Hei!
Osaisiko joku selvittää, että miten minulle vaikkapa meseen kirjoittelevan henkilön ID-numeron ja henkilöllisyyden saa selvitettyä. Minulla on jonkinlainen sairas ahdistelija, joka häiriköi minua ja vaikka blokkasin hänet meselistastani, niin hän jatkaa pommittamista toisesta osoitteesta. Voisin blokata senkin, mutta sitten tulisi kolmas osoite ja neljäs ja loputon oravan pyörä... Haluaisin saada henkilön selvitettyä, että voisin ihan kylmän tyynesti sanoa, että tiedän kuka hän on ja ilmoitus lähtee poliisille, jollei häiriköinti lopu!
Olen kyllästynyt rasvaisiin meseviesteihin ja sitäpaitsi minua pelottaa, että kyseessä on joku hullu sarjamurhaaja, joka on selvittänyt minunkin osoitteeni ja se tyyppi vaanii iltaisin jossakin pusikossa...
Auttakaa please!
ID.numeron ja henkilöllisyyden selvittäminen
2
373
Vastaukset
Älä hyväksy messengeriin tuntemattomia henkilöitä. Ne voi poistaa siältä listasta muistaakseni kun painaa oikealla hiiren näppäimellä ja poista. Niin ei jää häiritsemään.
Sitten yks juttu on että vaihda sähköpostiosote.
Tosta ID-numeron selvittämisestä en tiedä mitään.
Ja sille tyypille ei tarvii vastata mitään jos se sanoo jotain. Joku pervo paviaani siellä vain riehuu. Eikä se ole voinu selvittää sun osotetta ellet ole sitä sille antanut. Ainakin uskon näin.- Jusu
Eiköhän riitä, että ilmoitat MSN:lle häiritsijästä niin kyllä varmaan hoitavat kaverin.
http://fi.support.msn.com/contactus.aspx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923518
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442887Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202097- 1152025
- 621974