penal

Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä
Aloituksia
169
Kommenttia
319
Videoklippi ei aukea tiedoston siirron jälkeen tietsikassa
Olen siirtänyt Canon Legria FS500 kameran kortilta videoklippejä läppärin kovalevylle, jossa on Canonin oma luku-, ja po067C5 lähettää kuvaviestien vastaanottajalle muiden nimet
Huomasin tänään, että jos lähettää tällä kännykällä otetun kännykkäkuvan samalla lähetyksellä useammalle vastaanottajall167Suomi24 sähköpostin käyttö muilla editoreila?
Voiko tuota Suomi24 sähköpostia käyttää jollain toisella editorilla, kuten esim. Thunderbirdillä? Jos, niin miten? Tuoll267Vanhoihin jääkaappeihin ovihyllyjä?
Mistä löytäisi Helsingin alueelta vanhaan jäkaappiin ehjiä ovihyllyjä rikkoutuneiden tilalle? Ovat näköjään melko merkki064homesweethome -kuvakansio ilmestyi...?
Olen siirtänyt valokuvia videokameralta läppäriin Canonin Zoombrowser -ohjelmalla ja katsonut niitä tällä samalla. Sinne159Suomi24 taas ulottumattomissa?
Olen sitkeästi yrittänyt käyttää tuota suomi24 -sähköpostia. Nyt on taas tänään ollut koko päivän niin, että yrittää lad053Korkeakoulujen lahjoitusvarojen käyttörajoitukset?
Hiljattain muistaisin kuulleeni radiosta tms. jonkun uutisen, että korkeakoulut, jotka ovat saaneet vastaanottaa varsin040Internet enterprise vilkuttaa ikoneja
Jos avan useamman netti-ikkunan sivjen ala-ja yläpuolella olevat ikonit saattava alkaa välkkymään, aina sitä häiritseväm040YourEligibility.aspx ???
Koneeni desktopissa on ikoni, jossa on ohjelma / softa / kansio YourEligibility.aspx . En yhtään muista mistä tämä on pe239