penal
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä
Aloituksia
169
Kommenttia
319
Arena yms. tallenteista ääniraita talteen omalle tietsikalle?
Pitäisi parista Ylen Arenan ohjelmatallenteesta saada ääniraita ripattua omaksi tiuedosoksi koneen kovalevylle. Tulisi i158C5 lähettää kuvaviestien vastaanottajalle muiden nimet
Huomasin tänään, että jos lähettää tällä kännykällä otetun kännykkäkuvan samalla lähetyksellä useammalle vastaanottajall158CD-r:lle tekstitiedosto mukaan?
Olen jonkun verran poltellut musiikki-CT -levyjä erilaisilla softilla. Nyt tuli tilanne, että pitäisi tehdä tavallinen m357news -palstan perusasetukset...?
Olen yrittänyt laittaa uuteen läppäriin firefoxin selaimeen asetuksia niin, että saisin newsitkin pelaamaan, mutta aina157homesweethome -kuvakansio ilmestyi...?
Olen siirtänyt valokuvia videokameralta läppäriin Canonin Zoombrowser -ohjelmalla ja katsonut niitä tällä samalla. Sinne155Suomi24 taas ulottumattomissa?
Olen sitkeästi yrittänyt käyttää tuota suomi24 -sähköpostia. Nyt on taas tänään ollut koko päivän niin, että yrittää lad044Korkeakoulujen lahjoitusvarojen käyttörajoitukset?
Hiljattain muistaisin kuulleeni radiosta tms. jonkun uutisen, että korkeakoulut, jotka ovat saaneet vastaanottaa varsin035Internet enterprise vilkuttaa ikoneja
Jos avan useamman netti-ikkunan sivjen ala-ja yläpuolella olevat ikonit saattava alkaa välkkymään, aina sitä häiritseväm035YourEligibility.aspx ???
Koneeni desktopissa on ikoni, jossa on ohjelma / softa / kansio YourEligibility.aspx . En yhtään muista mistä tämä on pe231