Kamalaa

Pelokas

Siis viime yönä tapahtui jotain tosi outoa. Dee Dee Ramonen haamu kummitteli minulle. Jos joku ei tiedä, niin Dee Dee oli Ramones-bändin jäsen, joka kuoli jokunen vuosi sitten heroiinin yliannostukseen.

No, ok. Se oli oikeistaan unta, mutta silti totta. Kerron nyt mitä unessa tapahtui:

Unessa olin nukkumassa sängyssäni. Yhtäkkiä heräsin yhteen Ramonesin biisiin, joka kaikui keittiöstä. Nukahdin uudelleen. Pian avasin taas silmäni. Kello oli 3:03 yöllä. Näin, kuinka hahmo seisoi sänkyni vieressä. Kiljaisin: Dee Dee, älä!!! Pian juoksin keittiöön ja "Dee Dee" yritti heittää minua rannekellolla. Kello kuitenkin lensi seinää päin ja minä pääsin karkuun. Keittiössä minä nappasin nopeasti tuolin ja ikäänkuin yritin pitää sitä varalla, jos vaikka se kummajainen sattuisikin seuraamaan minua.

Tuo äsköinen oli unta. Sitten oikeeseen elämään:

Heräsin unestani sekavana keittiön tuoli kädessä. Kello oli jotain 3:05. Laitoin tuolin takaisin, mutta pelkäsin edelleen. Pian pääsin takaisin sänkyyni. Aamulla sitten heräsin. Katsoin ja huomasin, että huoneeni oli aivan sekaisin. Katsoin maahan ja näin siinä rannekelloni, jonka "haamu" heitti siihen unessani. Katsoin kelloa ja huomasin, että se oli pysähtynyt aikaan: 3:03. Olin aivan kauhuissani. Menin keittiöön ja näin maassa tuolin, jota olin yöllä pidellyt. Pian katsoin seinäkelloa ja huomasin, että se oli pysännyt myöskin aikaan 3:03. Oudointa oli vain se
, etten minä ainakaan sitä pystynyt pysäyttämään, koska saavuin keittiöön vasta pari minuuttia myöhemmin (3:05).

Se siis oli aivan kamalaa. Tämä ei ole provo!

16

2517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoittajan omasta mielestä

tässä jutussaa se "pointti" ?
      Minä ainakaan en sitä nimittäin tajunnut.

• Pelokas

Vähän vaikeaa itsekään sanoa. Sanon vain, että jotain yliluonnollista tähän liittyi koska ne kellot oli pysänny samaan aikaan. Se "kummitus" on silti voinut olla mikä vaan. Kuuntelin illalla Ramonesia ja se Dee Dee ehkä jäi siitä mieleeni. Joku tai jokin minun huoneessani kuitenkin oli. Toivottavasti tämä vähän selvitti tuota sekavaa tarinaa.

• Pelokas kirjoitti:

Vähän vaikeaa itsekään sanoa. Sanon vain, että jotain yliluonnollista tähän liittyi koska ne kellot oli pysänny samaan aikaan. Se "kummitus" on silti voinut olla mikä vaan. Kuuntelin illalla Ramonesia ja se Dee Dee ehkä jäi siitä mieleeni. Joku tai jokin minun huoneessani kuitenkin oli. Toivottavasti tämä vähän selvitti tuota sekavaa tarinaa.

No eipä tuota tarvii uskoa, mutta jännältä kuullosti. Mietitäänpäs... miten voit jotain haamua huitoa tuolilla? No okei, kuka vaan olisi paniikissa hakenut jotain kättä pidempää.

Sun kotona on varmaan aika pysähtynyt. HEHHEHAalkgl... Miten uskallat enään nukkua siellä?

Olisi hienoa jos ottaisitte kuvia tämmöisistä tapahtumista ja laittaisitte nettiin. Nykyään luulisi jokaisella olevan jonkin näköinen digikamera tai skanneri.

• Pelokas
        lammas-jr kirjoitti:

No eipä tuota tarvii uskoa, mutta jännältä kuullosti. Mietitäänpäs... miten voit jotain haamua huitoa tuolilla? No okei, kuka vaan olisi paniikissa hakenut jotain kättä pidempää.

Sun kotona on varmaan aika pysähtynyt. HEHHEHAalkgl... Miten uskallat enään nukkua siellä?

