Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. solissen
                                                1. Keskustelu24
                                                2. solissen

solissen

solissen profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Iloinen, avoin, kiltti, toiseet huomioon ottava nainen. Johan nikkinikin kertoo luonteeni.
                                                Aito ystävä sellaisille jotka ovat sen arvoisia
                                                Sanon asiat suoraan niinku ne ovat,jos jotkut eivät sitä hyväksy niin se on heidän murheensa.
                                                Lierot ihmiset saavat painua sinne mistä tulivatkin..

Ammatti: onhan se

Skype: on mutta sitä on turha vinkua, en ole kiinnostunut katselemaan runkkareita.

Ikä: Nainenhan on aina parhaassa ijässä, en ole suinkaan mikään kakara enkä mummo..

Chatin pahimmat peller ja trollit jotka eivät koskaan aikuistu voisivat perustaa oman huoneen ja hillua siellä,
                                                Etenkin sellaiset jotka eivät sanoa naisesta mitään positiivistä vaan luulevat että kaikki on huoria, tosin on naisissakin sellaisia tapauksia jotka eivät ole lukeneet chatin sääntöjä.

Liittynyt 22 v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                10 aloitusta · 15 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Siinä olet kyllä ihan oikeassa että kaukosuhteessa oleminen vaatii molemmin puolista luottamusta.
                                                  Elän itse kaukosuhteessa, sain yhdeyden häneen viime syksynä ensimmäisen kerran netin kautta ja siitä se kaikki sitten alkoi, ensin muutama s-posti, sen jälkeen mesessä juttelu ja sitten puhelimessa, tapasimme ekan kerran 3.11-06 ja menimme samana päivänä myöskin kihloihin, joka oli tosin jo etukäteen sovittu juttu, vaikka itse en olisikaan jaksanut uskoa sitä toeksi ennen kuin näin sen omin silmin.
                                                  Me pidetään yhteyttä päivittäin skypen ja puhelimen avulla, välimatka on valitettavasti pitkä, hän asuu gotlannissa, ruotsissa ja minä täällä suomessa ainakin toistaseksi vielä.
                                                  matkustamiseen menee paljon aikaa, mutta se on kans sen arvoista myöskin, näemme toisemme 2-3 viikon välein, toisinaan on mennyt jopa 4 viikkoakin, mutta kyllä senkin ajan on vaan jotenkin kestänyt, vaikka se onkin ollut yhtä helvettiä kun kaipaa toista ihmistä.
                                                  Tiedän että hän todellakin rakastaa minua, joka kerta kun juttelemme niin hän sanoo että hän rakastaa minua ja päin vastoin.
                                                  Olen saanut todella paljon kuulla paskaa tästä että menin kihloihin, esim että "kyllä se sun mies sua pettää kun et ole paikalla" sellaset ihmiset eivät ole muutakuin kateellisia vaan ja eivät voi hyväksyä toisen onnea.
                                                  Heidän todellakin katsis katsoo ensin peiliin että miltä siellä näyttää ennen kuin ruveta arvostelemaan muitten suhteita, kyllä se on niin paljon molemmista kiinni että jos kaukosuhde onnistuu tai ei.
                                                  Toivotan sinulle ja kumppanillesi onnea teidän suhteessa. Jos haluat kirjoitella ajatuksia niin s-posti osoitteeni löydät profiilistani.
                                                  HUOMIO TEILLE JOTKA HALUAVAT VAAN AUKOA MUUTEN PÄÄTÄÄN TAI ARVOSTELLA NIIN ÄLKÄÄN VAIVAUTUKO AINAKAAN MUN S-POSTIINI KIRJOITTAMAAN. KIITOS
                                                  02.07.2007 08:00
                                                • Siinä olet kyllä ihan oikeassa että kaukosuhteessa oleminen vaatii molemmin puolista luottamusta.
                                                  Elän itse kaukosuhteessa, sain yhdeyden häneen viime syksynä ensimmäisen kerran netin kautta ja siitä se kaikki sitten alkoi, ensin muutama s-posti, sen jälkeen mesessä juttelu ja sitten puhelimessa, tapasimme ekan kerran 3.11-06 ja menimme samana päivänä myöskin kihloihin, joka oli tosin jo etukäteen sovittu juttu, vaikka itse en olisikaan jaksanut uskoa sitä toeksi ennen kuin näin sen omin silmin.
