penal
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä
Aloituksia
169
Kommenttia
319
Eläkekertymä / työttömyys / viimeiset työvuodet...?
Jään työttömäksi ensi tammikuun lopussa, muutama kuukausi tämän jälkeen heinäkuussa täytän 60. Miten nykyään muodostuu e958453Housunlahkeiden yksinkertainen lyhennys
Miten miesten tavallisten housujen mahdollisimman helppo ja yksinkertainen lyhentäminen onnistuisi itseltä? Mulla kun on68424Lampaankäävän ja typäskäävän makuero?
Poimin eilen Nuuksiosta pari pientä muovikassillista sieniä, jotka olivat käsittääkseni lampaankääpiä. Siitä sitten illa126679Prisman Epson -tulostimet...?
Prisma myy pääasiassa kahta Epson mustesuihkutulostinta: Epson SX510W 89,95€ ja Epson SX210 49,95€ Mitä ero104350World Visitor ...???
Hei! Tuttavalleni lähetettiin oikein nimellä A4 1-sivuinen mainos, jossa kehuttiin WV:n tarjoamia huippuedullisia matko554339Etanolin oktaaniluku toistasataa, mikä on ongelma?
Mikä tässä E10 bensiinissä oikeasti hajoittaa autojen bensiinimoottoreita? Etanolin, jota siinä maksimissaan on 10 % nak273004Open office- ja Word- tekstiohjelmien yhteensopivuus...?
Ostin uuden läppärin johon asensin ilmaisen Open Office -tekstinkäsittelyohjelman. Ko. tekstinkäsittelyohjelma tuntuu to82910Tekstitys liian alhaalla
Mulla on uudehko Philips, kylläkin kuvaputki -tv ja erillinen digboxi. Ihan peruskalustoa. TV:n ruutu on sellainen leveä92611Pakettiauton takaovi, sivuille aukeavat tai ylös nousevat?
Kumpi parempi? MItä kokemuseroja käytännössä? Mulla on -85 Hiace jossa ylös nouseva luukku. On kätevä sateella, joskin s21787altiris agent ?
Otsikon mukainen ohjelma oli tänä aamuna ilmestynyt tehtäväpalkkiin. Mitä tällä altiris agent -ohjelmalla tehdään? Työka31352Miten CD-levyt mp3 -soittimeen?
Mp3 -tiedostojen siirto / imurointi / osto netistä on ok, mutta miten saisin CD-levyjeni biisit siirtymään helpoiten mp341329Heathrow-Gatwick koneenvaihto Lontoossa?
Olisi edullinen matka tarjolla johon kuuluu, että mennen tullen pitäisi vaihtaa konetta Lontoossa. Toiseen suuntaan olis51251Facebookin ryhmästä eroaminen?
Ensimmäinen kysymys: Miten pystyy eroamaan facebookin yhdestä ryhmästä? Ryhmiin on helppo liittyä, onnistuu yhdellä klik11191(HP)Langaton yhteys on poistettu käytöstä! ???
Tämmöiinen herja: "Tietokoneen langattomat laitteet on poistettu käytöstä. Voit ottaa langattomat laitteet käyttöön pain6993Tietojen siirto vanhasta uuteen?
Mulla on kaksikin Nokia -puhelinta joista pitäisi kopioida tiedot uusiin puhelimiin. Ohjeissa lukee selvästi, että tämä2977DNA-mokkula hidastui dramaattisesti
Mulla on ollut kotosalla nettiliittymä puolisen vuotta DNA:n mokkulan varassa. Enimmän aikaa toiminut hyvin, harvoin pud4894Läppäriin nettiyhteys kännykällä?
Ostin Expertiltä tarjousläppärin ja nyt olisi tarve päästä tämän kanssa nettiin. Minulla on ollut jo jonkin aikaa kännyk2846Mäntysuopaa tekstiilien ym pesuun?
Mielenkiintoista, että kun lehdissä yms. on testejä, artikkeleita ja ohjeta asusteiden sekä kodin tekstiileiden pesuun,5843Honkkarin skannerit?
Kävin ihan muissa asioissa Hong-Kong -Vantaan tavaratalossa, ja siellä oli kaupan joitakin "karvahattupuolen" dia-, ja k5839Outo särky käsivarressa
Mikäköhän oikeaa käsivarttani vaivaa? Lihakset ovat enemmän tai vähemmän ihan kovina kyynärspään ja ranteen välillä, kyy3763