- Nelikymppinen tilapäiseen ja 55-60v vakavampaan.
Siis jos olisi tarvetta. - Rahtikoneen ihmisiä kun katsoi, niin ainoastaan muutamia naisia, loput miehiä.
On jotenkin käsittämätöntä, että nämä miehet pakenee ja naiset jätetään.
Tekisi mieli sanoa, että raukkoja, mutta en sano. - On lapsellista ajatella myös, että nämä äidit aloittaisivat normaalin äidin elämän ja jättäisivät tuon koko touhun..
- Noista ei liiemmin huudella.
- Ajatteleppa, kun itsekkin saisi tuollaisen summan joka kuukausi tilille.
Semmosesta voi vain haaveilla. Mahtaako tuota äijää yhtään hävettää? - Tuon johtajan palkka on jotain sellaista, mitä ei enää voi ymmärtää! Samaan aikaan aiotaan viedä tavalliselta työläiseltä se juustokin leivän päältä!
- En minäkään hirveesti juo, kun siitä tulee kaamee kankkunen :(
- Ikään liittyvistä?? Miksei saisi keskustella mistä mieleen juolahtaa?
Politiikka ja muut kiinnostavat useimpia vai pitäisikö jutella vaihdevuosista, rypyistä ja seksin suorituskyvystä :)) - Niin, ihmiset ovat erilaisia ja sinä kirjoitit yleistäen.
Se, minkä määrän syö lapsena makeaa, niin ei vaikuta mitenkään aikuisuuteen. Ihan höpölöpön juttuja. - No höpöhöpö...
Itse olin lapsena oikea sokeritoukka ja ei tullu kyllä minkäänlaista koukkua. En usko ollenkaan tuohon, että jos muksuna saa nameja, niin on sitten se vaikuttais myöhemmin. - Saa olla itse kiitollinen, ettei omat jälkeläiset tarvi laittaa sotaan. Ihan hirveä jo ajatuksenakin :(
- :)) No nuo uni olis vieläkin kaameempi. Vaimos ehkä katsois sua kieroon aamulla ja kysyis, että oisko sulla mitään kerrottavaa.. ;))
Kyllä tuo unimaailma voi olla niin uskomaton :) - :))
Ois sekin paha, että alkaisit siinä läähättämään ja voihkimaan..samalla kiljuisit jonkun mimmin nimeä :)) - Makeat naurut sain tuosta :)
Ehkä sussa on kumminkin jokin sisäinen casanova jossain siellä sielun syövereissä ;)
No, mulla ei ole mitään sanomista, ku harva se yö pelehdin ties kenenkä kanssa. Unesta ku herää, niin joskus peräti harmittaa unen päättyminen :)) - No no..mitenkäs se ny silleen, ettei oma vaimo ;) Nurkkaan häppeemään...
- Tuli katsottua tuo ensimmäinen. Oli todella mielenkiintoinen ohjelma.
Kylläpä tuli taas mieleen se, että onneksi saa nyt elää turvallisessa maassa. - Meinaan siis sitä, kun aika usein yli 50v pidetään jo tosiaankin taivaan portilla odottelevana, niin tuossa ei ollut sitä meininkiä :)
- Voi ihana :) Mulle tuli tuosta viestistä erittäin nuorekas olo ;)
- Jos ajatellaan todellakin kuntoa, niin kyllä saa tehdä töitä, ettei ihan plösähdä :(
- :)
Sait hymyn korviin asti!
Noi takatukat on kyllä koomisia. Onneksi eivät sentään tätä päivää :)