Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lammas-jr
profiilit
lammas-jr
lammas-jr
Vapaa kuvaus
Aloituksia
79
Kommenttia
2723
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tosi hyvä :D
18.10.2004 12:37
Ehkä sun pitää viedä siihen joku tietty auto. Näin luulisin kun en oo pelannu sitä peliä.
18.10.2004 11:22
Et toi BuckBeak vai miten se kirjotettiinkaan, joka on rekisteröiny nimimerkkinsä, ei ole se sama joka aloitti tän keskustelun.
18.10.2004 11:21
Kuolemattomuuden saa kun lataa erikseen sellasen modin. Nappia painaa ja kaikki on mahollista.
Ja koodeista saa hetkeksi "uutta verta" kun on pelannu peliä tylsyyteen asti ilman koodeja. Sillon saa pelaa sitä enemmän. Eikä kukaan oo pakottanu koodejä käyttämään eli turha siitä on itkee sellasille jotka niitä käyttää. Eli teitä silloin tavallaan "ärsyttää" toisten koodien käyttö.
Noh, vaikuttaako se sitten teidän anti-cheat pelaajien pelaamiseen? Ei kyllä pitäs vaikuttaa.
Vai saako se elämänne tuntumaan turhalta?
Ei todellakaan.
Pidätte vaan mielessä että koodit sun muut haksaukset on lapsille, noboille ja semmosille vähän vajaille.
Näin saatte hyvän mielen.
Mut jos ei auta niin soittakaa ihmeessä poliisille, tai palokunta paikalle tykittään vedellä. Jenkkiarmeija siinä samalla.
Heh oli kiva kirjottaa tommosta sontaa :)
Saas nähä mimmosia itQ parQ with teinix language - viestejä tulee.
18.10.2004 11:18
Vai onko tämä jonkun häirikön tyhmä kysymys ja yrittää halventaa todellisen käyttäjän nimimerkkiä? Miten ton nyt sanois. Mutta ainakin sait vastaukset kysymyksiis.
18.10.2004 11:10
Ainakin minulla. Kun asensin cd:ltä niin takkuili ja tökki mutta kun asensin Steamin kautta niin toimi kuin unelma.
18.10.2004 11:08
Kyllä sen Home Edition tekstin kuuluu hävitä. Muillakin on hävinnyt.
SP2:en ei pitäisi lukemani perusteella sotkea noita spybot ja ad-awaren tyyppisiä ohjelmia.
Windowsin muurit ja semmoset ainakin itse ottaisin pois käytöstä. Ehkä ne nyt on niin tehokkaita kuin olla ja voi mutta puolen vuoden päästä ne on yhtä huonoja ja turvattomia kuin Windowsin muuri ennen SP2 päivitystä.
F-securen jutuista en tiedä. On ollu jotain puhetta et joku ohjelma ei tunnista niitä tai jotain mutta jos oot laittanu ne päälle niin silloin ne on. Mutta ei kannata pitää päällä samaa aikaa Windowsin muurin kanssa. Silloin tieto liikkuu todella tahmeasti suuntaan ja toiseen :D
Neuvontaan voit soittaa mun puolesta vaikka ei olisi mitään asiaakaan :)
18.10.2004 11:06
Oon sanonu samaa. Mutta näille palstoille tuskin kukaan kirjottaa mitään hyvää siitä koska se on turhaa. Täällä kaikki kysyy vaan sen ongelmista.
18.10.2004 11:00
DC++ ja toisena tulee eMule.
18.10.2004 09:55
Kun ei koneella muuten oo muuta tekemistä kuin ikuinen säätäminen ja pelaaminen.
Macit on mun mielestä ankeita.
Windows, piristävä ja laaja työskentely ympäristö ongelmineen ja viruksineen :D
18.10.2004 09:53
Jos kyseessä on windows xp niin olet vaihtanut kieliasetukset Suomesta Englanniksi. Itelläni oli joskus sama juttu kun olin vaihtanut ihan testin vuoksi.