                                                  Me pidetään yhteyttä päivittäin skypen ja puhelimen avulla, välimatka on valitettavasti pitkä, hän asuu gotlannissa, ruotsissa ja minä täällä suomessa ainakin toistaseksi vielä.
                                                  matkustamiseen menee paljon aikaa, mutta se on kans sen arvoista myöskin, näemme toisemme 2-3 viikon välein, toisinaan on mennyt jopa 4 viikkoakin, mutta kyllä senkin ajan on vaan jotenkin kestänyt, vaikka se onkin ollut yhtä helvettiä kun kaipaa toista ihmistä.
                                                  Tiedän että hän todellakin rakastaa minua, joka kerta kun juttelemme niin hän sanoo että hän rakastaa minua ja päin vastoin.
                                                  Olen saanut todella paljon kuulla paskaa tästä että menin kihloihin, esim että "kyllä se sun mies sua pettää kun et ole paikalla" sellaset ihmiset eivät ole muutakuin kateellisia vaan ja eivät voi hyväksyä toisen onnea.
                                                  Heidän todellakin katsis katsoo ensin peiliin että miltä siellä näyttää ennen kuin ruveta arvostelemaan muitten suhteita, kyllä se on niin paljon molemmista kiinni että jos kaukosuhde onnistuu tai ei.
                                                  Toivotan sinulle ja kumppanillesi onnea teidän suhteessa. Jos haluat kirjoitella ajatuksia niin s-posti osoitteeni löydät profiilistani.
                                                  HUOMIO TEILLE JOTKA HALUAVAT VAAN AUKOA MUUTEN PÄÄTÄÄN TAI ARVOSTELLA NIIN ÄLKÄÄN VAIVAUTUKO AINAKAAN MUN S-POSTIINI KIRJOITTAMAAN. KIITOS
                                                  02.07.2007 08:00
                                                • Ilman muuta olen poistanut ja estänyt hänet mesestä ja vaatinut anteeksi pyyntöä, mutta sitä tämä kyseinen henkikö ei todellakaan osaa tehdä, siinä sen huomaa kyllä että ei osata ajatella nenäänsä pitemmälle ja mikä sika hän oikein on, olen niin paljon pyörinyt netissä vuosien varrella että olen oppinut huomaamaan minkälaisia ihmisiä täällä todellakin on,elän onnellisessa suhteessa ja en todellakaan kaipaa vieraita miehiä, mulle riittä mun oma rakas.
                                                  kaikki eivät todellakaan ole täällä sikoja, olen saanut ihan hyviä ystäviäkin joistakin.
                                                  27.03.2007 12:00
                                                • Ilman muuta olen poistanut ja estänyt hänet mesestä ja vaatinut anteeksi pyyntöä, mutta sitä tämä kyseinen henkikö ei todellakaan osaa tehdä, siinä sen huomaa kyllä että ei osata ajatella nenäänsä pitemmälle ja mikä sika hän oikein on, olen niin paljon pyörinyt netissä vuosien varrella että olen oppinut huomaamaan minkälaisia ihmisiä täällä todellakin on,elän onnellisessa suhteessa ja en todellakaan kaipaa vieraita miehiä, mulle riittä mun oma rakas.
                                                  kaikki eivät todellakaan ole täällä sikoja, olen saanut ihan hyviä ystäviäkin joistakin.
                                                  27.03.2007 12:00
                                                • Kyllä se on niin että monet ihmiset ovat ihan ok ensin alkuun ja sitten muuttuvat täysin, mua ei todellakaan mitkään pano kuvat kiinosta, tuossa sen taas kerran huomaa että kuinka jotkut miehet ajattelevat, olet hyvä esimerkki siitä,mulla on onnellinen suhde ja vieraita miehiä en todellakaan tarvi.27.03.2007 11:55
                                                • Kyllä se on niin että monet ihmiset ovat ihan ok ensin alkuun ja sitten muuttuvat täysin, mua ei todellakaan mitkään pano kuvat kiinosta, tuossa sen taas kerran huomaa että kuinka jotkut miehet ajattelevat, olet hyvä esimerkki siitä,mulla on onnellinen suhde ja vieraita miehiä en todellakaan tarvi.27.03.2007 11:55
                                                • Mun mielestä ei ole ylitutkimusta jos ottaisivat edes pika senkan koska siinä siinäkin näkee jo paljon.
                                                  Itse olen sellainen joka ei todellakaan hypi kavereiden kanssa kylillä kun olen kipeenä vaan hoidan itseni kuntoon. Eräällä mun kaverilla on sama lääkäri ja hän on sanonut samaa että se ei tiedä mistään mitään, onhan siellä sellasiakin tietysti joilla on järkeä edes jonkin verran päässä.
