Mitä ihmeen sählinkiä tällä paltalla on jostain nimimerkeistä? 80 prosenttia viesteistä on tollaista paskaa(tämä mukaan lukien), ettei täällä oikein viihdy. Kuka on buckbeak ja sama on varmaan rubbles sun muut, mutta vittu ketään EI KIINNOSTA!!!
Bubblesrublesbuckbeak
19
982
Vastaukset
- Se sama Ruttuperse
Eli jos kirjottelet tänne palstalla, niin ei sulla pakko ole olla sitä samaa nimimerkkiä aina olla vaan kirjota ihan millä vaan. Ei siitä nimimerkistä tarvi niin helvetisti souvailla sen takia, että haluaa kaikkien tietävän, että juuri se ja se on tää joka on päässy jonkun pelin miljoona 101%läpi!!! Huomion kipee kersa perkele. Ketään ei kiinnosta.
- buckbeak org
mua kiinnostaa, ja olen päässyt 101% läpi vice cityn
- tubbless
hinaa itseäsi feikki, alä halveeraa buckbeackia.
- rubbless
olen huippu pelaaja, kysykää mitä vain???? mä vastaan
- bubless
zau vaan vice cityn pelaajat, mää oon aito buckbeack ja rubbles ja tubbles ja bublless....
et silleen.
PUHUTAANPA VALISTÄ ASIAA::: PITÄKÄÄ KALASET KÄTENNE EROSSA MUN NIMIMERKEISTÄ- Mitzy
Vittu ketään ei kiinnosta pätkän vertaa
teidän tyhmät nimi ongelmat!!!
Niinkun tän keskustelun alottaja
sanoikin niin tän palstan 80%
on näitä vitun '' mä oon oikea'' ''et oo vaa nmä!'' Ketään ei perkele kiinnosta vitttu
mikään teidän tyhmät nimihommelit!!
Huomion kipeitä on jokaiset jotka väittää
olevansa oikea BuckBEak sun muut!!!
Vittu 16 v alkaa vähän vituttaa kun täytyy
lukea tommosten 1 vuotiaiden kakaroiden
viestejä!!! Väittäkää vittu mitä vaan,
ketään ei kiinnosta!! Ja turha alkaa
sanomaan etten oikeasti oo 16v!!!
BuckBeakit, pitäkää ne yli suuret turpanne kiinni!!
Hei sinä hubblerubblebuggles mikä lie niin jos pidät sen pääs kiinni jos joku käyttää sun nimimerkkiä. Ja helpottais jos rekisteröisit nimimerkkis niin kukaan ei voi käyttää sitä.
- buck beak
saatanan lammas paska ala mua neuvoo sillä mä oon 10v ja hakkaan sut :(
- ....................
buck beak kirjoitti:
saatanan lammas paska ala mua neuvoo sillä mä oon 10v ja hakkaan sut :(
10 WEEE!????tommone penikka,
painu takas äitis vittuu ja kasvata aivot
siel!!!!!!!!!!!! .................... kirjoitti:
10 WEEE!????tommone penikka,
painu takas äitis vittuu ja kasvata aivot
siel!!!!!!!!!!!!Kasva eka aikuseks ennen ku rupeet riehumaan. Sitä paitsi gta pelit on k-18. Ala ikäset pelaa noit mut 10v on liian vähän.
- ääliö
joo joitaan kiinnostaa mut sua paslaa ei kiinnosta
- Ryo_Yung
Tässä ihmisille kätevä keino, jos ei kiinnosta rubblesit sun muut bubblesit.
Jos hän kirjoittaa esim. mä pääsinkin 101% läpi niin kuin eilenkin, niin älkää huomioiko. Sama juttu toistuu sitä mukaan kuin kirjoitatte ja buckbeack lapsi saa huomionsa. Älkää huomioiki hänen viestejää, silloin huomio lytistyy.- BuckBeaK
yhdyn äskeiseen. Älkää huomioiko sitä saatanan pikku
bubbles/tubbles/rubbles kakaraa! - BuckBeaK
bubbles/tubbles/rubbles kakaraa! - assa
BuckBeaK kirjoitti:
bubbles/tubbles/rubbles kakaraa!Paraskin puhuja!
- Ryo_Yung
BuckBeaK kirjoitti:
bubbles/tubbles/rubbles kakaraa!Tarkoitin lähinnä sinua, enkä muuta.
Ryo_Yung kirjoitti:
Tarkoitin lähinnä sinua, enkä muuta.
Et toi BuckBeak vai miten se kirjotettiinkaan, joka on rekisteröiny nimimerkkinsä, ei ole se sama joka aloitti tän keskustelun.
- Ryo_Yung
lammas-jr kirjoitti:
Et toi BuckBeak vai miten se kirjotettiinkaan, joka on rekisteröiny nimimerkkinsä, ei ole se sama joka aloitti tän keskustelun.
Saattaa hyvin ollakin...
- Aiheen aloittaja
lammas-jr kirjoitti:
Tietenkään ei ole koska minä aloitin tämän aiheen ja eikös siitä tule juuri ilmi, että olen kyllästynyt tämän kyseisen "Buckbeakin" sekoiluun tällä palstalla ja ennen kaikkea nimimerkki sekoiluun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671