18.10.2004 09:48
Älä hyväksy messengeriin tuntemattomia henkilöitä. Ne voi poistaa siältä listasta muistaakseni kun painaa oikealla hiiren näppäimellä ja poista. Niin ei jää häiritsemään.
Sitten yks juttu on että vaihda sähköpostiosote.
Tosta ID-numeron selvittämisestä en tiedä mitään.
Ja sille tyypille ei tarvii vastata mitään jos se sanoo jotain. Joku pervo paviaani siellä vain riehuu. Eikä se ole voinu selvittää sun osotetta ellet ole sitä sille antanut. Ainakin uskon näin.
18.10.2004 09:46
Ite en paljoo tiiä nääistä mut tätä ihmettelin:
O9 - Extra button: Money Viewer - {E023F504-0C5A-4750-A1E7-A9046DEA8A21} - C:\Program Files\Microsoft Money\System\mnyviewer.dll
Mut se näyttää olevan joku Microsoftin homma. Mut mikä ihme Money Viewer on ja mitä sillä tekee?
Epäilyttää, mutta enhän näistä paljoa tiennyt :)
18.10.2004 09:20
Mutta mitä nyt tässä tarkistellut näitä viestejä niin ehkä nämä kannattaa poistaa:
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSJAVA.DLL
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSJAVA.DLL
O16 - DPF: {917623D1-D8E5-11D2-BE8B-00104B06BDE3} (CamImage Class) - http://194.240.224.222/activex/AxisCamControl.cab
Mutta älä tee mitään ennen ku joku semmonen vastaa joka todella tietää näistä jotain!!!!! (Kuten Juu [Juu on siis nimimerkki :D])
18.10.2004 09:05
...tämä on Juu:n "HijackThis-loginkorjailu" uran vaikein tapaus :D.
Mut ei se mitään. Täytyyhän nää hommat jostain aloittelijanki aloittaa. Ei ne tuu kuin taivaan lahja vaan ne pitää oppia.
Ite opin ton vikasietotilan silleen et vanhassa koneessa luki käynnistyksen jossain vaiheessa "Paina F8 päästäksesi..." niin ei ole tarvinu vaivaa kenenkään päätä täällä.
Ja useimmiten oon oppinu jotkut asiat itse. Konekkin oli alkuaikoina huollossa melko usein. Hehheh.
18.10.2004 08:47
Niin heti kun oot painanu virtanappulaa ni alat painaa F8. Ite en tiedä miten mä aina osaan painaa oikeassa kohdassa. Kai se tulee luonnostaan :D. Tai sit riippuu vähän koneestä ja sen iästä. Kuinka helpoks Microsoft nyt on tehny noi jutut.
18.10.2004 08:43
Luin tän viestin uudestaan. En tiedä miks :D
Mut jäin ihmettelee miten toi voi olla sairasta. Sehän kuuluu autourheiluun ja sitä näkyy telkassa.
Onhan se vähän paha juttu jos kuljettajaan sattuu tai jotain. Usein säästyy parilla kolhulla.
18.10.2004 08:35
Onko tätä tapahtunu aina? Jos ei niin kannattaa asentaa uudestaan.
Sitten se ei välttämättä toimi kaikin puolin sun koneen näyttisten ja tommosten kanssa.
Mutta epäilen kuitenkin että vika on pelissä. Eti googlella jos siihen olisi vaikka joku päivitys.
18.10.2004 08:31
Itelläni 40-50 ja tolla välillä se pysyy vaikka kone on koko päivän päällä.
18.10.2004 08:24
Kun käyttää niitä yleisimpiä eli ne saattaa olla luotettavimpiakin.
Itelläni on Ad-aware, Spybot, Hijack This, swchedder (joku tommonen) ja Spywareblaster. Kaikkia on suositeltu näillä palstoilla enkä muita ohjelmia tiedäkkään.
18.10.2004 08:15
128 / 137