                                                  Kävin kerran eräällä joka oli tosin vaan sijaisena ja tämä katsoi että minut piti lähettää röntkeniin ja sitäkään ei mun oma lääkäri ollut tehnyt. Ja se joka otti minut eilen vastaan kyllä tietää mistä puhu ja tekee koska hän oli tartunta tautien ylilääkäri. Hoitaja otti ensin verenpaineen, keuhkojen hapen oton ja sanoi sitten että lääkäri päättää että jos pitää ottaa lisää kokeita.
                                                  Olen itse lähihoitaja jotenka tiedän kyllä noista asioista kans jonkin verran.
                                                  17.02.2007 13:44
                                                • Mun mielestä ei ole ylitutkimusta jos ottaisivat edes pika senkan koska siinä siinäkin näkee jo paljon.
                                                  Itse olen sellainen joka ei todellakaan hypi kavereiden kanssa kylillä kun olen kipeenä vaan hoidan itseni kuntoon. Eräällä mun kaverilla on sama lääkäri ja hän on sanonut samaa että se ei tiedä mistään mitään, onhan siellä sellasiakin tietysti joilla on järkeä edes jonkin verran päässä.
                                                  Kävin kerran eräällä joka oli tosin vaan sijaisena ja tämä katsoi että minut piti lähettää röntkeniin ja sitäkään ei mun oma lääkäri ollut tehnyt. Ja se joka otti minut eilen vastaan kyllä tietää mistä puhu ja tekee koska hän oli tartunta tautien ylilääkäri. Hoitaja otti ensin verenpaineen, keuhkojen hapen oton ja sanoi sitten että lääkäri päättää että jos pitää ottaa lisää kokeita.
                                                  Olen itse lähihoitaja jotenka tiedän kyllä noista asioista kans jonkin verran.
                                                  17.02.2007 13:44
                                                • Me ollaan tavattu ja tämä on aito suhde, ei todellakaan pelkkä netti rakkaus, ja tullaan tapaamaan uudestaankin.27.11.2006 18:18
                                                • Me ollaan tavattu ja tämä on aito suhde, ei todellakaan pelkkä netti rakkaus, ja tullaan tapaamaan uudestaankin.27.11.2006 18:18
                                                • Minä ainakin sanoisin suoraan että saisi valita joko sinut tai viinan, jos hän valitsisi viinan niin se on vaan näyttää ovea että takasin ei ole tulemista, itsepähän olis valintansa tehnyt sit. takaisin en ottaisi vaikka vinkuisi kuinka ja lupaisi parantaa tapojaan, se voisi olla hetkellistä, mutta sama rumba alkaisi melkovarmasti taas uudestaan.04.09.2006 15:36
                                                • Minä ainakin sanoisin suoraan että saisi valita joko sinut tai viinan, jos hän valitsisi viinan niin se on vaan näyttää ovea että takasin ei ole tulemista, itsepähän olis valintansa tehnyt sit. takaisin en ottaisi vaikka vinkuisi kuinka ja lupaisi parantaa tapojaan, se voisi olla hetkellistä, mutta sama rumba alkaisi melkovarmasti taas uudestaan.04.09.2006 15:36
                                                • minun mielestä ei kannata yrittää uudestaan sellaisen ihmisen kanssa joka ei enään rakasta sinua, ei edes lasten takia. jos hänellä ei ole tunteita sinua kohtaan niin kiusaat vaan itseäsi entistä enemmän ja saat lisää sydän suruja.
                                                  Anna ajan kulua ja kyllä se aurinko vielä paistaa risu kasaankin. olen itse kokenut vaikean eron, mutta niin vaan selvisin siitä vaikka toisinaan tuntui että mistään ei tule yhtään mitään.
                                                  26.08.2006 18:01
                                                • minun mielestä ei kannata yrittää uudestaan sellaisen ihmisen kanssa joka ei enään rakasta sinua, ei edes lasten takia. jos hänellä ei ole tunteita sinua kohtaan niin kiusaat vaan itseäsi entistä enemmän ja saat lisää sydän suruja.
                                                  Anna ajan kulua ja kyllä se aurinko vielä paistaa risu kasaankin. olen itse kokenut vaikean eron, mutta niin vaan selvisin siitä vaikka toisinaan tuntui että mistään ei tule yhtään mitään.
                                                  26.08.2006 18:01
