kannattaako asentaa service pack 2 päivitystä?

tumpelo

kannattaako asentaa service pack 2 päivitystä?

14

1211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikonpoika

      Tästä on ristiriitaista tietoa. Jonkun kone nopeutuu, toinen saa siitä ongelmia. Mutta asennuksen voi poistaa. Ohjauspaneeli/lisää tai poista sovellutus. Se taitaa näkyä viimeisellä rivillä. Joissain tapauksissa päivitys ei ole ollut saatavilla, kun kysyntä on kova. Sen näkee update-sivulla. Tavallisella modeemilla ei kannata imuroida, siihen menee koko päivä. Mutta tilattavissa on maksuton CD, vajaan kuukauden toimitusajalla.

      • outi

        yritin poistaa tuon mutta väitti ettei löydä sovellusta.Aika outo


      • mikonpoika
        outi kirjoitti:

        yritin poistaa tuon mutta väitti ettei löydä sovellusta.Aika outo

        Asensitko sen ja tuli ongelmia? Se on tosiaan omituinenkin. Tässä "pääkoneessa" toimii loistavasti, mutta tyttärenpojan koneessa se ei tunnista päivitettyä virustorjuntaa. Kokeilin kahtakin. Nettikäänn ei yhdistä välillä, vaikka näyttää olevan toiminnassa. Poistamista en ole kokeillut. Mutta "Kyllä se siitä!" sanoi Koivisto aikoinaan...


      • outi
        mikonpoika kirjoitti:

        Asensitko sen ja tuli ongelmia? Se on tosiaan omituinenkin. Tässä "pääkoneessa" toimii loistavasti, mutta tyttärenpojan koneessa se ei tunnista päivitettyä virustorjuntaa. Kokeilin kahtakin. Nettikäänn ei yhdistä välillä, vaikka näyttää olevan toiminnassa. Poistamista en ole kokeillut. Mutta "Kyllä se siitä!" sanoi Koivisto aikoinaan...

        halusin poistaa sen koska olisin testannut johtuuko viat meidän koneessa siitä vai onko vika jossain muualla.Ei pääse kaikille sivuille esim. msn tai nordean pankkipalvelut.Ottaa aivoon ihan TOSISSAAN


      • Mikonpoika
        outi kirjoitti:

        halusin poistaa sen koska olisin testannut johtuuko viat meidän koneessa siitä vai onko vika jossain muualla.Ei pääse kaikille sivuille esim. msn tai nordean pankkipalvelut.Ottaa aivoon ihan TOSISSAAN

        on sinun puolellasi, vaikka se ei paljoa auta. Palautuksella sen kuulemma saa jokseenkin pois. Päivitykset eivät seuraa mukana.
        Sen palomuuri on kuitenkin hyvä. Se oli yksinään päällä kun yritin päivähdyttää kahtakin virusohjelmaa. Ilman sitä olisi varmasti ainakin käynnistäjävirus iskenyt. Näköjään sp2-päivitys ei sovi vielä jokaiseen laitekokoonpanoon. Tsempiä sinulle!


      • outi

        yritin poistaa mut ei onnistunut.tuli viesti ettei määriteltyä tiedostoa löydy et silleen


    • fdghk

      Ei kannata. Siitä on tullut niin paljon valituksia. Toivottavasti siitä julkaistaan jokin korjattu versio?

      • Oon sanonu samaa. Mutta näille palstoille tuskin kukaan kirjottaa mitään hyvää siitä koska se on turhaa. Täällä kaikki kysyy vaan sen ongelmista.


    • Ripe

      Ei kantsi asentaa.

    • KALIFFI

      Todella hyvä päivitys,tumpelot jotka eivät
      osaa lukea asennusohjeita loppuun saakka,
      hankkivat itselleen ONGELMIA.EI palomuureja,
      virustorjuntoja päälekäin,mieluimin omat
      päällä jotka on todennut HYVIKSI.
      PELIITTÄÄ tämän jälkeen LOISTAVASTI!!!

      • outi

        luin asennusohjeet mut kai olen niin tyhmä etten tajua niitä.kerrotko miten saan ne windowsin virustorjunnan pois toiminnasta? ku mulla on elisan tietoturvapalvelu.


      • KALIFFI
        outi kirjoitti:

        luin asennusohjeet mut kai olen niin tyhmä etten tajua niitä.kerrotko miten saan ne windowsin virustorjunnan pois toiminnasta? ku mulla on elisan tietoturvapalvelu.

        Käynistä>Ohjauspaneeli>Tietoturvake...
        Poistat Wintoosan palomuuri,virusojelman,
        oma hyväksi todettu tilalle ja se on siinä,
        kyl nyt PELITTÄÄ, eikö!!?


      • outi
        KALIFFI kirjoitti:

        Käynistä>Ohjauspaneeli>Tietoturvake...
        Poistat Wintoosan palomuuri,virusojelman,
        oma hyväksi todettu tilalle ja se on siinä,
        kyl nyt PELITTÄÄ, eikö!!?

        omat on käytössä mut ei toimi.jotkut sivut ei aukea.lauantaina se alkoi ja on pikkuhiljaa alkanut hyyttymään lopullisesti.välillä ei toimi netti ollenkaan.


    • voi pyhää yksinkertaisuutta...

      Älä asenna ja jos mahdollista, poista kaikki aikaisemmatkin päivitykset ( SP1 mukaanlukien ). Koneesi toimii varmasti paremmin ja joustavammin ainakin viruksen tekijöiden ja muidenkin hakkereiden mielestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe