Aina näitä samoja koodi juttuja tänne tullaan kyselemään tai pelin läpi pääsy juttuja, mutta ladatkaa semmonen juttu, että saatte kuolemattomuuden, rahaa, "loppumattomat" luotiliivit, loppumattomat ammukset, ajat stoppiin aika tehtävistä tai sun muuta. Ihan lälly peli silloin. Siihen ei tarvi kirjottaa mitään koodeja. Suosittelen että ootte ainakin kerran pelannu sen pelin läpi ilman helpotuksia.
Mun mielestä on ainakin kiva välillä purkaa kiukkuansa armeijan kanssa kuolemattomana tai virittää miljoonan tonnin painonen auto joka kulkee lähes äänen nopeutta ja jota ei pysäytä muut autot, ja joka kiihtyy huippunopeuteensa parissa sekassa ja pysähtyy täysin heti.
Vice city helpoks
7
688
Vastaukset
- Ryo_Yung
Tuossahan menee into melkein heti. Tuollaista on turha tehdä, heittää mielummin koko peli roskikseen jos tuollaista tekee, vaikka on menty peli 1-3 kertaa läpi. Ehkä pari yksinkertaista cheattia on ihan hyvä jos on mennyt kerran ja muutaman kerran läpi VC:n, mutta loppumattomat suojaliivit, ammukset, 1000tonnin painoinen rekka joka kiihtyy pikku ajassa hemmetisti ja pysähtyy sekassa: Maailman turhin asia.
- JaNzKu
Jos pelin vetää läpi monta kertaa niin ei sitä enää jaksa pelata. Koodeista saa uutta verta.
Jos sekin tympii, pistä peli syrjään muutmaksi kuukaudeksi niin jaksat taas. - Ryo_Yung
JaNzKu kirjoitti:
Jos pelin vetää läpi monta kertaa niin ei sitä enää jaksa pelata. Koodeista saa uutta verta.
Jos sekin tympii, pistä peli syrjään muutmaksi kuukaudeksi niin jaksat taas."Koodeista saa uutta verta"
Juu niin saa, harmi vain ei yhtä kauaksi aikaa kuin ilman koodeja, mitä olen kokenut. Sama juttu vaikka odottaisit kuukauden ja pelaisit taas, niin sama tylsyys tulee hetken päästä. - sd.
Ryo_Yung kirjoitti:
"Koodeista saa uutta verta"
Juu niin saa, harmi vain ei yhtä kauaksi aikaa kuin ilman koodeja, mitä olen kokenut. Sama juttu vaikka odottaisit kuukauden ja pelaisit taas, niin sama tylsyys tulee hetken päästä.Sori vaan mutta minun tietääkseni tuossa pelissä ei ole kuolemattomuus koodia...
- Ryo_Yung
sd. kirjoitti:
Sori vaan mutta minun tietääkseni tuossa pelissä ei ole kuolemattomuus koodia...
Ainut helttiä antava koodi mitä siinä saa on vain se, että antaa vain 100 hp ja sut voidaan ampua silti.
Ryo_Yung kirjoitti:
Ainut helttiä antava koodi mitä siinä saa on vain se, että antaa vain 100 hp ja sut voidaan ampua silti.
Kuolemattomuuden saa kun lataa erikseen sellasen modin. Nappia painaa ja kaikki on mahollista.
Ja koodeista saa hetkeksi "uutta verta" kun on pelannu peliä tylsyyteen asti ilman koodeja. Sillon saa pelaa sitä enemmän. Eikä kukaan oo pakottanu koodejä käyttämään eli turha siitä on itkee sellasille jotka niitä käyttää. Eli teitä silloin tavallaan "ärsyttää" toisten koodien käyttö.
Noh, vaikuttaako se sitten teidän anti-cheat pelaajien pelaamiseen? Ei kyllä pitäs vaikuttaa.
Vai saako se elämänne tuntumaan turhalta?
Ei todellakaan.
Pidätte vaan mielessä että koodit sun muut haksaukset on lapsille, noboille ja semmosille vähän vajaille.
Näin saatte hyvän mielen.
Mut jos ei auta niin soittakaa ihmeessä poliisille, tai palokunta paikalle tykittään vedellä. Jenkkiarmeija siinä samalla.
Heh oli kiva kirjottaa tommosta sontaa :)
Saas nähä mimmosia itQ parQ with teinix language - viestejä tulee.- Ryo_Yung
lammas-jr kirjoitti:
Kuolemattomuuden saa kun lataa erikseen sellasen modin. Nappia painaa ja kaikki on mahollista.
Ja koodeista saa hetkeksi "uutta verta" kun on pelannu peliä tylsyyteen asti ilman koodeja. Sillon saa pelaa sitä enemmän. Eikä kukaan oo pakottanu koodejä käyttämään eli turha siitä on itkee sellasille jotka niitä käyttää. Eli teitä silloin tavallaan "ärsyttää" toisten koodien käyttö.
Noh, vaikuttaako se sitten teidän anti-cheat pelaajien pelaamiseen? Ei kyllä pitäs vaikuttaa.
Vai saako se elämänne tuntumaan turhalta?
Ei todellakaan.
Pidätte vaan mielessä että koodit sun muut haksaukset on lapsille, noboille ja semmosille vähän vajaille.
Näin saatte hyvän mielen.
Mut jos ei auta niin soittakaa ihmeessä poliisille, tai palokunta paikalle tykittään vedellä. Jenkkiarmeija siinä samalla.
Heh oli kiva kirjottaa tommosta sontaa :)
Saas nähä mimmosia itQ parQ with teinix language - viestejä tulee.Nyt puhuimmekin koodista, ei moodista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381