Olisi hienoa jos ottaisitte kuvia tämmöisistä tapahtumista ja laittaisitte nettiin. Nykyään luulisi jokaisella olevan jonkin näköinen digikamera tai skanneri.

No kyllä tuo kannattaisi uskoa. Se nimittäin on totta. Ja se tuolihomma oli aivan tyhmää. Ensiksi luulin, että se oli joku psykopaatti tai murtovaras, joka olisi tunkeutunut sisään. Aamulla vasta tajusin, että mitä oli tapahtunut. Ja aamulla vasta tajusin järkyttyä jutusta.

Ja pakkohan on uskaltaa omassa kodissaan nukkua.

Digikameraa tai skanneria en omista. Ja eihän nuo kuvat mitään olisi hyödyttänytkään. Kuka vaan voi koska vaan kaataa tuolin ja pysäyttää kellonsa, jotta saisi "yliluonnollisen" kuvan.

• Pelokas kirjoitti:

No kyllä tuo kannattaisi uskoa. Se nimittäin on totta. Ja se tuolihomma oli aivan tyhmää. Ensiksi luulin, että se oli joku psykopaatti tai murtovaras, joka olisi tunkeutunut sisään. Aamulla vasta tajusin, että mitä oli tapahtunut. Ja aamulla vasta tajusin järkyttyä jutusta.

Ja pakkohan on uskaltaa omassa kodissaan nukkua.

Digikameraa tai skanneria en omista. Ja eihän nuo kuvat mitään olisi hyödyttänytkään. Kuka vaan voi koska vaan kaataa tuolin ja pysäyttää kellonsa, jotta saisi "yliluonnollisen" kuvan.

Mutta onhan niissä lavastetuissa kuvissa jotain virheitäkin. Tai voi olla. Kato vielä onko tietokoneen tai teksti-tv:n kello pysähtynyt :D

Tuollaista on vaikea uskoa. Aika rakka tapaus jos on totta. Mitä jos se tapahtuu uudestaan?

• Pelokas
        lammas-jr kirjoitti:

Mutta onhan niissä lavastetuissa kuvissa jotain virheitäkin. Tai voi olla. Kato vielä onko tietokoneen tai teksti-tv:n kello pysähtynyt :D

Tuollaista on vaikea uskoa. Aika rakka tapaus jos on totta. Mitä jos se tapahtuu uudestaan?

No hehheh :D

No ei sille mitään voi jos se uudestaan tapahtuu. Pitää varmaan ostaa haulikko ja mennä se kainalossa nukkumaan. Vaikkei "kummitteleva tyyppi" vahingoittuiskaan, niin ainakin koko talo heräis ja tulis kattomaan että mitä tapahtu.

En jaksa enää väitellä tästä. Se tapahtu mulle. Piste. Ja vaikeaahan tuollaista on uskoa. Odotas vaan kun sulle tapahtuu jotain tällaista. Kyllä meinaa alkais sunkin kirjotuksias kummituspalstalle ilmestymään :D

• Pelokas kirjoitti:

No hehheh :D

No ei sille mitään voi jos se uudestaan tapahtuu. Pitää varmaan ostaa haulikko ja mennä se kainalossa nukkumaan. Vaikkei "kummitteleva tyyppi" vahingoittuiskaan, niin ainakin koko talo heräis ja tulis kattomaan että mitä tapahtu.

En jaksa enää väitellä tästä. Se tapahtu mulle. Piste. Ja vaikeaahan tuollaista on uskoa. Odotas vaan kun sulle tapahtuu jotain tällaista. Kyllä meinaa alkais sunkin kirjotuksias kummituspalstalle ilmestymään :D

Voisin varmaan selitellä moneen muuhunkin paikkaan eikä kukaan uskoisi. Menis koko palsta tukkoon. Kuvittelen itseni jo tuoli kädessä keittiöön.

Ei mulle mitään kauheen kummallista oo tapahtunut. Paitsi pari yötä sitten... Omistan siis rummut ja olin kuulevinani ihan kuin joku olisi tökkässyt jotain rumpukalvoa. Voihan ne itestäänkin silleen jännästi kun niitä hakataan, mutta kyllä siinä oli kusi housussa (ei oikeasti), kun nukun samassa huoneessakin. Sinä yönä olin kuulevinani paljon muutakin, mutta en niistä jaksanut murehtia vaan aloin nukkumaan.