                                                • Olen itse ollut samanlaisessa tilanteessa kun erosin mun x kanssa, hän ei olisi antanut minun hakea millään mun tavaroitani vaan jouduin turvautumaan virkavallan apuun.Erot ovat aina vaikeita, mutta joskus se voi olla kaikista viisain ratkaisu. sinun x:llä ei ole mitään oikeutta kieltää sua hakemasta sun tavaroita.Hänen on vaikea hyväksyä teidän eroa ja haluaa tuolla tavoin sitten kostaa sulle.jos halaut ottaa minuun yhteyttä niin kirjoita suoraan mun s-postiin, [email protected] käyn harvemmin katsomassa näitä keskusteluja, mutta nyt vaan tuntui sille että on pakko saada kirjoittaa kun itsellänikin on asioita jotka painavat mieltä, ja monesti kirjoittaminen todellakin auttaa.26.08.2006 17:55
                                                • Olen itse ollut samanlaisessa tilanteessa kun erosin mun x kanssa, hän ei olisi antanut minun hakea millään mun tavaroitani vaan jouduin turvautumaan virkavallan apuun.Erot ovat aina vaikeita, mutta joskus se voi olla kaikista viisain ratkaisu. sinun x:llä ei ole mitään oikeutta kieltää sua hakemasta sun tavaroita.Hänen on vaikea hyväksyä teidän eroa ja haluaa tuolla tavoin sitten kostaa sulle.jos halaut ottaa minuun yhteyttä niin kirjoita suoraan mun s-postiin, [email protected] käyn harvemmin katsomassa näitä keskusteluja, mutta nyt vaan tuntui sille että on pakko saada kirjoittaa kun itsellänikin on asioita jotka painavat mieltä, ja monesti kirjoittaminen todellakin auttaa.26.08.2006 17:55
                                                • Kyllä sinä tulet pääsemään tuonkin tapauksen yli, usko pois, vaikka se tuntuukin tällä hetkellä tosi vaikealle, onko tuosta tapauksesta kauvankin aikaa? jos tuntuu oikein pahalle niin aina on ammatti auttajia ja heidän puoleensa kannattaa aina kääntyä.
                                                  Minulle voit lähettää s-postia jos halua purkaa tunteitasi, osoitteen löydät mun profiilista.
                                                  Kyllä se aurinko vielä sinunkin elämääsi paistaa vaikka se nyt tuntuukin sille että millään ei ole mitään väliä.
                                                  25.06.2005 20:12
                                                • Kyllä sinä tulet pääsemään tuonkin tapauksen yli, usko pois, vaikka se tuntuukin tällä hetkellä tosi vaikealle, onko tuosta tapauksesta kauvankin aikaa? jos tuntuu oikein pahalle niin aina on ammatti auttajia ja heidän puoleensa kannattaa aina kääntyä.
                                                  Minulle voit lähettää s-postia jos halua purkaa tunteitasi, osoitteen löydät mun profiilista.
                                                  Kyllä se aurinko vielä sinunkin elämääsi paistaa vaikka se nyt tuntuukin sille että millään ei ole mitään väliä.
                                                  25.06.2005 20:12
                                                • onko tuo ihan viisasta nyt sanoa noin mitä kirjoitit?? ajattelepa sellasia ihmisiä jotka todellakin ovat menettäneet jonkun rakkaan ihmisen,se ei todellakaan ole sellasille mikään helppo tilanne ja ne jotka menettävät jonkun ihmisen tarvitsevat tukea, ei mitään helvetin yllytyksiä että tee sillä tavallla niin pääset varmasti omasta hengestäs.
                                                  Ajattelepa se voi tapahtua ihan sullekin että menetät jonkun rakkaan ihmisen, viimeistään silloin joudut varmasti ajattelemaan että mille se tuntuu.
                                                  25.06.2005 20:08
                                                • onko tuo ihan viisasta nyt sanoa noin mitä kirjoitit?? ajattelepa sellasia ihmisiä jotka todellakin ovat menettäneet jonkun rakkaan ihmisen,se ei todellakaan ole sellasille mikään helppo tilanne ja ne jotka menettävät jonkun ihmisen tarvitsevat tukea, ei mitään helvetin yllytyksiä että tee sillä tavallla niin pääset varmasti omasta hengestäs.
                                                  Ajattelepa se voi tapahtua ihan sullekin että menetät jonkun rakkaan ihmisen, viimeistään silloin joudut varmasti ajattelemaan että mille se tuntuu.
                                                  25.06.2005 20:08
                                                • voin kuvitella kuinka vaikealle se tuntuu kun joutuupi olemaan erossa omasta rakkaastaan.
                                                  tällä tavoin teidän rakkaus laitetaan koetukselle, mutta jos se kestää eron, niin silloin se on vahva, muista aina se että vaikeuksien yli päästää, vaikka joskus se voikin tuntua toivottamalle.
                                                  Toivotan sinulle onnea opiskelupaikassasi ja pidän peukkuja teidän puolesta.
