heippa! mulla oli tänään neuvolalääkäri ja nyt jäi kovasti mietityttämään kun mulla on nyt menossa 26 6 ni mulla on kohdunsuu puliksipehmeä ja sormenpään verran auki!? miksi jo näin aikasin onko ihan normaalia? onko muilla vastaavia tilanteita? olisi kiva tietää pikkasen.
kohdunsuu jo puolipehmeä ja pikkasen auki viikolla 26+6????
2
541
Vastaukset
- nip4zu
mulla on nyt RV24 1 menossa ja olin viikko sitten käymässä lääkärillä ja se sanos että on pehmeä, 3cm pitkä, muttei auki. Tämä oli ns. spesialisti joka teki alatietutkimuksen ja sanoi mulle että SAATTAA aiheuttaa enneaikasuutta, että ei sais tulla harjotus supistuksia paljoa. eikä sitten muutenkaan reuhoa.
- .............
Mulla ollut paikat puolipehmeet jo 1½kk, nyt jo tosi pehmee, kanava alkanu lyhentyä, viikossa yli sentin. Onneksi ei paikat o vielä auki (paitsi ulkosynnyttimet)
Vauva on raivotarjonnassa ja laskeutunut... Olo tukala, jouduin nyt vuodelepoon, vauva painaa niin että sekin itsestään aiheuttaa jo supistuksia.
Saisi nyt kyllä vaan turvallisesti pysytellä vielä kohdussa.
Esikoinen oli myös kokoajan tosi alhaalla, mutta paikat pysy hyvin kii koko ajan, eikä sen suhteen ollut ongelmia, syntyi kuitenkin viikoilla 38 0
Kannattaa kyllä ottaa todesta toi ettei sais paljon reuhtoa. Itellä oli aluksi sama määräys, enkä niin tarkasti sitä noudattanu, niin tässä tulos vuodelepo :(
ei mukavaa!!!
Ja aina se on mukavampi kasvattaa vauvaa vatsassa, kuin kulkea sairaalassa katsomassa letkuissa makaavaa keskosvauvaansa ja toivoa ettei tulis komplikaatioita!
Voima ja tsemppiä loppuraskauteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771