Tarvin apua

ja neuvoja

nyt oon tosi avuntarpeessa. Pää hajoo ihan kohta. Erosimme 3 kk sitten, ei syytä, ei mitään, ei mitään keskustelua että erottais, kumpikaan ei halunnut, oli ollu riitoja mutta niinhän sitä kaikilla!! Ihan normaaleja. mutta ero tuli riidasta, minä päästin ne sanat suusta joita kadun nyt enemmän kun mitään. Mitään en niillä tarkottanut, mutta ne sanoin ja ne satutti toista.

Nyt ollaan oltu yhteyksissä ja mies on ihan käsittämätön! Ok, ymmärrän että loukkasin häntä ym satutin jne, mutta nyt menee mun mielestä liian pitkälle!! Olen ehdottanut hänelle noin 10 kertaa että tulen hakemaan tavarani pois ei onnistu, miehelle ei käy millään. Osaa olla tosi ilkeä juuri silloin kun ehdotan tavaroideni poishakua, en osaa ottaa häntä huomioon ollenkaan ja milloin minulla on joku toinen jo kun olen hakemassa tavaroitani ym paskaa saan kuulla. Mutta sitten ollaan taas niin enkeliä kun normaalisti puhutaan ja tuntuu että mies vedättää jutuillaan...Sanoo kyllä että maailma meni sekaisin kun jätin hänet, eikä hänellä ole sen jälkeen mennyt hyvin.

Ja heti jos alan vihjailemaan että minulle ehkä joku päivä joku löytyy, niin ääni muuttuu kellossa. sen tiedän että ketään hänellä ei ole, eikä hän juokse missään iskemässä ketään, ei ole sellainen. Potee vaan erittäin huonoa itsetuntoa, on ehkä hieman epätasapainossa (hieman..) mutta joku ei klikkaa..

Nyt me istutaan ensi viikolla alas ja yritämme ENSIMMÄISTÄ kertaa eromme jälkeen puhua näistä asioista. Ollaan kyllä nähty toisiamme, mutta puhuttu yleistä.

Mutta mitä ihmettä tälläsen henkilön päässä liikkuu?? Onko tämä jotaa psyykkistä?? Narsismia?? mitä helvettiä??

5

915

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen itse ollut samanlaisessa tilanteessa kun erosin mun x kanssa, hän ei olisi antanut minun hakea millään mun tavaroitani vaan jouduin turvautumaan virkavallan apuun.Erot ovat aina vaikeita, mutta joskus se voi olla kaikista viisain ratkaisu. sinun x:llä ei ole mitään oikeutta kieltää sua hakemasta sun tavaroita.Hänen on vaikea hyväksyä teidän eroa ja haluaa tuolla tavoin sitten kostaa sulle.jos halaut ottaa minuun yhteyttä niin kirjoita suoraan mun s-postiin, [email protected] käyn harvemmin katsomassa näitä keskusteluja, mutta nyt vaan tuntui sille että on pakko saada kirjoittaa kun itsellänikin on asioita jotka painavat mieltä, ja monesti kirjoittaminen todellakin auttaa.

    • Fire.

      Mieskö siis jätti sut jostain syystä mitä sä et vieläkään tiedä? Kaipa se on jollain tavalla takertunut suhun vielä ja mustasukkainen, kerran sille on niin vaikea asia se että sä käyt hakemassa tavarasi sen luota, tai että puhut muista miehistä tyyliin "kyllä mä vielä löydän jonkun toisen". Mitkä sanat sä sille sanoit? Mikä oli niin kauhean loukkaavaa? Haluatko sä edes jatkaa vielä hänen kanssaan jos hän vielä olisi valmis yrittämään? Jos et halua, ettekä saa asioita selvitettyä, niin onhan sulla oikeus hakea ne tavarasi pois sieltä. Vaikka sitten poliisin tai parin rotevan miesystäväsi mukana.

      • sanoin

        jättäväni, mitään tarkoittamatta. Hain osan tavaroistani pois. Alkuun mies ei halunnut kuulla eikä nähdä minua nyt olemme olleet suht tiiviisti yhteyksissä.

        4 kk olen selvittänyt miehelle että hän on elämäni rakkaus kenen kanssa haluan olla koko loppuelämäni, siitä huolimatta mitä riidassa sanoin. Hän ei vain usko,potee huonoa itsetuntoa. Pitää itseään huonona ketä kaikki vain käyttää hyväkseen ja vedättää. Yhdessäolomme aikana (2v) en ole koskaan saanut kokea tai tuntea sellasta rakkautta mitä hän minulle antoi (annoin anteeksi myös sen kun hän kerran kävi pahasti käsiksi minuun)

        Hän todella näytti sen kaiken ja hänen tunteensa ei jäänyt epäselviksi. Olen päässäni pyöritellyt erilaisia ajatuksia tästä koko asiasta enkä tiedä mitä ajatella. En lähde ykistyiskohtiin, mutta lähes kaikki kenen kanssa olen aiheesta jutellut ovat sanoneet että miehelläi on pahoja ongelmia.