                                                  21.06.2005 23:34
                                                • voin kuvitella kuinka vaikealle se tuntuu kun joutuupi olemaan erossa omasta rakkaastaan.
                                                  tällä tavoin teidän rakkaus laitetaan koetukselle, mutta jos se kestää eron, niin silloin se on vahva, muista aina se että vaikeuksien yli päästää, vaikka joskus se voikin tuntua toivottamalle.
                                                  Toivotan sinulle onnea opiskelupaikassasi ja pidän peukkuja teidän puolesta.
                                                  21.06.2005 23:34
                                                • tapasin itse mun entisen x avomieheni netin kautta ja aluksi pidimme yhteyttä ihan vaan mesen ja s-postin avulla, ennen kuin päätimme sitten että tapaamme ekan kerran ja se tiesi mulle sitä että minä lähdin käymään hänen luonaan suomessa, itse asuin silloin vielä ruotsissa.
                                                  Olin täällä silloin 2 viikoa ja meidän seurustelu alkoi kans sinä aikana sitten, tarkoituksena oli että olisin tullut vasta reilun kuukauden päästä uudestaan tänne, mutta toisin kuitenkin kävi, olin kotona viikon, en kestänyt sitä ikävää olla erossa kauvemmin, ja sen jälkeen jäinkin sitten suomeen virallisesti asumaan.
                                                  14.06.2005 19:32
                                                • tapasin itse mun entisen x avomieheni netin kautta ja aluksi pidimme yhteyttä ihan vaan mesen ja s-postin avulla, ennen kuin päätimme sitten että tapaamme ekan kerran ja se tiesi mulle sitä että minä lähdin käymään hänen luonaan suomessa, itse asuin silloin vielä ruotsissa.
                                                  Olin täällä silloin 2 viikoa ja meidän seurustelu alkoi kans sinä aikana sitten, tarkoituksena oli että olisin tullut vasta reilun kuukauden päästä uudestaan tänne, mutta toisin kuitenkin kävi, olin kotona viikon, en kestänyt sitä ikävää olla erossa kauvemmin, ja sen jälkeen jäinkin sitten suomeen virallisesti asumaan.
                                                  14.06.2005 19:32
                                                • sinunlaisia miehiä valitettavasti on, mutta ei onneksi kaikki.
                                                  Et todellakaan osaa muuta kuin alentaa naisia noilla puheillasi.
                                                  tuosta saa sen käsityksen että olet jokin kaikki tietävä ja se on pahinta mitä voi ollakaan.
                                                  Miehet osaavat todellakin toisinaan olla oikeita kusipäitä ja sinä olet juuri sellainen ihminen, sen huomaa, työskentelen päivittäin erilaisten ihmisten parissa ja siinä oppii ihmistuntemusta.
                                                  En todellakaan siedä että miehet hyppivät minun silmille, ei ainakaan sinun kaltaiset.
                                                  Et todellaan tiedä että mistä puhut, sanon suoraan nyt mitä ajattelen ja siitä saat sitten mun puolesta tykätä ihan mitä lystäät.
                                                  14.06.2005 16:36
                                                • sinunlaisia miehiä valitettavasti on, mutta ei onneksi kaikki.
                                                  Et todellakaan osaa muuta kuin alentaa naisia noilla puheillasi.
                                                  tuosta saa sen käsityksen että olet jokin kaikki tietävä ja se on pahinta mitä voi ollakaan.
                                                  Miehet osaavat todellakin toisinaan olla oikeita kusipäitä ja sinä olet juuri sellainen ihminen, sen huomaa, työskentelen päivittäin erilaisten ihmisten parissa ja siinä oppii ihmistuntemusta.
                                                  En todellakaan siedä että miehet hyppivät minun silmille, ei ainakaan sinun kaltaiset.
                                                  Et todellaan tiedä että mistä puhut, sanon suoraan nyt mitä ajattelen ja siitä saat sitten mun puolesta tykätä ihan mitä lystäät.
                                                  14.06.2005 16:36
                                                • huomasin tuosta kirjoituksestasi että sinun laisia miehiä on valitettavasti ihan liikaa, jotka ajattelevat vaan sillä joka on jalkojen välissä ja että naisen paikka on vaan säbgyssä ja hellan ääressä.
                                                  naiset ovat ihan saman arvosia kuin miehetkin ne eivät ole yhtään huonompia.
                                                  nähtävästi sulla on sitten huonoja kokemuksia naisista.
                                                  voin sanoa että itseäni en kyllä alentaisi alkuunkaan että olisin tuollasen miehen kanssa päivääkään, tiedän että kunnollisia on ja olen melkovarmasti löytänytkin mailman kilteimmän miehen itselleni, tosin netin kautta kylläkin. ja hän on juuri sellainen kun miehn pitää olla ottaa toiset ihmiset huomioon ja ei vaan ajattele sillä joka on tuolla jalkovälissä.
                                                  12.06.2005 22:31
                                                • huomasin tuosta kirjoituksestasi että sinun laisia miehiä on valitettavasti ihan liikaa, jotka ajattelevat vaan sillä joka on jalkojen välissä ja että naisen paikka on vaan säbgyssä ja hellan ääressä.
                                                  naiset ovat ihan saman arvosia kuin miehetkin ne eivät ole yhtään huonompia.
                                                  nähtävästi sulla on sitten huonoja kokemuksia naisista.
                                                  voin sanoa että itseäni en kyllä alentaisi alkuunkaan että olisin tuollasen miehen kanssa päivääkään, tiedän että kunnollisia on ja olen melkovarmasti löytänytkin mailman kilteimmän miehen itselleni, tosin netin kautta kylläkin. ja hän on juuri sellainen kun miehn pitää olla ottaa toiset ihmiset huomioon ja ei vaan ajattele sillä joka on tuolla jalkovälissä.
                                                  12.06.2005 22:31
                                                • toivotan sinulle todellakin onnea uudessa kotimaassasi,olen itse asunut ruotsissa yli 20 vuotta ja se kaupungi jossa asuin oli paljon juuri turkista siirtolaisia, monet he elivät ihan kuin ruotsalaiset, mutta tietysti heillä oli myöskin oman kotimaansakin tapoja esin ruoka,ja kun turkkilaiset viettivät esim häritä, niin se kyllä todellakin näky ja kuulu.
                                                  tiedän hyvinkin että se on todella vaikeeta olla erossa ihmisestä jota rakastaa, olen kokenut sen itsekin, mutta minun tapauksessa kävi valitettavasti niin että olimme yhdessä vaan noin ½ vuotta ja sinä aikana tulin huomaamaan että tämä kyseinen henkilö ei ollutkaan sitä mitä luulin.
                                                  mutta pettymyksistä huolimatta olen päättänyt jäädä kuitenkin asumaan tänne suomeen, olenhan sentäs syntynyt suomessa ja tunnen että viihdyn täällä kuitenkin ihan hyvin, vaikka kaipaankin ystäviäni ruotsissa.
                                                  Pidän todellakin sinulle peukkuja että kaikki menee hyvin.
                                                  Iloista kesän jatkoa!
                                                  12.06.2005 20:25
                                                • toivotan sinulle todellakin onnea uudessa kotimaassasi,olen itse asunut ruotsissa yli 20 vuotta ja se kaupungi jossa asuin oli paljon juuri turkista siirtolaisia, monet he elivät ihan kuin ruotsalaiset, mutta tietysti heillä oli myöskin oman kotimaansakin tapoja esin ruoka,ja kun turkkilaiset viettivät esim häritä, niin se kyllä todellakin näky ja kuulu.
                                                  tiedän hyvinkin että se on todella vaikeeta olla erossa ihmisestä jota rakastaa, olen kokenut sen itsekin, mutta minun tapauksessa kävi valitettavasti niin että olimme yhdessä vaan noin ½ vuotta ja sinä aikana tulin huomaamaan että tämä kyseinen henkilö ei ollutkaan sitä mitä luulin.
                                                  mutta pettymyksistä huolimatta olen päättänyt jäädä kuitenkin asumaan tänne suomeen, olenhan sentäs syntynyt suomessa ja tunnen että viihdyn täällä kuitenkin ihan hyvin, vaikka kaipaankin ystäviäni ruotsissa.
                                                  Pidän todellakin sinulle peukkuja että kaikki menee hyvin.
                                                  Iloista kesän jatkoa!
                                                  12.06.2005 20:25

