Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pertti.walppu
profiilit
pertti.walppu
pertti.walppu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oikea valinta! Sen verran tarkennusta että oliko se valinta Jazz vai joku muu Honda? Vaikka toisaalta; Honda on hyvä valinta vaikka minkä otat. Mulla on nimittäin ollu kaikki edelliset autot (mb, audi, vw, bmw) saksalaisia ja silti tuo jazz on hurmannut mut heti alkukilometreiltä. Missä päin muuten kaahailet? Mun jazz pyörähtelee Oulun suunnalla...
04.08.2007 23:36
Jazz on Rock! Eli jos kunnon näpäkkää menopeliä haet, niin Honda Jazz on oiva valinta. On tilaa ja saat sen uutena kuin että mietit kolme vuotta vanhan corollan/civicin ostoa. Mietippä sitä. Käy koeajamassa niin yllätyt!
03.08.2007 18:02
Joo, lampun vaihto onnistuu niin että otat eturenkaan pois ja suojakaaren. Sieltä kautta pääset käsiksi umpioon ja lamppu vaihtuu hetkessä - tai sitten ei. Näin se kuitenkin menee. Ei muuta ku kikkailleen. Mulla on Jazz -05 ja mitään ongelmia ei oo ollu. On ajettu jo 18 000 km ja matka taittuu hymyssä suin. Kohta on 20 000 huolto, ja uskon selviävän siitä n. 250 e: lla, koska raitisilmasuodatin on jo vaihdettu...
03.08.2007 17:57
Kiitti kuvista,mutta näyttäis kuitenki siltä että saksanmaalla tuon ikäiset minit ovat puolta halvempia. Eli sitten vaan kommentteja kuinka tuon ikäiset (n. 10 v) minit ovat pelittäneet???
03.08.2007 17:24
Joo, ostin Jazzin kuukausi sitten ja hyvin on pelittänyt. Kulutuksesta/100km voin sanoa, että näin talvisin nollan kelillä se vie 6 - 6,5 l ja kovilla pakkasilla 7 - 7,5 l. Eli ei paha. Kesäkeleillä kuulemma 5,5 litran kulutus on arkipäivää. Tehoja irtoaa parhaiten 2500-3000 r paikkeilla. Kolmosvaihteella ajettaessa kaupungilla se on just tuota. Moottoritiellä n. 120km/h vauhdissa kierrokset ovat 3500 paikkeilla. Ja mitäpä muuta: Tosi ketterä kaupunkiajossa, mm. kääntösäde on kuulemma markkinoiden pienin luokassaan. Napakka ja herkkä peli kaikenkaikkiaan. Jos mahdollista, niin kannattaa laittaa kitkat alle. Meinaa rengasäänet kuulua nastoilla ajettaessa.
Oon 181 senttinen kaveri ja penkin säädöt on riittäny hyvin. Kuskin penkissä on mm. korkeussäätö. Myös takana mahtuu "kellimään". Poppikone on hyvätasoinen ja soi hyvin. Aikomus olis vielä laittaa takakaiuttimet, mutta pari maksaa 85e ja asennus siihen niin on vielä harkinnassa. Ei muuta ku ostamaan. Suosittelen.
14.02.2007 20:11
1 / 1