Mitä tarkottaa käytännössä liian vähä levytilaa? Mulla on C-asemalla 2,6 gigaa tyhjää ja D:llä melkein neljä. Onko se liian vähä levytilaa Simssin toiminnalle? (kakkosen yliopiston)Vai johtuuko mun vaikeudet just siitä että yliopisto on D:llä vaikka peruspeli on D:llä?
Meniköhän vähän sekavaksi. :) Yritän vaan saada vakuutusta siitä, että kuulun niihin onnettomiin joilla sims ei kunnolla toimi vain koska sims ei itse kunnolla HALUA toimia. :D
"Liian vähän levytilaa..."
5
326
Vastaukset
- mr.sixty
Olen kuullut että se johtuisi vaan siitä että sims on niin valtava peli joka vaatii koneelta hirveesti. kuulemma ihan uusimmissakin koneissa sims aiheuttaa sen että koneen mielestä on liian vähän levytilaa. ei siis kannata huolestua.
- piip
Sims 2 vaatii kiintolevytilaa 3.5 gt ja yliopisto 1 gt. Lisää tilaa olisi hyväksi sinulla. Perheiden ym tallettaminenkin kun vie tilaa.
Koneella kannattaa olla aina vähintään 1 gt vapaata taikka se saataa alkaa hidastella pahemman kerran. Kannattaa poistella turhia tiedostoja ja myös eheyttää molemmat levyt. - *lumina*
Olin vissiin vähäsen epäselvä. Meinaan, että mulla on noin paljon koneella tyhjää tilaa, kun sims on jo asennettuna. Kun kuulemma sims toimii vaan paremmin sillon, kun asemat ei ole ihan täynnä.
Minusta siis tämä meidän kone ei ole mitenkään tupaten täynnä tavaraa, kun kerran on useampi giga tyhjää vielä. Mutta isukki väittää kovasti että tilaa on niin vähän ja siksi sims kiukuttelee mulle.- SimsSisters
...oli vähän saman laisia ongelmia, mut sitten ku eheytin oman asemani niin sims alkoi toimimaan paremmin. Ja toinen juttu voi olla se et sun näytönohjaimen tehot ei riitä. Itselläni on 256Mb näytön ohjain ja sillä simssi vasta rupesi pelittämään kunnolla, 128Mb näytön ohjaimella simssi toimii, mutta tökkii vähän ja 64Mb näytönohjaimella simssiä ei edes kannata pelata kyllä toimii, mut hermot menee tökkimiseen... En tiedä oliko tästä yhtään apua, voi se vika olla ihan jossain muuallakin, kuten esim pelissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a505739Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,444372Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1483959Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K913640Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii702864Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1052507Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut401859Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561826Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2271671Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä331451