Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lammas-jr
profiilit
lammas-jr
lammas-jr
Vapaa kuvaus
Aloituksia
79
Kommenttia
2723
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikö sen pelin kansiosta tai cd:ltä löydy mitään vdeotiedostoa?
Fraps nimisellä ohjelmalla voit kokeilla. Kokeiluversiolla sai muistaakseni vain 30sek pätkiä kerrallaan, mutta kun näytät olevan ware-asiantuntija niin ei pitäis olla ongelma :D
08.04.2005 21:27
Se on helppoa. Lataat sen tiedoston vaikka työpöydälle. Siteen kaksoisklikkaat sitä ja seuraat ohjeita. Ei siinä ole kuin pari kohtaa ja ohjelma on asennettu. Sitten voit poistaa sen tiedoston minkä latasit.
Käyttäminen on ihan samanlaista kuin ton Internet Explorerin kanssa. Tai laita joku kaveri asentamaan.
08.04.2005 08:13
Ootko koittanu asentaa uudestaan? Onko koneeseen laitettu uus näyttis tai jotain muuta vaihdettu?
Ootko koittanut asentaa ET:hen 2.60 päivitystä?
En tosiaankaan tiedä. Voi olla jotain näyttis/muisti juttuja.
Kannattaa kysyä Peliplaneetan keskusteluista. http://www.peliplaneetta.net/keskustelut/
08.04.2005 08:07
Kaikest pitää alkaa pilkkua nussimaan.
Sitten vastaus kysymykseen: Kyllä se toimii, mutta seiniä ei ole kiva ampua yksin.
http://www.csfi.net/bbs/viewtopic.php?t=5258&highlight=zbot
07.04.2005 21:04
Siis jos koneella on Simssille liian vähän tilaa, niin tuskin se Windows siitä ilmottaa???
07.04.2005 12:28
Lainattu toiselta foorumilta:
"Menepä Ohjauspaneeli - Järjestelmä - Lisäasetukset - Käynnistymisen ja palautumisen asetukset ja ota ruksi pois automaattisesta uudelleenkäynnistyksestä. Sitten näet koneen kaatuessa sen sinisen ruudun, jos kaatumista ei aiheuta virtakatko. Sinisellä ruudulla on paljon tekstiä ja vähän asiaa, mutta siinä saattaa olla moduulin nimi, jossa kaatuminen tapahtui. Siitä voi hyvällä tuurilla saada vinkkiä."
07.04.2005 09:39
Luulen että se punkbusteri tai ite peli pitää päivittää. En tiiä miten, mutta mullahan ei ole tuommoista ongelmaa.
07.04.2005 09:32
Ja sulla on näköjään kokemusta xiiteistä. Kyllä toi tulee ihan muutenkin.
06.04.2005 22:38
Paljon parempi ostaa kunnollinen digikamera, missä on web-kamera mahdollisuus. Saat kaikki haluamasi jutut ja enemmänkin. Mikrofonista en tiedä.
Muussa tapauksessa kannattaa tutustua Logitechin kameroihin. Ite maksoin 99€ joskus ja olen ollut tyytyväinen. Kuvanlaatu on todella hyvä ja siinä on mikki. Still kuvista tulee pieniä, enkä tiedä voiko sitä muuttaa. Kelpaa mulle. En nyt muista tarkempaa mallia, mutta voin ilmoitella myöhemmin.
06.04.2005 14:58
Älä polta Media Playerillä. Riittää varmaan jos teet Data Cd:n tai jonku vastaavan.
Xp:ssä homma toimii valitsemalla biisit ja painamalla oikeeta hiirulaista > lähetä ja laitat siihen sen polttan aseman.
06.04.2005 12:55
Kyllä pitäs Ad-Awarella lähteä semmoset kuvakkeet. Siis nehän on jotain täyttä p*skaa mitä sulle on ilmestynyt sinne. Onko Ad-Aware päivitetty? Entäs F-Secure? Luulis kyllä olevan joku automaattinen päivitys.
06.04.2005 10:21
Yllätys yllätys, palomuuri tuli nyt ensimmäisenä mieleen. Löysää asetuksia. Selaimenkin asetukset voivat olla tiukalla.
06.04.2005 10:17
Mulla on scripti eikä ole mitään virusta ollut. Ollut jo ainakin vuoden ja eilen löyty viimeksi joku harmiton virus. Jos joltain hakkeri-sivulta yrität sitä scriptiä lataa, niin en ihmettele. Sillä scriptillä on muuten oma kotisivukin, mistä sen saa kaikkein turvallisimmin.
06.04.2005 09:21
Skannaa kone Ad-Awarella ja Spybotilla. Älä avaa selainta tämän aikana etkä tämän jälkeen ennenkuin olet käynnistänyt koneen uudestaan. Mullakin ollut vaikka mitä palkkeja siinä IE:ssä.
Sitten kannattaa asentaa Spywareblaster joka estää kakkoja asentumasta koneelle.
Tämän jälkeen voit vielä kattoo tolla Hijack Thissillä.
06.04.2005 09:11
Voisin varmaan selitellä moneen muuhunkin paikkaan eikä kukaan uskoisi. Menis koko palsta tukkoon. Kuvittelen itseni jo tuoli kädessä keittiöön.
Ei mulle mitään kauheen kummallista oo tapahtunut. Paitsi pari yötä sitten... Omistan siis rummut ja olin kuulevinani ihan kuin joku olisi tökkässyt jotain rumpukalvoa. Voihan ne itestäänkin silleen jännästi kun niitä hakataan, mutta kyllä siinä oli kusi housussa (ei oikeasti), kun nukun samassa huoneessakin. Sinä yönä olin kuulevinani paljon muutakin, mutta en niistä jaksanut murehtia vaan aloin nukkumaan.
06.04.2005 08:47
Poista se, niin toimii. Tai kokeile riittääkö sulkeminen, jos sulla on se päällä.
06.04.2005 08:38
Mutta onhan niissä lavastetuissa kuvissa jotain virheitäkin. Tai voi olla. Kato vielä onko tietokoneen tai teksti-tv:n kello pysähtynyt :D
Tuollaista on vaikea uskoa. Aika rakka tapaus jos on totta. Mitä jos se tapahtuu uudestaan?
05.04.2005 20:32
"kissa ei ole suomen luonnonvarainen eikä näin ollen siis pärjää ulkona"
Sun kissoista en tiedä, mutta meidän kissa pärjää ulkona vaikka viikon jos se niin tahtoo. Ja mielellään käy ulkona. Menee aina yöksi ja tulee joskus aamulla 10 aikaan takaisin.
Leikattu se on ja annetaan juosta ulkona. Ei se mene meidän hehtaaripihalta minnekkään.
05.04.2005 17:16
DC++ lataa, asenna ja lue ohjeet. Kaikki löytyy googlella. Myös ohjeet tietenkin ja vielä Suomeksi.
Toi on ohjelma, millä voit ladata musiikkia koneellesi toisiltä käyttäjiltä.
05.04.2005 14:20
Sellasta servua ei olekkaan missä saisi käyttää jotain huijaus juttuja. Pelkään pahoin, että sinun on opeteltava pelaamaan. Kun aloitin joskus kauan sitten CS:än pelaamisen, niin viikon hakkaamisen jälkeen oli hyvä jos sain 3 tapettua pelin aikana. Olen ollut niinkin toivoton tapaus.
05.04.2005 14:08
37 / 137