j.ahmanheimo

j.ahmanheimo profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Lyhyesti, hmm: ensinnäkin olen pitkä, toisinaan puhun paljonkin, toisinaan hiljenen (en mykäksi käy); joskus puhun vakavammin, toisinaan niitä näitä. En tarkoita että yksikseni puhun, ihan keskustelua tarkoitan, että voidaan puhua mahdollisimman erilaisista asioista, tai ettei ainakaan kummallakaan ole hirmuisia rajoitteita - ei sitä nyt tietysti kaikesta tarvitse puhua. Olen luotettava (klishee?), oikeudenmukainen, toiset huomioonottava. Kilttikin, hauska, herkkä, vaan en pehmo piipittäjä. Aika vahvat mielipiteet - mutta ne pitää aina osata perustella. Luen paljon - proosaa, runoutta, tietoa, historiaa... Suosikkibändit/artistit: Punk 1976-1984, 1970-luvun proge, jazz jne. Suosikkileffat: Naked 1000 muuta Lempikirjat: klassikot, Suomiproosa 1970-luku, runoa ym. Vapaa-aikanani: Olen Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: ei ole Katson tv:stä mieluiten: Hyvät ja huonot uutiset, house ym. Kotieläimet: ei En pidä: Paljon asioita. Valehtelu! Parhaat matkakohteet: New York kiinnostaa ehkä eniten, mutta en matkustele Ruoka & juoma: valkoviini, vichy, Vaikka mitä. Lohi & Olut Koulutus: --- Koulut: Yliopistossa luentoja Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Ei Siviilisääty: Sinkku Lapset: En halua lapsia Email: [email protected]

Liittynyt 21v sitten
1 aloitusta · 3 kommenttia
Mitä ihmeellistä, sori en vastaa sulle suoraan, onko taikuus huijausta?! Taikatemput, magia, mentalismi...sama mitä siinä käytetään, kaikki on temppuja...ei siinä mitään huijata kun hatusta tulee kani, se on temppu.

Eri asia on jos esim arvaa jonkun nimen, siis "arvaa", se liittyy psykologisiin sekä luontaisiin ja opittuihin kykyihin, ei siinä sen kummempaa. Itselläni on syntymälahja ei musikaalisuus, kieli tai matematiikka, vaan tunnistaa ihmiset psykologisesti jopa valokuvasta.
en ole sitä koskaan käyttänyt muuhun kuin omaan elämääni, joskus ihmetyttänyt ystävieäni kun pystyn sanomaan kuvasta mitä esim tekee työkseen ja minkälainen ihminen on aatteiltaan ja luonteeltaan.

Tällaista.
!
Hyvä Dapsa.