jarnaliini
![]()
Aloituksia
12
Kommenttia
26
käynnistys/kalvojen puhkaisu
Huomenna aamulla mulla on aika synnärille viikkoja sitten tasan 42, jännittää!!! nyt olisi erittäin mukavaa lukea muitte97070varhaisultrassa ennen keskenmenoa?
heippa!!aluksi haluan sanoa, että olen pahoillani keskenmenojenne johdosta! :( Nyt mul on sellainen tilanne et olen käyn41027pelottaa!
Kävin eilen yksityisellä, varhaisultrassa. menkkojen mukaa mul ois raskausviikkoja ollut 6 1 mutta ultran mukaan vast n.4652kohdunsuu jo puolipehmeä ja pikkasen auki viikolla 26+6????
heippa! mulla oli tänään neuvolalääkäri ja nyt jäi kovasti mietityttämään kun mulla on nyt menossa 26 6 ni mulla on kohd2597Iso vauva tulossa?
heippa! Olin tänään neuvolassa ja viikkoja on mulla nyt 33 0 ja sf-mitta oli 33, et se menee aika pal yläkantissa.. mull5399sf mitasta
heippa! kysyisin teiltä muilta, että miten teillä menee sf mitta? mulla menee se yläkantissa ja lukisin mielelläni muide10359runo/värssy
laittakaan ihania runoja/ värssyjä mitä voisi tekstata sitte läheisille lapsen syntymän jälkeen.. :) huomenna aamulla h-2359GALLUP
heippa! nyt ihan mielenkiinnosta kysyisin kaikilta jo synnyttäneiltä, että kun odotit esikoista ni syntyikö hän paljonko12329kohdunkaula
heippa! :) toista lasta oottelen ja nyt viikkoja 35 4 :)tänään oli lääkäri ja kysys onko supestellu ku kohdunkaulaa jälj0307mitä mukaan synnärille?
Moikka! mitä kaikkea kannattaa ottaa mukaan kun on menossa synnärille?1282yliaikaisuus
moikka! mulla on nyt menossa 41 3 eikä vielläkään mitään merkkejä et olis syntymäs, on tää niin pirun raskasta :S tänään2197kohdunkaula
heippa! :) toista lasta oottelen ja nyt viikkoja 35 4 :)tänään oli lääkäri ja kysys onko supestellu ku kohdunkaulaa jälj0192