reijokp

Hahaa!
Aloituksia
152
Kommenttia
403
- 1121
Anteeksipyyntöni Soneralle
Minulle soitettiin tänään Sonerasta ja minulle puhuttiin näin "Olemme seuranneet toimintaasi ja saamme kyllä selville mi1120T.T.L.
Mitä mieltä tästä? 1. luku: Ateriaa laittamassa Teo on juuri laittamassa ateriaa hänen hienossa suihkussaan, jossa on1120- 2113
Wrum wrum!
Ensin otetaan kädet wrum wrum sitten jalat wrum wrum ja lopuksi se wrum wrum ... wrum wrum wrum teille kaikille!1110Täällä on näköjään...
...IHMISIÄ! Hähähää! Tervetuloa! Menen laivalle tänään Johanna Pakosta katsomaan...enkä piittaa vaikka meressä olisi IH1105Osaan pohoa soomi!
Jihuu! Tajusin tänään että osaa pohoa soomi! Mina olla myös kanslainen Soomin!!! Minä pian julkaista levy jossa biisit s1103Sohvanheitto - hyvä lajivalinta
Keksin joskus pienenä sellaisen lajin kuin sohvanheitto (vai oliko se sohvaheitto???) No joka tapauksessa siinä heitetää196Still Virgin - kova bändi!!!
Onko kuullut sellaisesta bändistä? Perustin sen muutama vuosi sitten. Idea bändin nimeen tuli kaveriltani...tai no oikea193- 092
Ristikutospokeri - Hieno korttipeli!!!
Sellaista kivaa korttipeliä pelasin joskus kymmenen vuotta sitten isäni kanssa ja täytyyhän se jakaa muiden huuhaajien k085Rakkauden rajalla?
Tsekatkaa uusi blogi-kolumnini: http://reijorr.blogspot.com/ Aion tulevaisuudessa kirjoittaa siinä mietteitäni kristin073