Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miia-kisu
profiilit
miia-kisu
miia-kisu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
10493
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä en muista yhtään mitään kymmenen vuoden takaisesta ajasta.
26.09.2014 15:17
Meinasi mennä kaffeet väärään kurkkuun. :D
26.09.2014 15:16
Meilä menee tuo "silloin kun minä olin nuori" -juttu vähän niinku vitsinä. :)) Ei siihen kyllä voi mennä 20v, ku tuota alan käyttämään. :))
Näkö huononee..Niin tekee, ja kiva ku löysit siitä yhden positiivisen asian.
26.09.2014 15:15
Mulla on myös noita isoja korvakoruja. En vaan enää niitä kehtaa käyttää. Mä jostain syystä näytän niiden kanssa ihan alkuasukkaalta. Onkohan mun kaula lyhentyny...eikös ihmiset jotenki kutistu, ku ikää tulee..
26.09.2014 15:12
Juu, ei olla tarkotus antaa sellasta käsitystä, että ihan kunnon maksanpoksahdusviikkoja alkaisi harrastamaan.. On se vaan kuitenkin mukava olla selvinpäin, niin ei tartte kärsiä hirveitä oloja.:))
En ole muutes tuohon joogaan sen kummemmin tutustunut. Mitä nyt olen telkkarista nähnyt ja lehdistä lukenut.
25.09.2014 18:00
Voisi se olla toisinkin päin..Ihminen kun elää, niin sitä huvittaa esim. seurustella immeisten kanssa netissäkin.
25.09.2014 17:16
Olen pojilleni alkanut sanomaan, että odottakaas, kun tulette tähän ikään...Ihan niiinkuin äitini joskus aikoinaan :O En tajua itsekkään, että mihin ikään?? Mullahan voi ihan hyvin olla vielä toiset mokomat vielä edessä...
Täällä joku kirjoittikin farkkuhameesta.Alkukesästä tajusin, että mun kaunis farkkuhameeni on nyt sitä lajia, ettei enää tämän ikäinen voi käyttää. Se on sen verta lyhyt, etten enää kehtaa laittaa. On mukamas polvetki yhtäkkiä pattipolvet.. arvaa vaan surettiko... :(
25.09.2014 17:14
Ihan niinku mun suusta. Viimeksi olen kolmisen vuotta sitten juonut kolme lasillista, ja meinasi henki lähteä seuraavana aamuna... :P
22.09.2014 17:50
Minä ainakin ajattelen nyt enempi omaa maata ja sen asukkaita. Ihmisten mielipiteitä kun lukee esim. iltapäivälehdistä, niin monien mielestä kaikki kaupankäynti sun muut pitää lopettaa,kun pitää ajatella Ukrainaa. Minä en kyllä jaksa nyt ajatella muita. Onhan se tietysti kurjaa, että asiat on siellä huonosti ja tietysti toivon, että loppuu kaikkien kahnailu. Tää meidän maa ei kuitenkaan voi kaatua Ukrainankaan takia. Tuskin Ukrainakaan uhraisi, jos asiat olisi toisinpäin.
22.09.2014 17:48
Noo..tuosta joogasta ei kyllä tulisi kaminaa. Toisaalta tuo kännin ottaminen taas olisi ainakin hetkellisesti mukavampi tyyli.
21.09.2014 15:40
Vanha pariskunta aikoi lemmiskellä, mutta papan vehje olikin sattumoisin ihan lerppu. Hän köntysti eteisen laatikolle ja otti sieltä kenkälusikan ja kävellä töpösteli takaisin makuuhuoneeseen.Pappa asetteli lerppunsa siististi kenkälusikkaan ja ujutti sen sitten sinne minne pitikin. Muorin munasarjat olivat näystä kauhuissaan ja toinen huudahti: Ei helvetti... Tää on kyllä viimenen kerta. Nyt sitä tuodaan jo paareilla!
20.09.2014 17:44
No eipä se ollut paikalla olleiden toiveunta.. Harmi nyt sulle, ettet ollut paikalla oikeaan aikaan.
20.09.2014 17:36
Joskus tulee sellainen fiilis, että tekisi mieli juoda ittensä ihan sammuksiin, niin ei tarttis miettiä eikä murehtia mitään.
20.09.2014 17:33
Joskus kadehtin niitä ihmisiä, jotka pystyy olutta juomaan. Olisihan se mukavaa vaikka saunan jälkeen napata yksi.
20.09.2014 17:32
Ja sen takia siellä vesassa saakin istua..tai seistä... :)
20.09.2014 17:31
Ensi vuonna minä täytän viiskyt, ja silloin meilläkin on taas kuoharia...ehkä..
Tuosta kuohuviinistä sen verran, että aloin vain pitämään sen mausta. Olut ei passaa minulle ollenkaan, kun siitä tulee ihan höntti olo.
19.09.2014 16:45
Kyllähän se lasin pari ensimmäistä hujausta menee vielä seurustelujuomana, mutta kun sitä ottaa enemmän, niin silloin siitä tulee katkeroviinaa.
Nuorempana sitä tulikin litkittyä ja mukamas maistui vielä hyvällekkin. Nyt ei tarvi kyllä päätään sekottaa mokomilla litkuilla. Jos jotain joskus nyt ottaa, niin joidenkin juhlien mukana kuohuviiniä.
19.09.2014 16:15
Vanhempien kuolema menee ykkössijalle. Toisena voisin sanoa, että exän hyppy toiseen huusholliin, muuta näin jälkeenpäin ajateltuna oli hyvä että lähti.
19.09.2014 16:09
No eipä se varmaan kyllä ihan kiva ole, että joutuu kävelemään seinän vierustaa pitkin, että pääsee ohi ilman höpötyksiä.
17.09.2014 17:38
Onneks on muitakin... Meillä töissä taas kaikki odottaa talvea ja hiihtelemistä. Voi rähmä..Silloin tekis mieli käskeä niitä hiihtämään sinne minne aurinko ei paista. :P
17.09.2014 17:36
15 / 525