Mikä on Half-Life CD-key ?
CD-key
5
661
Vastaukset
Se on se numerosarja siinä ohjekirjasen takana.
Yhtä cd-keytä ei voi rekisteröidä steamiin kahta kertaa.- Buck Beak
Mikä on steam ?
- hmrls
Buck Beak kirjoitti:
Mikä on steam ?
steam on valven (= firman joka on tehnyt half-lifen) pelaamisohjelma, joka tarvitaan jos haluaa pelata counter-strike 1.6:sta. sillä voi myös pelata muita valven pelejä, kuten half-lifeä ja opposing forcea. pelkkä steamin lataaminen ei riitä, vaan siihen on tehtävä oma käyttäjätili joka vaatii yhden cd-keyn rekisteröimisen. aika sekava selitys mutta yritä ymmärtää
hmrls kirjoitti:
steam on valven (= firman joka on tehnyt half-lifen) pelaamisohjelma, joka tarvitaan jos haluaa pelata counter-strike 1.6:sta. sillä voi myös pelata muita valven pelejä, kuten half-lifeä ja opposing forcea. pelkkä steamin lataaminen ei riitä, vaan siihen on tehtävä oma käyttäjätili joka vaatii yhden cd-keyn rekisteröimisen. aika sekava selitys mutta yritä ymmärtää
Vai onko tämä jonkun häirikön tyhmä kysymys ja yrittää halventaa todellisen käyttäjän nimimerkkiä? Miten ton nyt sanois. Mutta ainakin sait vastaukset kysymyksiis.
- Buck Beak
lammas-jr kirjoitti:
Vai onko tämä jonkun häirikön tyhmä kysymys ja yrittää halventaa todellisen käyttäjän nimimerkkiä? Miten ton nyt sanois. Mutta ainakin sait vastaukset kysymyksiis.
Mikä on valve ?
Ja mä en oo mikää häirikkö MÄ OON AITO JA ALKUPERÄNEN BUCKBEAK JA BUBBLES JA RUBBLES JA MÄ OON 11V !!! ja kaikki muut on huijarei !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833338
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442777Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742316- 612288
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512221Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162206Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202007Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv211993- 621934
- 961790