Vapaa kuvaus

Hahaa!

Aloituksia

152

Kommenttia

403

1. Apua apua!

Täällä on ihmisiä! Apua Lordi!!!!!! :) Kotisivuillani on Lordi!!
    Huuhaa
    1
    121
  2. Anteeksipyyntöni Soneralle

Minulle soitettiin tänään Sonerasta ja minulle puhuttiin näin "Olemme seuranneet toimintaasi ja saamme kyllä selville mi
    Huuhaa
    1
    120
  3. T.T.L.

Mitä mieltä tästä? 1. luku: Ateriaa laittamassa Teo on juuri laittamassa ateriaa hänen hienossa suihkussaan, jossa on
    Kirjailijanalut
    1
    120
  4. Juudas tulee...

...oletko valmis?
    Huuhaa
    2
    113
  5. Wrum wrum!

Ensin otetaan kädet wrum wrum sitten jalat wrum wrum ja lopuksi se wrum wrum ... wrum wrum wrum teille kaikille!
    Huuhaa
    1
    110
  6. Täällä on näköjään...

...IHMISIÄ! Hähähää! Tervetuloa! Menen laivalle tänään Johanna Pakosta katsomaan...enkä piittaa vaikka meressä olisi IH
    Huuhaa
    1
    105
  7. Osaan pohoa soomi!

Jihuu! Tajusin tänään että osaa pohoa soomi! Mina olla myös kanslainen Soomin!!! Minä pian julkaista levy jossa biisit s
    Huuhaa
    1
    103
  8. Sohvanheitto - hyvä lajivalinta

Keksin joskus pienenä sellaisen lajin kuin sohvanheitto (vai oliko se sohvaheitto???) No joka tapauksessa siinä heitetää
    Huuhaa
    1
    96
  9. Still Virgin - kova bändi!!!

Onko kuullut sellaisesta bändistä? Perustin sen muutama vuosi sitten. Idea bändin nimeen tuli kaveriltani...tai no oikea
    Huuhaa
    1
    93
  10. Sivut avataan pian...

www.eini.fi "pian" on kestänyt jo yli puoli vuotta! ;)
    Huuhaa
    0
    92
  11. Ristikutospokeri - Hieno korttipeli!!!

Sellaista kivaa korttipeliä pelasin joskus kymmenen vuotta sitten isäni kanssa ja täytyyhän se jakaa muiden huuhaajien k
    Huuhaa
    0
    85
  12. Rakkauden rajalla?

Tsekatkaa uusi blogi-kolumnini: http://reijorr.blogspot.com/ Aion tulevaisuudessa kirjoittaa siinä mietteitäni kristin
    Yleistä kristinuskosta
    0
    73