LifestyleVastattu 19 v

Viiraako?

Tunnen erään ihmisen,joka jatkuvasti haukkuu ihmisiä ties miksi...Ei ole olemassa hänen mielestään yhtään kunnon ihmistä,vaan kaikki ovat jotenkin hulluja tai muuten pipejä päästään... Oli ihan pakko tänään miettiä,että…
LifestyleVastattu 19 v

Onko täällä

enää kukaan hengissä,kun yhtäkkiä on hiljentyny...Minä vaan jaksan jatkaa..Yksin isolla palstalla...:( Taidan minäkin sitten ponkasta täytekakun tekoon...:) Tulkaa kaffeelle..;)
LifestyleVastattu 19 v

Paremmuusjärjestys

Mietin tuolla töissä,että miksiköhän pidämme aina itseämme parempana kuin toista? Otetaanpa esimerkki:Valkoihoiset jotenkin nostavat itsensä ylemmälle tasolle kuin tummaihoiset.Eihän ole muuta eroa kuin ihonväri.. Täysi…
LifestyleVastattu 18 v

Noh nii...

Nyt ytyä peliin..Ei sitä kuulkaas aleta kirjoittelun suhteen lorvailemaan,ku minäkin nyt taas tulin! Kertokaas vaikka,mites teidän omantuntonne laita on?Kolkuttaako herkästi, vai sietääkö paljon ennenkuin kilisee? :) Mu…
LifestyleVastattu 19 v

Riippuvainenko?

Alkoipa se eilinenkin päivä sitten masentavasti,kun huomasin ettei netti toiminut!:( Koko päivän piti yrittää jotain tehdä,ettei tuo hirveä asia muistuisi mieleen,sillä niin karmeata se oli.. No tulipa tehtyä sellaisetk…
LifestyleVastattu 18 v

Nyt kaikki

ylös sieltä sängyn pohjalta!Ei sitä sentäs koko lauantaita maata kankkusessa..;) Mulla ei tällä kerralla ole kanuunaa,mut muutes on höntti olo,ku oon syöny enemmän ku tarvii..:DD Mites meni teitin Juhannusaatto?Ilmat ai…
OikeudenkäynnitVastattu 21 v

kuka maksaa??

tuli kiista siitä että jos perintöriita menee käräjäoikeuden selvitettäväksi,niin se henkilö joka sen sinne vie,myös maksaa kulut(esim.jos leski haluaa hakea käräjäoikeudelta luvan kiinteistön myyntiin,niin hän myös hoi…
LifestyleVastattu 19 v

Kävin vieraissa..:(

Ja kaikki on sen syytä,että täällä on niin hiljaista... Loikkailin kaffeella...vaan yhen viestin verran..Antakee anteeks..;) Mut voisin tässä samalla pistää vähän jutunjuurta... Jos olet/olisit omalle vanhemmallesi viha…
50 plusVastattu 18 v

Järkee vai ei...

Jos olet elänyt avioliitossa useamman vuoden,niin oletko kuitenkin tästä huolimatta pitäytynyt ajattelemaan omilla aivoillasi? Tuli tämä mieleeni,koska olen huomannut monissa tuttavapariskunnissa sen,että usein toinen a…
LifestyleVastattu 17 v

Nooh.....

Mihinkäs porukka lennähti yhtäkkiä? :) Eihän nyt ole loma-ajatkaan, joten ei nyt saa lorvia..;) Tuli muutes tänään yhtäkkiä mieleen,että kersana luulin,että sydän on oikeesti sydämmen muotoinen.Aikamoinen pettymys,ku nä…
LifestyleVastattu 19 v

Näin yöllä....

hassun unen...Laiffilaisilla oli tapaaminen.Olimme puolimakuuasennossa jossain sohvan tapasella.Taikis oli siinä vieressäni,mutta aatelkaas kuka oli Taikiksen vasemmalla puolella?? No itse Matti Vanhanen!!! :DDD Sanoin …
LifestyleVastattu 18 v

Voi mahotonta!!

Nythän tää mahottomaks menee,kun ei yhtään viestiä tule! Nyt kaikki jonoon ilmoittaumaan, ja tästä lähin jokainen kirjoittaa ainakin viestin pari per päivä..;) Muutes tulee ainakin yksi, Miisun loihtima päskäpäivä kaiki…
LifestyleVastattu 19 v

Pakko kysästä..

pitääkö teidänkin klikata monta kertaa,että sivut aukeaa?Jos onkin mun hiirulaisessa vaan vikaa,ku muutenhan sivut kyllä toimii jotenkuten.. Niin, ja mukavaa keskiviikkoa kaikille tasapuolisesti..:) Mie lähen ny piinape…
KahvikeskustelutVastattu 17 v

Pihiseekö henki viel?

Naputtaako nuppia ja kiertääkö massussa tavara?? Ihme ja kumma,että vaikka muutama tuli otettua,nii ei mistään kohdasta nipistä..:))) Nyt sais poppoo ilmoittautua,että tietää kaikkien olevan viel hengissä...;)
LifestyleVastattu 17 v

Mulla nousee...

verenpaine näiden sivujen kanssa!! :/ Vähän kun on aikaa kirjoitella,niin sitten vähäkin aika menee odotellessa! Tuleepa tälle koneellekkin joskus höpistyä,vaikka ei se sen vika olekkaan...:)) Mikäs sun paineitas nostaa…
KahvikeskustelutVastattu 16 v

Kun äiti lähtee...

Töissä aloin ajattelemaan tuota asiaa,kun ystäväpiirissä on muutama tapaus,missä äiti onkin yhtäkkiä päättänyt lähteä omille teilleen ja jättänyt lapset ja miehen. Ollaan enempi totuttu siihen,että perheen isä on se,,jo…
LifestyleVastattu 19 v

Kyllä tekee mieli....

tehdä jonkinlainen avaus tälle palstalle,kun on taas nii hiljasta... Mut en viittikkää..eihän täällä ole ketään ees vastailemassa....:DD Mä voinkin täs sivussa, samalla toivottaa teille höpöläisille Hyvää Uutta Vuotta..…
LifestyleVastattu 19 v

Miesten järjenjuoksu??

Kyllä joskus (tai useinkin)täytyy miettiä tuota kakslahkeisen ajatuksenjuoksua...:/ Sanokaa ny,miten nuoren ripillepääsyjuttuun kirkkoon ei voi mennä vaan siks, jos on juhannus?????? Hölmistyin niin,etten osannu ees san…
LifestyleVastattu 17 v

Vaihteleeko

teillä mielialat useinkin?Mulla on tänään ollut jostain syystä kumman surullinen olo,vaikka en kyllä tiedä ees,että miksi.. Joskus taas on haikea fiilis, vaikka ei ole mitään haikailtavaakaan..:¤