• Nainen

Joskushan unet ovat erittäin paljon toden tuntuisia! Ehkä et oikeasti herännytkään yöllä vaan heräsit unessasi? Käveletkö unissasi? Olisitko voinut itse aiheuttaa tuolin liikkumisen...ja kenties vahingossa huitaissut kellon lattialle?
      Kellon pysähtymisestä en osaa sanoa...se ei varmasti sattumaa voi olla. Olisitko sitten itse voinut pysäyttää nekin!
      Voihan se silti tottakin olla vaikka kuulostaa kovin uskomattomalta :)
      Maailmassa on paljon kaikenlaista outoa jota me ihmiset saamme vain ihmetellä. Itsellenikin on tapahtunut yhtä ja toista...

• Pelokas

Tämä oli jo liiankin todentuntuinen. Entä jos joku vaikka puukottais mua mun unessa? Mä syksyisin varmaan keittiöön ja iskisin puukon omaan rintaani. Jos tämä unta oli niin se oli tosi todentuntuista. Tämä koko tilanne oli kuitenkin sekava. Ja herätessäni olin OIKEASTI keittiössä tuoli kädessä.

Voisit sinäkin silti kertoa omia kokemuksiasi. Kiinnostaisi kuulla.

• Pelokas kirjoitti:

Tämä oli jo liiankin todentuntuinen. Entä jos joku vaikka puukottais mua mun unessa? Mä syksyisin varmaan keittiöön ja iskisin puukon omaan rintaani. Jos tämä unta oli niin se oli tosi todentuntuista. Tämä koko tilanne oli kuitenkin sekava. Ja herätessäni olin OIKEASTI keittiössä tuoli kädessä.

Voisit sinäkin silti kertoa omia kokemuksiasi. Kiinnostaisi kuulla.

Ehkä sää oot nuita mun kokemuksia jo lukenukki! Kirjoitin ton edeltävän jutun "Nainen" nimellä. Netti vähän tökki enkä päässy suosiolla rekisteröitymään sisään...

• Pelokas
        Neitonen79 kirjoitti:

Ehkä sää oot nuita mun kokemuksia jo lukenukki! Kirjoitin ton edeltävän jutun "Nainen" nimellä. Netti vähän tökki enkä päässy suosiolla rekisteröitymään sisään...

Jep. Noi sun jutut on niin legendaarisia, ettei niitä voi jättää lukematta :)

• Pelokas kirjoitti:

Jep. Noi sun jutut on niin legendaarisia, ettei niitä voi jättää lukematta :)

Vai legendaarisia! No kiitoksia vaan :)
        Kiva että joku jaksaa niitä munki juttuja lueskella...

• Noita-Nainen

Yksi teoria on se, etta nait "action-unta" ja osallistuit siihen itsekin kuin unissakavelijat konsanaan...(hehan saattavat kuulemma vaikka leikata ruohoa nakuna unissakavelyn aikana...);)

Toinen teoria on, etta kyseinen heppu tosiaan "vieraili" luonasi ja kaytti unitilaasi "porttina" paastakseen luoksesi/tajuntaasi...

Miksi heppu villiintyi? Ilmeisesti siksi, koska naytit selkeasti pelkaavasi hanta.

Poltergeis-ilmiotkin pahenevat aina kun joku todella osoittaa pelkaavansa.

• Luulen myös, että ketjun aloittaja näki "vain" unta ja käveli unissaan kaataen tuolit, mutta se ei kyllä selitä kellojen pysähtymistä.

Pelkohan on voimakas tunnetila, josta henki voi kerätä energiaa (silloin ne voivat pystyä isoinkin asiohin ja ovat väkivaltaisempia) ja voi myös houkutella niitä paikalle.

-Orson

• Johnny

Kauheit noi punkkarit

• Pelokas

Punk tappaa...hitaasti mutta varmasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      50
      5739
    2. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      44
      4372
    3. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      148
      3959
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      91
      3640
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      70
      2864
    6. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      105
      2507
    7. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      40
      1859
    8. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      56
      1826
    9. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      227
      1671
    10. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1451
    Aihe