normix

norMaalimies- tai sitten ei :) <a href="http://www.glitter-graphics.com">http://dl.glitter-graphics.net/pub/1666/1666261vmsya41ho0.gif</a> Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia82 aloitusta · 1975 kommenttia
- viimeinen ääni on yleensä se, kun lyön kirjan kiinni...tai sitten se, kun kirja tipahtaa lattialle. Arkiaamuna tämä tylsääkin tylsempi kännyn pärinä taas on eka ääni. Saiskohan siihenkin jonkun miellyttävämmän melodian? Vaikkapa joku neitonen viehkeällä äänellä sanoisi:"Rakkaimpani, aika avata silmäsi, olen keittänyt sinulle kahvit, kattanut aamiaispöydän ja hakenut lehden"! :) ....tai oikeastaan tarkemmin ajatellen haluaisin kuulla tuon saman livenä maustettuna hellällä suukolla! :))
- miestään sille nauretaan hätäkeskusta myöten, mutta toisinpäin tehtynä mies on raudoissa ja syytteessä välittömästi!
- Aattelin vaan, että käyvätköhän nämä paljonpuhut puumat heti kimppuun! :)
- Kuten tuossa aiemmin kirjoitin, ei remppaustaidot sinänsä ole sukupuolisidonNainen asia ja pari naispuoleista remonttireiskaa tai raijaa tunnen itsekin. Uskaltamisesta ja oppimisesta on kyse kuten totesit!
- koulutuksellakin joku osuus asiaan? ;))
- mukaan johonkin tutkimusretkikuntaan. Minä ylitutkijana lämpöhaalari päällä teen havaintoja pingviinien ja ihmisen keskinäisestä vuorovaikutuksesta lumessa ja vedessä. Sinä saat mainetta ja kunniaa olemalla koehenkilö! :))
- Siinätapauksessa kierrän sun patenttis ja laitan kilpailevan firman pystyyn! :))
- Onnineisuus on ollut yhteiskunnassa ylikorostunut, mikä on johtanut pulaan ammattimiehistä yleensäkin. Rakentamisen korkeasuhdanteissa osaajat loppuvat ja alan taitajat hakkaavat liksoissa akateemisesti koulutetut mennen tullen. On hienoa, että kotitarvereiskat aikaansa uhraten paikkaavat pulaa ammattimiehistä ja mahdollistavat remppoja heille, keillä ammattimiehiin ei ole varaa.
- Ja ainahan sitä sopii yrittää! ;)
- siltä, että sinulla on hieman puutteellinen käsitys remonttireiskoista. Unohdit vallan, että reiskoilla on paperossi suupielessä, kossupullo pakissa, haisevat hielle ja puhuvat ruokottomia! :))....no, joo, eiköhän näitä reiskoja ole laidasta laitaan kuten meitä muitakin. Rakakkauttakin varmaan pystyvät osottamaan, kun oikea kohdalle sattuu. Mutta jos tutkimukseen on uskominen niin tarjokkaita on vaan runsaasti! :)
- että kaikki riippuu kaikesta! :))....ja sitäpaitsi, voithan sä tarvittaessa vaikka haukkua sen aviomiespalvelun kaverin pystyyn! ;))
- .....Aivan! :) *rientää vaihtamaan nykyiset galleriakuvansa nuoruuden punttisalikuviin*
- on kieltämätä omat hyvät ja huonot puolensa!
Asiasta yhdeksänteen, kiinnostaisko reissu Etelänapamantereelle? ;)) - Kas kun ei tuota ole ennen keksitty! Pitäsköhän oikein perustaa aviomies ja -vaimo vaihtopalvelu? Sieltä sitten voisi vaihturia vastaan varata kulloiseenin tarpeeseen sopivan! :) Vaan kumma, ettei miehesi osaa arvostaa ikävuosien tuomaa kokemusta! :))
- En minä mutta tytöt! ;)) Vaan ihan hienoa, jos tosiaan itse pystyt remppaamaan!
- Riippuu tietty vähän siitäkin, mitä palveluja sä sieltä aviomiespalvelusta oikein ostat! ;))
- lähes eli siis kotikuntani mestari 1000m juoksussa ja hiihdossa! Osallistujiakin oli sentään edellisessä lajissa kolme ja jälkimmäisessä kaksi! :))
- liian kuumana, suosittelisin tunnin oleskelua kylmävesialtaassa. Ja minun puolestani voit kuoria perunasi vaikka piiskalla, ei aina pidä urautua samaan mihin kaikki muut.
Miks perunat muuten ylipäätään pitäs kuoria? Olen koko ikäni syönyt perunat kuorineen, jos eivät aivan rupisia ole. Kuorissahan ne ravinteet on....ja pääsee paljon helpommalla! :)) - Osaava kaveri jos ilmaiseksi tekee niin loputtomastihan häntä käytetään hyväksi. Pitäisi kyllä itsensä tuo tajuta!
- Testaat sitten yksintein miehen remonttitaidon lisäksi hermotkin! :))