        Käsiksi käymiset, nyt itsensä haukkumiset, epäilyt siitä olenko minä muuttunut (??) välillä nyt turhatkin hermostumiset, tavaroiden haun ongelmallisuus ym.. No, aika näyttää


      • ap kirjoittaja..
        sanoin kirjoitti:

        jättäväni, mitään tarkoittamatta. Hain osan tavaroistani pois. Alkuun mies ei halunnut kuulla eikä nähdä minua nyt olemme olleet suht tiiviisti yhteyksissä.

        4 kk olen selvittänyt miehelle että hän on elämäni rakkaus kenen kanssa haluan olla koko loppuelämäni, siitä huolimatta mitä riidassa sanoin. Hän ei vain usko,potee huonoa itsetuntoa. Pitää itseään huonona ketä kaikki vain käyttää hyväkseen ja vedättää. Yhdessäolomme aikana (2v) en ole koskaan saanut kokea tai tuntea sellasta rakkautta mitä hän minulle antoi (annoin anteeksi myös sen kun hän kerran kävi pahasti käsiksi minuun)

        Hän todella näytti sen kaiken ja hänen tunteensa ei jäänyt epäselviksi. Olen päässäni pyöritellyt erilaisia ajatuksia tästä koko asiasta enkä tiedä mitä ajatella. En lähde ykistyiskohtiin, mutta lähes kaikki kenen kanssa olen aiheesta jutellut ovat sanoneet että miehelläi on pahoja ongelmia.

        Käsiksi käymiset, nyt itsensä haukkumiset, epäilyt siitä olenko minä muuttunut (??) välillä nyt turhatkin hermostumiset, tavaroiden haun ongelmallisuus ym.. No, aika näyttää

        Yllä oleva on vastaus alkuperäiseltä kirjoittajalta...Eilen näimme ja piti jutella, mutta minä olin se joka oli äänessä. Mies sanoi että tällä hetkellä hän ei uskalla lähteä yrittämään toista kertaa. Olenko niin paha että en ansaitse toista mahdollisuutta vaikka olen hänelle kaiken selvittänyt ja selittänyt ja vakuuttanut että olen virheistä oppinut? Haluaako hän vaan siihen varmuuden tarkkailemalla? erosta "jo" 4 kk. sanoin että sanoo suoraa päin kasvoja jos haluaa että jätän hänet rauhaan, mutta hän sanoi että ei sano sellaista. Mutta sitten lähtiessämme halattiin ja hän sanoi että itku silmässä että oisit ottanut silloin kun oli tyrkyllä ja miksen silloin voinut olla tälläinen mikä nyt olen. (näytän todellakin tunteeni, yhdessäolomme aikana en näyttänyt niitä NÄIN SELKEÄSTI, mutta näytin kuitenkin) Kuvittelin että juttelustamme olisi jotain hyötyä, näkisin tilanteen selkeemmin , mutta en näe, jutustelu oli vain minun yksinpuhelua, hän pääasiassa kuunteli, samassa tilanteessa edelleen


      • Fire.
        ap kirjoittaja.. kirjoitti:

        Yllä oleva on vastaus alkuperäiseltä kirjoittajalta...Eilen näimme ja piti jutella, mutta minä olin se joka oli äänessä. Mies sanoi että tällä hetkellä hän ei uskalla lähteä yrittämään toista kertaa. Olenko niin paha että en ansaitse toista mahdollisuutta vaikka olen hänelle kaiken selvittänyt ja selittänyt ja vakuuttanut että olen virheistä oppinut? Haluaako hän vaan siihen varmuuden tarkkailemalla? erosta "jo" 4 kk. sanoin että sanoo suoraa päin kasvoja jos haluaa että jätän hänet rauhaan, mutta hän sanoi että ei sano sellaista. Mutta sitten lähtiessämme halattiin ja hän sanoi että itku silmässä että oisit ottanut silloin kun oli tyrkyllä ja miksen silloin voinut olla tälläinen mikä nyt olen. (näytän todellakin tunteeni, yhdessäolomme aikana en näyttänyt niitä NÄIN SELKEÄSTI, mutta näytin kuitenkin) Kuvittelin että juttelustamme olisi jotain hyötyä, näkisin tilanteen selkeemmin , mutta en näe, jutustelu oli vain minun yksinpuhelua, hän pääasiassa kuunteli, samassa tilanteessa edelleen

        Hän ei uskalla koska on joutunut pettymään naisiin aikaisemminkin. Miettii vaan, että oletkohan sä seuraavan riidan päätteeksi taas jättämässä hänet ja silleen. Varmuutta hän tulee tuskin koskaan saamaan sun vilpittömyydestä, jos ei uskalla enää yrittää sun kanssa. Kaverisikin pitävät häntä outona? Onko hän sitten jotenkin omalaatuinen, erikoinen sun ja niitten seurassa? Noo joo, tuskin säkään nyt jaksat koko elämääsi odottaa, uskaltaako herra tehdä jotain vielä asian hyväksi vai ei.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe