja kenkiin myös kiinnitän huomiota mitkä jalkaan laitan, siron puoleiset ja vähän korkoa. Ja kylmänävuoden aikana käytän mielelläni lierihattua se pukee minua ja siihen sopiva liina. Saan poikkeuksetta kehuja jopa ja erikoisesti naisilta. En pukeudu liian nuorekkaasti vaan kuten aikuisen varttuneen naisen on sopivaa.
  2. Arvaa harmittiko ?