Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

125

Kommenttia

947

  1. Pakko jeesustella tässäkin asiassa, mutta mitä sitä sädekehänsä häikäisylle voi.

    "Ihmisen purukalusto sekä suolisto soveltuvat sekä liha, että kasvisruo'an syömiseen. Siinä ei ole mitään väittelemisen aihetta."

    Totta, elimistömme on sopeutunut syömään vaikka sitten kauriita, perunoita, omenoita, että ryppyisiä mummojakin.

    Mutta soveltuuko "moraalikalustomme" enää liharavinnon syömiseen? - Siitä olisi aihetta keskustella!

    Nyt aikana jolloin tajuamme liharavinnon tuottamiseen liittyvät epäkohdat, tuskasta vääntyneineen eläinten ilmeineen, istumme yhä pöntöllä paskaa lykkimässä ajattelematta lainkaan sitä mitä haaskuuta se on, että elämä iloineen ja suruineen suodattuu suolistomme läpi löytääkseen tarkoituksensa - sen pienen äänen joka syntyy kun kakkakikkare tipahtaa peräaukostamme viemäriin kastellen pakaralihaksemme - "PLUP".
  2. Ei tullut mieleen, että suuri osa eläinoikeuksien kannattajista on kaltaisiani kompromissittomia ja tinkimättömiä suhteessa eläintenhyväksikäyttöön - ei se nimi eläinoikeusaate ole mitään pelleilyä, kuten ei ole ihmisoikeusaatekaan, voit toki kutsua fanaattiseksi kiihkoilijaksi henkilöä joka ei hyväksy kuolemanrangaistusta, lapsityötä tai tyttöjen ympärileikkauksia.

    Jos jokin pilaa eläinoikeusaatteen maineen, niin he ovat kaltaisiasi matalaotsaisia spesistejä jotka loukkaantuvat ja asettuvat puolustuskannalle, kun joku ottaa vain puheeksikin (vaikka sitten eläinsuojelufoorumilla) lihansyönnin ja eläinten kidutuksen oikeutuksen, ja usein tästä on vastareaktiona primitiiviskaltainen viha ja inho eläinoikeusmyöntesiä argumentteja esittäneelle henkilölle, joka ilmeneen koko eläinoikeusidean tuomitsemisena.

    Toki voisin kätkeä kantani, ja olla epärehellinen ja valehdella, ollakseni näin hyväksytty ja joviaali keskitien eläinsuojelia, joka luonnollisesti söisi lihaa, ostaisi hurttansa kennelistä ja miellyttäisi kaikkia eikä vain PILAISI eläinoikeuksien mainetta.

    Näitä keskitienkulkijoita, eläimistä välittäviä tekopyhiä eläinihmisiä on pilvin pimein muutenkin, eli en usko, että yksi tiukan eläinoikeuaatteen kannattaja tällä foorumilla onnistuu pilaamaan mitään paitsi oman maineensa, mutta miksi hitossa välittäisin kusipäiden mielipiteistä, en ole tähän päiväänkään asti välittänyt, ja hyvin olen siitä huolimatta pärjännyt.

    Ps. Jouluja ja uuttavuotta, vegaani vallankumous lähenee!:)
  3. Miten voit edes puhua mistään vitun OE-valheesta?

    Oletko sinä ja sinun kaltaisesi tietoisia siitä, että sun ja sun kaltaistesi(?) takia joka vitun päivä tapetaan tässä maassa n.150 000 tuntevaa ja ajattelevaa, epäinhimillisissä olosuhteissa elänyttä, lapsuus- tai nuoruusiässään olevaa olentoa vuorokaudessa - ja kaikki tämä TURHAAKIN TURHEMPI kärsimys vitun makunystyröiden vuoksi - raiskaisitte lapsia tai jotain muuta yhtä kehittävää, mutta pitääkö eläinkunnan kärsiä ihmisen typeryyden, itsekkyyden ja nautinnonhalun takia.

    Ihminen on ainoa laji joka on valinnut kärsimyksen tuottamisen velvollisuudekseen, ja sitä se puolustelee oikeudellaan.