krista.lehtola

.. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
8
Kommenttia
287
- olen taas täälläMoikka taas! :) on ollut tässä kaikkee muuta nii ei oo jaksanu täällä käydä teitä kiusaamassa..:D no ei vaa.. en oikee e24818
- OLEN TAAS TÄÄLLÄ...:PMoi kaikki!! Minäpä se täällä taas.. On ollut tässä ihan oikeetakin elämää nii ei oo täällä ehtiny paljoo pyöri.. Mutta8494
- hmm..Kirjoitin sillon joskus että syömishäiriöstä voi parantua.. Onnistuin ja elin onnellista elämää mutta nyt stressin ja mu1464
- mistä on kysymys?.Voisiko joku LYHYESTI kertoa minulle mistä adventismissa on kysymys?? mulla ei ole MITÄÄN tietoa..ja halusin vähän sivi38905
- Jumala tuntee sut!Tää on Juha Tapion biisi..aivan ihana sellanen joka kertoo siitä miten Jumala tietää meijät kaikki ja Hän haluaa auttaa1192887
- Kertokaa joku teenkö väärin jos käyn kasteellaHei! Olen siis luterilainen mutta asun hellari perheessä. Eli olen tottunut molempien tapohin. Nyt olen alkanut miettim341611
- syömishäiriöstä voi parantua!!haluan kertoa teille oman tarinani. Olen nyt 16-vuotias. kohta 17.jes! opiskelen tarjoilijaksi 100km. päästä perheestä5989
- Miksi kaikki tieto luetaan kirjasta???Hei! otsikossa tosiaan oli jo se kysymys mikä mua on vaivannut jonkin aikaa. Meillä käy Jehovan todistajia nykyään aik8695