Moi kaikki!! Minäpä se täällä taas.. On ollut tässä ihan oikeetakin elämää nii ei oo täällä ehtiny paljoo pyöri..
Mutta mikää ei olekkaa muuttunu..samat asiat pyörii kuukaudesta toisee... ;)
Täytyy ihan myöntää että uskojutut on tainnu kyllä vähän multakin jäädä..ei tosin teidän ansioistanne vaan ihan kiireiden takia..ei vaan ole ollut aikaa..siis tekosyyhän se on. aikaa löytyy aina jos vaan haluaa..:D Mutta kyllä minä taas saan siitä uskosta kiinni ja elämä muuttuu parempaa vaikka ei siinä nyttenkää mitää valittamista ole..ihan kivaa on ollu mutta jotenki tyhjä olo sisältä...
OLEN TAAS TÄÄLLÄ...:P
8
478
Vastaukset
- Lopen kyllästynyt
Voisit varmaan ryhtyä kirjoittamaan säännöllisesti tuonne vanhoillislestadiolaispalstalle.
Vai että tulit takaisin. No, niinhän sitä sanotaan että mikäs pahan tappaisi. Ei kyllä ole ollut yhtään ikävä.
- Tristar
Odotan innolla logiikan tähtihetkiä! :D
***- hänellä
taipumus yltää hiuksia nostattavaan menoon (hyvä jos niin) :)
siinä tapauksessa odotan mielenkiinnolla hänen ja kössin keskusteluja. - Tristar
hänellä kirjoitti:
taipumus yltää hiuksia nostattavaan menoon (hyvä jos niin) :)
siinä tapauksessa odotan mielenkiinnolla hänen ja kössin keskusteluja.enemmänkin ehkä semmoista myötähäpeäkamaa. Yltiönaivismia pahoinvointiin saakka. Herttaisesti!
Hyvä Huomenta sulle Rakas sisko !!
- konna
jos shoppailu auttaa pääsemään uskonnosta eroon, niin silloin sekään ei ole täysin turhaa puuhaa:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788