Siin pelis ei mun punkbuster toimi. Oon kyllä laittanu sen päälle mut mut kikataan kaikist servuist punkbusterin takii. Apuja!
Tarviin apuu enemy-territoryyn
6
494
Vastaukset
- sometimes
se on ärsyttävää
Luulen että se punkbusteri tai ite peli pitää päivittää. En tiiä miten, mutta mullahan ei ole tuommoista ongelmaa.
- hatamoto
lammas-jr kirjoitti:
Luulen että se punkbusteri tai ite peli pitää päivittää. En tiiä miten, mutta mullahan ei ole tuommoista ongelmaa.
terve! Osaatko kertoa mikä on vikana ku meen peliin ruutu muuttu parin sekunnin kuluttua vaaleammaksi ja äänet jää jumiin ja tulee viesti et ET on suorittanut laittoman toiminnon ja se lopetetaan!?!? ei ole ennen mitään ongelmia ollu... en oo mikään tietokone ihminen enkä kummoisia tajua n'ist jutuist..
hatamoto kirjoitti:
terve! Osaatko kertoa mikä on vikana ku meen peliin ruutu muuttu parin sekunnin kuluttua vaaleammaksi ja äänet jää jumiin ja tulee viesti et ET on suorittanut laittoman toiminnon ja se lopetetaan!?!? ei ole ennen mitään ongelmia ollu... en oo mikään tietokone ihminen enkä kummoisia tajua n'ist jutuist..
Ootko koittanu asentaa uudestaan? Onko koneeseen laitettu uus näyttis tai jotain muuta vaihdettu?
Ootko koittanut asentaa ET:hen 2.60 päivitystä?
En tosiaankaan tiedä. Voi olla jotain näyttis/muisti juttuja.
Kannattaa kysyä Peliplaneetan keskusteluista. http://www.peliplaneetta.net/keskustelut/
- unhappy-joe
Minulla itsellä ei ole ollut tuollaista onkelemaa mutta ehdottaisin että poistat kokonaan Enemy Territoryn siis ihan kaikki tiedostot ja Punkbusterin siinä samalla. Laita vielä Windowsin hakuun hakusanaksi Enemy Territory tai Punkbuster ja poista ne tiedostot ja lataa joltain sivulta ihan uusi Enemy Territory. Siinä on Stefan vinkki.
- minä
...niin, että siellä missä se nyt on asennettukaan, siellä pääkansiossa pitäs löytyy joku CFG.tiedosto.aukase se vaikka muistiolla ja kirjota /pb_security 0 niin ei enää kickaa ja peli toimii :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661