reijokp

Hahaa!
Aloituksia
152
Kommenttia
403
Bussien STOP-nappien painaminen
Onkos joku joskus harrastanut bussien STOP-nappien painamista? Siis, idea on yksinkertaisesti tämä: -lähdet lähtöpysäkil64821EINI: Kerro mulle
Ite oon pari kertaa kuullut EININ uuden biisin "Kerro mulle"...ja on tosi reipas biisi... Kaikin puolin hyvä kappale! J223516Poliisi ei saa mua kiinni!
Tänään 13:35 parkkeerasi parkkipaikalleni auto, jossa oli kaksi virka-asuista naispoliisia. Katsoin vierestä, kun menivä142137Mihin kirjoituksiiin juutalaiset uskovat?
Minua kiinnostaisi tietää, että mihin kirjoituksiin juutalaiset uskovat. Uskotte varmasti Raamatun Vanhaan Testamenttiin182059Helvetti on ikuinen!
Muistakaa, että helvetti kestää ikuisesti. Terapian kappale "Miljoonat vuodet" olisi monen hyvä kuunnella. Ajattele, jos351852King Diamondin uusi levy?
Koskahan se King Diamondin 6 CD:n boxi ilmestyy? olen nyt innoissani katsellut musiikkivideota "Basketball", jossa King281849Vihaan poliisia!
Mielestäni kaikki poliisit pitäisi laittaa vankilaan ja heittää avaimet viemäriin! Mokomat rikolliset! Suojelkaa lapsenn101730Agnes Pihlava
Agnesin uusi pitkäsoitto "When the Night Falls" on ehdottomasti metallia! Se on todella hyvä levy! Mites muut...miellätt91549Teräsvilla vs. Teräsbetoni
Kumpi on mielestäsi parempi? teräsvilla vai Teräsbetoni? Annan ääneni Teräsvillalle! Suomen paras heavy-yhtye...ei vaan91510King Diamondin hengelliset biisit!
Kutsuin King Diamondin seurakuntaamme viime kerralla ja kovin tuntui vanha veikko olevan iloissaan helluntalaisuudesta!241450Vihaan rasismia!
Kaikki rasistit pitäisi lähettää Afrikkaan rämpimään soissa!!! Mikä tekee ihmisestä rasistin? Huono kasvatus vai hyvä ka131357Heavy joulu?
Ette kai te aio soittaa heavy musiikkia jouluna? Jouluna pitää rentoutua ja kuunnella esim. joulumusaa, kuten Jessica S121266Ja voittaja on King!
Tanskan hölmöimmäksi julkkikseksi valittiin yksimielisellä kahden äänen enemmistöllä King "Kinsku" Diamond. http://www.171238Tartu mikkiin!
Katsokaa ihmeessä tartu mikkiin tänään klo 21 kakkoselta! Mukana Meiju Suvas, Kake Randelin, Fredi ja Vicky Rosti! Tulee111231Kännykän sulkeminen?
Onko tosiaan niin, että kännykän sulkeminen katsoitaan rikokseksi? Entä jos akku loppuu?71118Elina Vettenranta
Tangokuningatar Elina Vettenrannan uutta sinkkua olen kuunnellut muutaman kerran läpi (Sydänten yö). Minkälaisia ajatuks71050Kohta loppuu tuet!
Niin se taitaa vaan olla, että kurjat ajat on edessä työttömillä, sairailla ja eläkeläiseillä...ja opiskelijoilla tietty171032Einiltä kokoelma!
Vihdoinkin se on totta! Einiltä tuli tänään kokoelma kauppoihin. Tai tuli jo itse asiassa eilen. Hienot soundit! On onni161021Uusi Paula albumi?
Eikös Paulalta kohta tule uusi albumi? Olisi mukavaa saada "Kuka pelkää Paulaa" ja sitten tuo "Yöperhonen" (jota tosin e8993Nettipalsta rakkaudesta
Mulla on nettipalsta rakkauteen liittyvistä asioista otsikolla "Rakkauden rajalla" : http://reijorr.blogspot.com/4929