Vapaa kuvaus

Hahaa!

Aloituksia

152

Kommenttia

403

1. Bussien STOP-nappien painaminen

Onkos joku joskus harrastanut bussien STOP-nappien painamista? Siis, idea on yksinkertaisesti tämä: -lähdet lähtöpysäkil
    Huuhaa
    6
    4821
  2. EINI: Kerro mulle

Ite oon pari kertaa kuullut EININ uuden biisin "Kerro mulle"...ja on tosi reipas biisi... Kaikin puolin hyvä kappale! J
    22
    3516
  3. Poliisi ei saa mua kiinni!

Tänään 13:35 parkkeerasi parkkipaikalleni auto, jossa oli kaksi virka-asuista naispoliisia. Katsoin vierestä, kun menivä
    Poliisi
    14
    2137
  4. Mihin kirjoituksiiin juutalaiset uskovat?

Minua kiinnostaisi tietää, että mihin kirjoituksiin juutalaiset uskovat. Uskotte varmasti Raamatun Vanhaan Testamenttiin
    Juutalaisuus
    18
    2059
  5. Helvetti on ikuinen!

Muistakaa, että helvetti kestää ikuisesti. Terapian kappale "Miljoonat vuodet" olisi monen hyvä kuunnella. Ajattele, jos
    Mitä kuoleman jälkeen?
    35
    1852
  6. King Diamondin uusi levy?

Koskahan se King Diamondin 6 CD:n boxi ilmestyy? olen nyt innoissani katsellut musiikkivideota "Basketball", jossa King
    28
    1849
  7. Vihaan poliisia!

Mielestäni kaikki poliisit pitäisi laittaa vankilaan ja heittää avaimet viemäriin! Mokomat rikolliset! Suojelkaa lapsenn
    Poliisi
    10
    1730
  8. Agnes Pihlava

Agnesin uusi pitkäsoitto "When the Night Falls" on ehdottomasti metallia! Se on todella hyvä levy! Mites muut...miellätt
    Kotimainen metalli
    9
    1549
  9. Teräsvilla vs. Teräsbetoni

Kumpi on mielestäsi parempi? teräsvilla vai Teräsbetoni? Annan ääneni Teräsvillalle! Suomen paras heavy-yhtye...ei vaan
    Kotimainen metalli
    9
    1510
  10. King Diamondin hengelliset biisit!

Kutsuin King Diamondin seurakuntaamme viime kerralla ja kovin tuntui vanha veikko olevan iloissaan helluntalaisuudesta!
    24
    1450
  11. Vihaan rasismia!

Kaikki rasistit pitäisi lähettää Afrikkaan rämpimään soissa!!! Mikä tekee ihmisestä rasistin? Huono kasvatus vai hyvä ka
    Rasismi
    13
    1357
  12. Heavy joulu?

Ette kai te aio soittaa heavy musiikkia jouluna? Jouluna pitää rentoutua ja kuunnella esim. joulumusaa, kuten Jessica S
    12
    1266
  13. Ja voittaja on King!

Tanskan hölmöimmäksi julkkikseksi valittiin yksimielisellä kahden äänen enemmistöllä King "Kinsku" Diamond. http://www.
    17
    1238
  14. Tartu mikkiin!

Katsokaa ihmeessä tartu mikkiin tänään klo 21 kakkoselta! Mukana Meiju Suvas, Kake Randelin, Fredi ja Vicky Rosti! Tulee
    11
    1231
  15. Kännykän sulkeminen?

Onko tosiaan niin, että kännykän sulkeminen katsoitaan rikokseksi? Entä jos akku loppuu?
    Rikokset
    7
    1118
  16. Elina Vettenranta

Tangokuningatar Elina Vettenrannan uutta sinkkua olen kuunnellut muutaman kerran läpi (Sydänten yö). Minkälaisia ajatuks
    7
    1050
  17. Kohta loppuu tuet!

Niin se taitaa vaan olla, että kurjat ajat on edessä työttömillä, sairailla ja eläkeläiseillä...ja opiskelijoilla tietty
    Kansallinen Kokoomus
    17
    1032
  18. Einiltä kokoelma!

Vihdoinkin se on totta! Einiltä tuli tänään kokoelma kauppoihin. Tai tuli jo itse asiassa eilen. Hienot soundit! On onni
    16
    1021
  19. Uusi Paula albumi?

Eikös Paulalta kohta tule uusi albumi? Olisi mukavaa saada "Kuka pelkää Paulaa" ja sitten tuo "Yöperhonen" (jota tosin e
    Paula Koivuniemi
    8
    993
  20. Nettipalsta rakkaudesta

Mulla on nettipalsta rakkauteen liittyvistä asioista otsikolla "Rakkauden rajalla" : http://reijorr.blogspot.com/
    Rakkaus
    4
    929