Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
reijokp
profiilit
reijokp
reijokp
Vapaa kuvaus
Hahaa!
Aloituksia
152
Kommenttia
403
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihmettelen,+miksi+Suomi24:n+ylläpito+jatkuvasti+nostaa+etusivulle+viestiketjuja,+joissa+haukutaan+jotain+ihmisryhmää.+Yleensä+näissä+haukutaan+kristittyjä+tai+suomalaisia+mutta+ilmeisesti+nyt+Suomi24:n+käyttäjiä.
Tämä+aloitus+oli+ilmeisesti+provo,+sillä+sisältä+ei+ole+sen+kummempi+kuin+missiehdokkaiden+horinat+maailman+pelastamisesta.+Voisihan+U2+tehdä+kappaleen+keskustelupalstojen+hirveydestä,+niillä+kun+on+mielipiteitä,+jotka+eivät+ole+samoja+kuin+omat.+Surullista,+että+kaikki+ihmiset+eivät+ole+samaan+mieltä+jokaisesta+asiasta,+samaa+mieltä+kuin+minä!
22.06.2019 08:27
Ei+se+mikään+vahinko+ollut.+Halusin+vain+pilailla+helvetillisillä+olioilla.
13.11.2018 18:47
Itselläni+oli+joskus+lempinimi+Himo+Pöhönen,+samoin+minulla+oli+naisvastine+Piina+Pöhönen.+Myös+Huuto+ja+Konna+-+he+olivat+heidän+lapsiaan.
Voi+olla+fb:n+sääntöjen+vastaista+eli+ainakin+sopimusrikkomus,+josta+voi+joutua+korvaamaan.+Lain+rikkominen+on+fb:n+omaa+työtä.
13.11.2018 12:41
Hoitajat+ovat+yleensä+sairaampia+kuin+potilaat,+tiedoksi+vaan.
13.11.2018 12:25
Kyllä sitä vaan tuntoa löytyy...
Kovin vaarallista tommoinen maailmanloppujuttu. Ajatelkaa jos yhtäkkiä muutama miljoona uskovaa temmattaisiin pois. Liikennehän menisi ihan solmuun, tulisi kolareita kun uskovat autonkuljettajat lähtisivät ratin takaa pois. Liikenneturvallisuus ennen kaikkea!
21.05.2011 19:03
Hei! Eikö fariseukset sanoneet, että jopa JEESUS ON PERKEELESTÄ? Maailma ei todellakaan ole muuttunut miksikään. Joidenkin mielestä helluntaioppi on perkeleestä, Lutherin kirkko on perkeleestä, euroviisut on perkeleestä. Mikään asia ei oikeasti ole perkeleestä, muut kuin viha, kateus, katkeruus ja synti, joten rentoudu. Sinuna ajattelisin itseäsi ja miten voin muuttua. Sinun täytyy päästä vihastasi ja katkeruudestasi eroon. Vasta sitten voit osoitella sormella muita, ja sanoa: "Tee parannus synnistäsi!"
21.01.2011 14:05
http://www.classicpetramerch.com/music.aspx
Sieltä saa sitä ihan downloadina kuin CD-levynäkin. :)
Mulla ainakin kesti vain viikko tulla tänne Suomeen. Oli lähetetty 15.12. ja saapui 22.12. Postaritkin vain 6,60 dollaria.
27.12.2010 13:29
Itselläni on tuo Classic Petran levy (tuli viime keskiviikkona postiluukusta :) ). Omituista, että Suomesta sitä saa vasta tammikuussa, kun USA:ssa se ilmestyi 15.12. Parhaimmat biisit ovat ehkä yllättäen Angel of Light, Bema Seat ja Clean. Myös nimikkobiisi rokkaa ja toinenkin uusi biisi "Too Big to Fail". Petrahan tulee Suomeenkin vapun tienoilla. En vielä tiedä meenkö kattomaan (kaverini on yrittänyt suositella kovasti...).
26.12.2010 18:39
Totta kai toi provoilija on nainen! Tai oikeastaan pikkutyttö! Ei kukaan mies laittaisi tollaista viestiä! Naiset jaksaa valittaa jokaisesta asiasta! Ensin he kiusaavat miehiä, ja sitten he valittavat, että mies lähettää hänelle pari viestiä. Toivoo asiallisia kommentteja. Höh! Miten epäasialliseen viestiin voisi vastata asiallisesti?
