Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

26

1. käynnistys/kalvojen puhkaisu

Huomenna aamulla mulla on aika synnärille viikkoja sitten tasan 42, jännittää!!! nyt olisi erittäin mukavaa lukea muitte
    Yleistä raskaudesta
    9
    7070
  2. varhaisultrassa ennen keskenmenoa?

heippa!!aluksi haluan sanoa, että olen pahoillani keskenmenojenne johdosta! :( Nyt mul on sellainen tilanne et olen käyn
    Keskenmeno
    4
    1027
  3. pelottaa!

Kävin eilen yksityisellä, varhaisultrassa. menkkojen mukaa mul ois raskausviikkoja ollut 6 1 mutta ultran mukaan vast n.
    Yleistä raskaudesta
    4
    652
  4. kohdunsuu jo puolipehmeä ja pikkasen auki viikolla 26+6????

heippa! mulla oli tänään neuvolalääkäri ja nyt jäi kovasti mietityttämään kun mulla on nyt menossa 26 6 ni mulla on kohd
    Yleistä raskaudesta
    2
    597
  5. Iso vauva tulossa?

heippa! Olin tänään neuvolassa ja viikkoja on mulla nyt 33 0 ja sf-mitta oli 33, et se menee aika pal yläkantissa.. mull
    Yleistä raskaudesta
    5
    399
  6. sf mitasta

heippa! kysyisin teiltä muilta, että miten teillä menee sf mitta? mulla menee se yläkantissa ja lukisin mielelläni muide
    Raskaus
    10
    359
  7. runo/värssy

laittakaan ihania runoja/ värssyjä mitä voisi tekstata sitte läheisille lapsen syntymän jälkeen.. :) huomenna aamulla h-
    Yleistä raskaudesta
    2
    359
  8. GALLUP

heippa! nyt ihan mielenkiinnosta kysyisin kaikilta jo synnyttäneiltä, että kun odotit esikoista ni syntyikö hän paljonko
    Yleistä raskaudesta
    12
    329
  9. kohdunkaula

heippa! :) toista lasta oottelen ja nyt viikkoja 35 4 :)tänään oli lääkäri ja kysys onko supestellu ku kohdunkaulaa jälj
    Raskaus
    0
    307
  10. mitä mukaan synnärille?

Moikka! mitä kaikkea kannattaa ottaa mukaan kun on menossa synnärille?
    Yleistä raskaudesta
    1
    282
  11. yliaikaisuus

moikka! mulla on nyt menossa 41 3 eikä vielläkään mitään merkkejä et olis syntymäs, on tää niin pirun raskasta :S tänään
    Yleistä raskaudesta
    2
    197
  12. kohdunkaula

heippa! :) toista lasta oottelen ja nyt viikkoja 35 4 :)tänään oli lääkäri ja kysys onko supestellu ku kohdunkaulaa jälj
    Yleistä raskaudesta
    0
    192