Osallistu keskusteluun

• Suomi24:n uudistuksia 202631

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

• Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiin9

Nico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…

• Jymy-yllätys: Elämäni biisi -sarjassa historialliset hetket - Nyt jysähti uutinen tv-katsojille0

Elämäni biisi ei jätä kylmäksi. Elämäni biisi naulitsee vankan joukon suomalaisia tv-ruudun äärelle katsomaan suoraa lähetystä lauantaisin. Nyt tiedossa on isoja uutisia ohjelman suhteen. Lue lisää: https://www.suomi24.…

• Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteen204

Riikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…

• Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta - Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaan1

Ellinoora on yksi Tanssii Tähtien Kanssa -kauden kisaajista. Hänen opettajanaan on toinen oululainen, koreografi-tanssinopettaja Marko Keränen. TTK:ssa matka voi olla pomppuista, ja pari on saanut kokea onnistumisia ja …

Suomi24 Viihde

• Danny, 84, teki hätkähdyttävän ratkaisun – Missä on 25-vuotias Helmi Loukasmäki?Ilkka ”Danny” Lipsanen on musiikkineuvos ja musiikkilegenda.
                                                • Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.
                                                • Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta – Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaanEllinoora on mukana Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa.

Stara

• Ex-prinssi Andrew voitti oikeuskiistan – Epstein-tutkinta jatkuu siltiBritannian kuningas Charlesin veli Andrew Mountbatten-Windsor on voittanut poliisia vastaan
                                                • Kylmä vesi voi yllättää myös kokeneen – vesillä tapahtuu onnettomuudet eivät lopu kesäänTurvallisuudesta on syytä huolehtia vesillä ja veden äärellä paitsi kesällä,
                                                • Grammy-gaalassa artistiboikotti – Drake ja BTS jättävät palkintokisan väliinMaailman tunnetuimpiin musiikkipalkintoihin kuuluva Grammy-gaala on joutunut kiistan keskelle. Räppäri

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia