Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä

Aloituksia

169

Kommenttia

319

  1. Eläkekertymä / työttömyys / viimeiset työvuodet...?

    Jään työttömäksi ensi tammikuun lopussa, muutama kuukausi tämän jälkeen heinäkuussa täytän 60. Miten nykyään muodostuu e
    Työttömyys
    95
    8209
  2. Housunlahkeiden yksinkertainen lyhennys

    Miten miesten tavallisten housujen mahdollisimman helppo ja yksinkertainen lyhentäminen onnistuisi itseltä? Mulla kun on
    Askartelu ja käsityö
    6
    7810
  3. Lampaankäävän ja typäskäävän makuero?

    Poimin eilen Nuuksiosta pari pientä muovikassillista sieniä, jotka olivat käsittääkseni lampaankääpiä. Siitä sitten illa
    Sienet
    10
    6025
  4. Prisman Epson -tulostimet...?

    Prisma myy pääasiassa kahta Epson mustesuihkutulostinta: Epson SX510W 89,95€ ja Epson SX210 49,95€ Mitä ero
    Tulostimet
    10
    4208
  5. World Visitor ...???

    Hei! Tuttavalleni lähetettiin oikein nimellä A4 1-sivuinen mainos, jossa kehuttiin WV:n tarjoamia huippuedullisia matko
    Yleistä matkailusta
    55
    4190
  6. Open office- ja Word- tekstiohjelmien yhteensopivuus...?

    Ostin uuden läppärin johon asensin ilmaisen Open Office -tekstinkäsittelyohjelman. Ko. tekstinkäsittelyohjelma tuntuu to
    Office-ohjelmat
    8
    2819
  7. Etanolin oktaaniluku toistasataa, mikä on ongelma?

    Mikä tässä E10 bensiinissä oikeasti hajoittaa autojen bensiinimoottoreita? Etanolin, jota siinä maksimissaan on 10 % nak
    Polttoaine
    27
    2806
  8. Tekstitys liian alhaalla

    Mulla on uudehko Philips, kylläkin kuvaputki -tv ja erillinen digboxi. Ihan peruskalustoa. TV:n ruutu on sellainen leveä
    Digi-tv
    8
    2317
  9. Pakettiauton takaovi, sivuille aukeavat tai ylös nousevat?

    Kumpi parempi? MItä kokemuseroja käytännössä? Mulla on -85 Hiace jossa ylös nouseva luukku. On kätevä sateella, joskin s
    Pakettiautot
    2
    1515
  10. altiris agent ?

    Otsikon mukainen ohjelma oli tänä aamuna ilmestynyt tehtäväpalkkiin. Mitä tällä altiris agent -ohjelmalla tehdään? Työka
    Apua aloittelijalle
    3
    1339
  11. Miten CD-levyt mp3 -soittimeen?

    Mp3 -tiedostojen siirto / imurointi / osto netistä on ok, mutta miten saisin CD-levyjeni biisit siirtymään helpoiten mp3
    MP3
    4
    1295
  12. Heathrow-Gatwick koneenvaihto Lontoossa?

    Olisi edullinen matka tarjolla johon kuuluu, että mennen tullen pitäisi vaihtaa konetta Lontoossa. Toiseen suuntaan olis
    Lentokentät
    5
    1167
  13. Facebookin ryhmästä eroaminen?

    Ensimmäinen kysymys: Miten pystyy eroamaan facebookin yhdestä ryhmästä? Ryhmiin on helppo liittyä, onnistuu yhdellä klik
    Verkkoselaimet
    1
    1165
  14. (HP)Langaton yhteys on poistettu käytöstä! ???

    Tämmöiinen herja: "Tietokoneen langattomat laitteet on poistettu käytöstä. Voit ottaa langattomat laitteet käyttöön pain
    Apua aloittelijalle
    6
    940
  15. Tietojen siirto vanhasta uuteen?

    Mulla on kaksikin Nokia -puhelinta joista pitäisi kopioida tiedot uusiin puhelimiin. Ohjeissa lukee selvästi, että tämä
    Nokia-puhelimet
    2
    908
  16. Läppäriin nettiyhteys kännykällä?

    Ostin Expertiltä tarjousläppärin ja nyt olisi tarve päästä tämän kanssa nettiin. Minulla on ollut jo jonkin aikaa kännyk
    Verkkoselaimet
    2
    830
  17. Honkkarin skannerit?

    Kävin ihan muissa asioissa Hong-Kong -Vantaan tavaratalossa, ja siellä oli kaupan joitakin "karvahattupuolen" dia-, ja k
    Kuvankäsittely
    5
    825
  18. DNA-mokkula hidastui dramaattisesti

    Mulla on ollut kotosalla nettiliittymä puolisen vuotta DNA:n mokkulan varassa. Enimmän aikaa toiminut hyvin, harvoin pud
    Verkkoselaimet
    4
    819
  19. Outo särky käsivarressa

    Mikäköhän oikeaa käsivarttani vaivaa? Lihakset ovat enemmän tai vähemmän ihan kovina kyynärspään ja ranteen välillä, kyy
    3
    715
  20. Tunkkainen haju pesukoneessa

    Käytän n. viikoittain Upo Pesukarhu pyykinpesukonettani joka on toiminut moitteettomasti ties kuinka monta vuotta. Muutm
    Siivous
    11
    699