Hei!
Osaisiko joku selvittää, että miten minulle vaikkapa meseen kirjoittelevan henkilön ID-numeron ja henkilöllisyyden saa selvitettyä. Minulla on jonkinlainen sairas ahdistelija, joka häiriköi minua ja vaikka blokkasin hänet meselistastani, niin hän jatkaa pommittamista toisesta osoitteesta. Voisin blokata senkin, mutta sitten tulisi kolmas osoite ja neljäs ja loputon oravan pyörä... Haluaisin saada henkilön selvitettyä, että voisin ihan kylmän tyynesti sanoa, että tiedän kuka hän on ja ilmoitus lähtee poliisille, jollei häiriköinti lopu!
Olen kyllästynyt rasvaisiin meseviesteihin ja sitäpaitsi minua pelottaa, että kyseessä on joku hullu sarjamurhaaja, joka on selvittänyt minunkin osoitteeni ja se tyyppi vaanii iltaisin jossakin pusikossa...
Auttakaa please!
ID.numeron ja henkilöllisyyden selvittäminen
2
366
Vastaukset
Älä hyväksy messengeriin tuntemattomia henkilöitä. Ne voi poistaa siältä listasta muistaakseni kun painaa oikealla hiiren näppäimellä ja poista. Niin ei jää häiritsemään.
Sitten yks juttu on että vaihda sähköpostiosote.
Tosta ID-numeron selvittämisestä en tiedä mitään.
Ja sille tyypille ei tarvii vastata mitään jos se sanoo jotain. Joku pervo paviaani siellä vain riehuu. Eikä se ole voinu selvittää sun osotetta ellet ole sitä sille antanut. Ainakin uskon näin.- Jusu
Eiköhän riitä, että ilmoitat MSN:lle häiritsijästä niin kyllä varmaan hoitavat kaverin.
http://fi.support.msn.com/contactus.aspx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu513746- 1382543
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182521Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151983- 161446
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061334
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531053- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21988