23.09.2010 09:38
Pikkutyttö tulee tänne haukkumaan miehiä! Ilmiselvä feministi! Onneksi tollaisia muijia ei ole joka kadunkulmassa. Hanki sinäkin apua joltain terveydenhoitajalta! Vihaan sinua jo nyt!
23.09.2010 09:35
Olen sitä mieltä, että sinussa on vikaa. Kukaan järkevä tyttö/nainen ei joudu tollaiseen juttuun mukaan. Sinänsä hyvä, että naisia on olemassa, kun on kiva katsella niitä alasti, mutta he saisivat vähän paremmin valita sanansa ja liikkeensä. Nainen kun on miestä alempiarvoisempi. Niin lukee Raamatussa!
21.09.2010 13:17
Onko nimesi Veera? Sillä se sopisi tohon viestiin. Hän on vähän ihmeellinen, mutta luulen että hän tykkää minusta! Minä tykkäsin hänestä joskus mutta nyt tahdon vain kostaa, sen että hän savusti minut ulos seurakunnasta!
20.09.2010 21:44
Sinun pitää sopia hänen kanssaan. Pyydät anteeksi ja sillä lailla! Perättömien huhujen levittäminen ei sinällään ole väärin. Minullekin on moni tehnyt niin. Samoiten teet sinä!
20.09.2010 10:25
Olen saanut näiltä kahdelta henkilöltä viestejä tuonpuoleisesta. Ja nyt, jollei se häirintä lopu, niin ilmoitan poliisille! Tietäkää se! :)
http://www.amazon.com/gp/pdp/profile/A3OM5A0I7K13G9/ref=cm_cr_rdp_pdp
http://www.amazon.com/gp/pdp/profile/A361APSA9TSSQI
02.03.2008 15:58
Seksi on hyvän avioliiton perusta rakkauden ohella. On aivan selvää, että sinun pitäisi katua, koska olet tehnyt väärin! Joskus omatuntomme laitetaan pienemmälle, jotta voimme keskittyä lihan nautintoihin. Itse Jeesuskin sanoi, ettei puolisisosta saa erota muuten kuin silloin, kun puoliso on harjoittanut haureutta (=fyysistä seksiä muun kuin oman puolison kanssa). Ei siis alkoholisoimitumisen, väkivallan yms. takia vaan ainoastaan haureuden! Mielestäni sinun olisi hyvä puhua miehesi kanssa asiasta, sillä valheella on lyhyet jäljet! On parempi, että se paljastuu nyt kuin sitten kymmenen vuoden kuluttua. Et voi elää valheessa pitkään! Säälin sinua! Ota järki käteen ennen kuin on liian myöhäistä!
08.02.2008 22:20
Voisin hyvin ryhtyä kaupittelemaan vettä vaikka postimyynnitse. Voisi tienata hyvät rahat. Nettisivut valmistuvat kohta. :D
04.12.2007 16:39
Käsittääkseni olen saanut sellaista infoa, että levy ilmestyy tosiaankin lähiaikoina, luultavasti marraskuun alussa, mutten ole ihan 100 % varma. Ainakin Eini lupaili sen syksyksi. Nythän on Einin juhlavuosikin kerran...
Taiskakin oli upea. Olisi kyllä ollut hienoa kuulla enemmän hänen lauluaankin.
03.10.2007 16:13
Miten ihmeessä maailma on mennyt tähän?
Ensin aletaan hyväksymään homoliittoja ja sitten alkuperäinen avioliittoajatus vesitetään täysin. Ajatelkaa lapsia, miten heidän käy jos avioliitto on näin hauras asia. Minkä Jumala on yhdistänyt, sitä ihminen älköön rikkoko!!!
21.09.2007 12:38
Oman nimen sanon aina, sekä etu- että sukunimen, jos en tunne soittajaa tai soittaja on etäinen minulle.
Tietty jos tunnen soittajan, niin vastaan "Moi!".
10.09.2007 13:47
Megadethilla on niin paljon loistavia levyjä, että on vaikea valita...
1. Rust in Peace
2. Peace Sells...But Who's buying?
3. Killing Is My Business...And Business Is Good!
4. Countdown to Extinction
5. United Abominations
15.08.2007 12:16
1 / 21